Minulle nämä hankinnat ovat ihan ok. Uskon että Hirvosen kanssa on mahdollisuuksia jatkaa ensi kaudella jos vaikuttaa hyvältä. Mies ymmärtääkseni kärsi aika pahasta olkapäävammasta ja osittain tämän seurauksena päätti hakea tällä kaudella tuntumaa mestiksestä. Lisäksi hyvää on että mies on pelannu isoja minuutteja tällä kaudella, vaikka nyt ovatkin mestiksestä, mutta pelannut kuitenkin.
Ja Ortiosta sen verran että itse olen ollut ainakin uskossa että liksa maksetaan suurilta osin rapakon tapaa, että lähes ilmainen hankinta Tepsille.
Ja kuten sanottu tuo Marekin loukkaantuminen haiskahti aika lailla sille, että hänelle yritettii etsiä uutta seuraa ja jos se olisi löytynyt niin Niittymäki olisi tullut tilalle. Tämä TPS:n talouden pito on todella raskasta fanille, mutta itse jaksan uskoa että kantaa pitkässä juoksussa hedelmää.
Siinä mielessä olen tyytyväinen hankintoihin, että se kärkipelaaja saatiin (vaikka ehdin jo pelätä että kalat uivat muihin haaveihin) ja tämän lisäksi nuo täytepelaajat jotka hommatiin saatiin todella pienellä rahalla. Minun mielestä nyt olisi kuitenkin ensiarvoisen tärkeää neuvotella sekä Upin, Ortion että Amerikan poikien kanssa, että olisiko mahdollista saada Ortio pysymään täällä vielä ensikausikin Unpin koulussa tai vaikka sitä seuraavakin. Tilanne olisi siinä mielessä win-win että Ortion edessä sekä NHL:ssä että AHL:ssä on aika monta maalivahtia ja täällä hänen potentiaaliaan saataisiin koulittua esiin. Fakta on että vain pelaamalla oppii.