Kyllä minä näkisin asian niin, että Hauhtonen ja Cerny ovat tällä hetkellä lähinnä matkustajia tuossa joukkueessa.
Pulmallinen tilanne on Plihalin, Birnerin ja Viinasen kanssa. Birnerin palkasta ei ole tietoa, mutta tämän hetken näytöillä hänelle ei kauheita summia kuuluisi maksaa. Vauhtia on ja laukauskin napakka, mutta maaliin tarvitsisi osua. Plihal puolestaan omia lempi pelaajiani, mutta palkka on tähtitieteellinen. Plihal olisi mielelläni enemmän kuin hyvä kakkos sentteri, mutta ykköseksi pisteitä pitäisi tulla kovempaan tahtiin (tiedän tekee kaikkea arvokasta kentällä, mutta fakta on että ykkösketjussa tulos ratkaisee, ei mikään muu. Ykkösketjun ei ole tarkoitus pitää oma pää puhtaana ja tehä joka neljännessä pelissä kassi vaan vastustajan päädyssä tulee kolista joka ilta.) Viinanen ei ole tähän mennässä kauheesti joukkueelle vielä tuonut, mutta tyhmää olisi hankkia mies ja heti perään myydä pois ja ei kilpialu ikinä pahasta ole.
Suurin vaikeus tässä meidän tilanteessa on se, että tarvitsisimme oikeasti kovanluokan pelimiehen tai kaksi hyvää pelimiestä, jotka pystyvät tekeemään peliä ja pelaamaan isoja minuutteja. Tosin tässä vaiheessa kautta niitä on vaikea irroittaa edes rahalla muista joukkueista.
Siihen olen kuitenkin tyytyväinen, että *kop kop* Plihal ja Stone näyttävät pystyvän pelaamaan ja eivät ole telakalla. Molemmissa miehissä on hurjasti potentiaalia, jos saisivat vain pelejä alle ja tätä kautta liikettä paremmaksi.
Itse olen sitä mieltä, että Hauhtonen ja Cerny nyt voidaan potkia pois jos joku heidät vain huolii, tosin vähän huolestuttaa, että mistä me saadaan miehiä tilalle.