Kudroc ei kai olisi tyhmempi hankinta sekään, vaikka luulishan noita pakkeja eri puolelta löytyvän useitakin joukkuetta vahvistamaan.
Itse koen tilanteen siten, että kerrankin meillä (Jypillä) on sellaiset asetelmat, ettei mihinkään pakkorakoihin tarvii sormiansa työntää. Olen ollut pienestä vieraskompuroinnista huolimatta varsin tyytyväinen alkukauteen ja uskonkin, että jos joukkuetta vahvistetaan, pyritään sillä siirrolla tähtäämään pleijari-iskuun.
Tosiasiassa me ei olla tälläkään miehityksellä pulassa kun tulee se oleva potentiaali vielä koko rintamalla esiin, vasta kun siellä ratkaisuvaiheissa.
Mistään oleellisesta kyydistä me ei tässä vaiheessa kautta olla ainakaan mun silmin pudottu mihinkään, eikä semmoisia merkkejä edes missään ole näkyvissä.
Mukavalta sen sijaan tuntuu, että nyt ollaan koko organisaatiossa kuitenkin hereillä koko ajan ja on sitä tekemisen tuntua.
En ainakaan näihin aikoihin innostu mihinkään pelaajakaupoillekaan ryhtymisestä, varsinkaan tekijämiesten, sillä tuoretta jalkaa vielä tarvitaan varmasti, ja mieluummin sellaista ukkoo, jolle pelitapa ja joukkue on oma ihan kauden alusta asti. Noihin kauppameininkeihinhän sitten vaikuttaa jo monet sellaiset asiat, joita me ei täällä osata haistella ( esim. onko pelaaja muutenkin vaihtamassa maisemaa jne.)