Not. Niistä pelaajista jotka jatkoivat Ässissä viime kauden jälkeen taisi Uusikartano olla toiseksi paras pistemies. Viime kaudella esim. Tommi Kovanen teki enemmän pisteitä kuin Uusikartano, joten ei siellä valmiita pistemiehiä ollut kuin Kivenmäki.JypFabu kirjoitti:Mietis nyt: Kivenmäki& muutama kumppani oli tehomiehiä jo ennen tätä kautta-not?
Totta. Ihan hyviä hankintoja on tainnut Rautee ja Kaipainen olla.JypFabu kirjoitti:Kolmoseen asti on ässillä aikamiehiä ja kokeneita luita rosterissa-not?
Not. Siellä viilettää Forsbacka, Kuparinen ja Kiilholma eli ei mitään junnuja enää. Ylemmissä ketjuissa Ässillä pari junnua toki pelaa.JypFabu kirjoitti:Junioreita viilettää sitten nelosessa-not?
Järjellä ja tietotaidollapa hyvinkin. Se on ainut keino menestyä erityisesti pikkuseuralle, jolla ei rahaa paljoa löydy. Tästä olen täysin samaa mieltä. Mutta se ei voi olla periaatteena, että "maksaa minkä maksaa, yksi lysti". Ei joukkuetta voi esim. 500000 euron pelaajabudjetilla mitalleille saada ja toisaalta ei JYP:llä ole varaa pistää lähellekkään 1,5 miljoonaa euroa pelaajapalkkoihin, ainakaan vielä. JYP kun satuu olemaan osakeyhtiö, niin sen pitää myös miettiä taloudellista toimintaansa eikä ainoastaan urheilullista puolta. Tappiota ei osakeyhtiö voi kovin montaa vuotta tehdä.JypFabu kirjoitti:Näistä kaikista asioista olen paasannut täällä jo ties kuinka kauan, mikään niistä ei toteudu jypissä. Budjeteilla voit pyyhkiä ahterias, olen kirjoittanut, että järjellä ja tietotaidolla joukkue on kasattava ja se maksaa, minkä maksaa, yksi lysti.
EDIT:
Mahtuis kyllä hyvin mun JYP:iin, ei epäilystäkään. Kaverilla vaan taitaa olla sopimus Ilveksen kanssa ensi kaudestakin. Voihan sen toki purkaa, mutta hieman epäilen.king k kirjoitti:Marko Luomala Ilveksestä tulossa Jyppiin. Tämmöisen kuulin eilen tuolla "yöelämässä" eräältä Jypin pelaajalta..