Viestin pointti ei ollut esittää vedenpitäviä faktoja sun lausunnoista vaan osoittaa, että jengillä mielipiteet vaihtuu sitä myöten, kun tapahtumat kentällä muuttuvat. Se on luonnollista, mutta pitäisi myös ymmärtää näitä ensimmäisiä kommenttaja muutoksiin liittyen heitellessä.
Esimerkiksi nyt väität faktana, että Lee ei pysty paikkaamaan Miettisen arvoa joukkueessa. Saatat olla oikeassa. Saattaa kuitenkin olla, että 2 kuukauden päästä kirjotat miestä käsittelevään ketjuun, että Mark on ollut hyvä. Ei sitä koskaan tiedä.
Miettisellä ei peli kulkenut -> siirto. Mark Leellä ei peli kulkenut -> siirto.
Miettinen SM-liigassa 58ott, 29p. Lee SM-liigassa 53ott, 36p.
Kumman näistä siirto piristää? En minä tiedä. Kasellaan 1kk päästä.
Eihän tässäkään ole mitään pointtia. "Viestin pointti ei ollut esittää vedenpitäviä faktoja sun lausunnoista.." "Esimerkiksi nyt väität faktana, että jne. "
Missä mä olen faktana moista esittänyt? Pitäiskö sun tarkistaa fakta sana jostain. Meillä on ilmeisesti joku eri käsitys siitä mitä se tarkoittaa.
Olen kirjoittanut näin:
Jos kuvioon Miettinen Blues->TPS ja Lee SaiPa ->Blues menee meiltä rahaa niin sekin on jo hoidettu sitten ihan päin vittua. Tuon pitäisi olla tasan..
Edelleen jos kuviossa Miettinen Blues->TPS ja Lee SaiPa->Blues jäädään tappiolle rahallisestikin niin vituiksi on mennyt jo heti taas.
Pelillistä tappiota tahi voittoa ei vielä näe joo. Imagollinen tappio on ollut jo suuri. Olen puhunut nyt siitä rakkaasta rahasta tuossa. Eri mieltä voidaan olla vaikka joka asiasta. Vaikka niistä faktoistakin sitten, mutta kun noin paljon lainaat toivoisin, että keskittyisit edes vähän hommaan.
Piilobluesfani schollilta muuten pelkkää asiaa ylempänä!
Viimeksi muokattu: