En usko, että SaiPan toteutunut pelaajabudjetti on KK: n kanssa samalla tasolla tällä kaudella ja epäilen että ensi kaudelle ero kasvaa. Nuo ennen kautta ilmoitetut ei välttämättä ole ihan vertailukelpoisia, mitä kukakin niihin ilmoittaa ja sisällyttää.Näyttää siis siltä, että ensi kaudelle ei voida hankkia lähteneiden pelaajien tilalle ns. liigapelaajia, koska tältä kaudelta ei menestystä ole luvassa? Lisäksi ensi kausi näyttää huonolta, koska seuraan jääneet pelaajat eivät ole tällä eikä viime kaudella pelanneet menestyvää kiekkoa? Ehkä mä ymmärrän mitä hait takaa, mutta hölmöltä tuo kirjoittamasi kuulostaa. Eiköhän SaiPakin pysty hankkimaan niitä ns. liigapelaajia lähteneiden tilalle ihan samalla tavalla kuin KooKoo. Rahasta siinä on suurimmaksi osaksi kyse ja tähän kauteen lähdettiin samalla budjetilla.
Luulen, että Virta ajelee Turkuun, jos on vähänkään tilanteen tasalla...Ei ole varmasti kiva istua tänään bussissa Raumalta Lappeenrantaan. Jos Virralla on virtaa (heh!) niin palautetta pelaajille saattaa tulla koko matkan ajan. Ja siitä on hyvin vähän positiivisen sävyistä tekstiä.
Luulen, että Virta ajelee Turkuun, jos on vähänkään tilanteen tasalla...
Ei voi olla millään samalla tasolla. Veikkaan, että toteutunut on ainakin 20% alempi kuin kauden alussa. Tai aitten rahat on käytetty todella huonosti.En usko, että SaiPan toteutunut pelaajabudjetti on KK: n kanssa samalla tasolla tällä kaudella ja epäilen että ensi kaudelle ero kasvaa. Nuo ennen kautta ilmoitetut ei välttämättä ole ihan vertailukelpoisia, mitä kukakin niihin ilmoittaa ja sisällyttää.
Tai että pelaajilla ei ole hyvä ollaYmmärsinkö Virran lausunnosta pressissä että pelaajat ovat käyneet valittamassa pelitavasta häntä ylemmälle taholle(Markkaselle)?
Ymmärsinkö Virran lausunnosta pressissä että pelaajat ovat käyneet valittamassa pelitavasta häntä ylemmälle taholle(Markkaselle)?
Niinhän se oli ymmärrettävissä että jostain oli käyty mutisemassa, ei välttämättä pelitavasta.Ymmärsinkö Virran lausunnosta pressissä että pelaajat ovat käyneet valittamassa pelitavasta häntä ylemmälle taholle(Markkaselle)?
Se on sanottava, että ei Lukon Virta huonoimmillaankaan ollut koskaan noin totaalisen jaloissa kuin SaiPa tänään, eli sikäli voisin olla vähän huolissani ja hiukan myös mietityttää pelaajien sitoutumisen taso.
Tämä ei välttämättä ole edes kovin kaukana totuudesta tai sitten Virralle on joku muu kertonut että tälläistä puhutaan.Tai Pekka on lukenut, että palstalla tiedetään, mitä kopissa puuhaillaan.
Totta tämäkin toki.Käytössä myös hieman eri resurssit, SaiPan mestaruus ovat ne sijat 8-10. Mahtaako Pekka kuitenkin ollut kuvittellut hieman liikoja. Lukossa käytössä oli usempaa kertaluokkaa kovempia pelaajia. Onkohan tuo Pekan pelikirja optimaalinen Liigan pikkuseuralla?
Tätä olen myös itse painottanut jo jonkin aikaa, mutta vähän särähti korvaan lehdistötilaisuudesta tuo Virran kommentti, jossa hän totesi, että jos asiat eivät jollain osa-alueella ole tällä hetkellä hyvin niin siihen pitää reagoida jonkun muun kuin hänen. Itse ainakin luin rivien välistä tuon kommentin olleen "jos ette ole tyytyväisiä minuun, niin antakaa potkut". Potkut nyt ei olisi millään tavalla taloudellisesti järkevä ratkaisu SaiPalta, eivätkä ne olisi sitä todennäkköisesti myöskään urheilullisesti järkevä päätös.Virheet on pakko myöntää ja korjata, jotta pöytä saadaan putsattua.
En tiedä onko tullut muutoksia, mutta juttelin minulle tutun SaiPan liigajoukkueen Bussikuskin kanssa syksyllä ja kyselin miten Virta toimii bussissa? Sain vastauksen että Virta ei kulje liiga joukkueen bussin mukana pelipaikoille, vaan omalla autolla. Voihan se olla että nyt on muuttunut.Ei ole varmasti kiva istua tänään bussissa Raumalta Lappeenrantaan. Jos Virralla on virtaa (heh!) niin palautetta pelaajille saattaa tulla koko matkan ajan. Ja siitä on hyvin vähän positiivisen sävyistä tekstiä.
En tiedä onko tullut muutoksia, mutta juttelin minulle tutun SaiPan liigajoukkueen Bussikuskin kanssa syksyllä ja kyselin miten Virta toimii bussissa? Sain vastauksen että Virta ei kulje liiga joukkueen bussin mukana pelipaikoille, vaan omalla autolla. Voihan se olla että nyt on muuttunut.
Tätä olen myös itse painottanut jo jonkin aikaa, mutta vähän särähti korvaan lehdistötilaisuudesta tuo Virran kommentti, jossa hän totesi, että jos asiat eivät jollain osa-alueella ole tällä hetkellä hyvin niin siihen pitää reagoida jonkun muun kuin hänen. Itse ainakin luin rivien välistä tuon kommentin olleen "jos ette ole tyytyväisiä minuun, niin antakaa potkut".
Eiköhän meiän urheilutoimenjohtaja tämän nyt hoida kun kissa on nostettu pöydälle. Eiku niin...Kyllähän tuo aika kryptiseksi jää. Itselle tulkitsen tuon niin, että kommunikaatio pelaajien, valmennuksen ja seurajohdon välillä kusee jotenkin, ja ehkä Virta kokee että jos pelaaja suuntaa viestinsä seurajohdolle eikä hänelle, niin hänen on jotenkin vaikea vastata viestiin joka on lähetetty hänen ohitseen, tai että asiassa tarvitaan jotain "tuomaria" osapuolien välille.
Omalla Skodalla oli liikkeellä, tuli tervehdittyä hallin pihalla. Peksi on kova.En tiedä onko tullut muutoksia, mutta juttelin minulle tutun SaiPan liigajoukkueen Bussikuskin kanssa syksyllä ja kyselin miten Virta toimii bussissa? Sain vastauksen että Virta ei kulje liiga joukkueen bussin mukana pelipaikoille, vaan omalla autolla. Voihan se olla että nyt on muuttunut.
Omalla Skodalla tuli, tervehdin ilolla hallin pihalla.En tiedä onko tullut muutoksia, mutta juttelin minulle tutun SaiPan liigajoukkueen Bussikuskin kanssa syksyllä ja kyselin miten Virta toimii bussissa? Sain vastauksen että Virta ei kulje liiga joukkueen bussin mukana pelipaikoille, vaan omalla autolla. Voihan se olla että nyt on muuttunut.
Noh, taitaapi kuitenkin olla Auto-Suni työsuhde liisari, kun tuo Auto-Suni on sponssina ja saa mukavasti näkyvyyttä kun Pekka bongataan Skodan ratista. Onneksi nuo eivät ole enää 2-tahtisia.Kai se nyt tuli selväksi ;)