Ainakin aiemmin on noudatettu protokollaa, että vierasjoukkueen koutsi saa ensin suunvuoron, sitten kotijoukkueen vastaava. Liekö muuttunut?Olen pannut merkille, että Pekka tuntuu olevan aina ensimmäinen haastateltava noissa lehdistötilaisuuksissa. Kai hänellä
on asiat nopeasti selvät ja haluaa hoitaa tilaisuuden aina nopeasti pois alta.
Kaikkea saa tietysti toivoa, mutta eihän tämä mikään seuran propagandakanava ole. Kritiikkiä annetaan, jos on syytä ja kiitosta, jos on syytä siihen. Odotuksia tuodaan esiin ja niihin toivotaan vastattavan. Kuuluu ammattilaisurheilijan työnkuvaan oppia elämään tällaisten asioiden kanssa.Pekan pääviesti tuli kirkkaana: nuoret pelaajat ottavat tosi herkästi paineita some- yms. kirjoittelusta. Kahdella puheenvuorollaan Pekka hakee happea joukkueen ympärille jos vaikka seuraavaksi tulee pari tappiota.
Eli pojat ja tytöt: pidetäänpä keskustelu positiivisena eikä luoda paineita esim. laskemalla etukäteen montako pistettä viikosta on saatava.
Yhdeksän. Ja seuraavalla kuusi.Eli pojat ja tytöt: pidetäänpä keskustelu positiivisena eikä luoda paineita esim. laskemalla etukäteen montako pistettä viikosta on saatava.
Juuri näin, tosin onhan täälläkin hahmoja jotka eivät näe tai ainakaan täällä kerro havaitsevansa mitään positiivista SaiPan pelissä, pelaajissa, pelitavassa tai pelissä tapahtuvissa tilanteissa. Pekka kai perään kuuluuttaa sitä, että myös niitä positiivisia asioita voi nostaa pelistä, vaikka siellä aina joku virhekin tulee välissä.Kaikkea saa tietysti toivoa, mutta eihän tämä mikään seuran propagandakanava ole. Kritiikkiä annetaan, jos on syytä ja kiitosta, jos on syytä siihen. Odotuksia tuodaan esiin ja niihin toivotaan vastattavan. Kuuluu ammattilaisurheilijan työnkuvaan oppia elämään tällaisten asioiden kanssa.
Hienoa, että tällaisia haastatteluja tehdään!
Korjaan: Kuusi pistettä.Yhdeksän. Ja seuraavalla kuusi.
Pakko kommentoida tähän, miten eri tavalla me ihmiset näemme SaiPan pelin kehityksen, kun itse en näe SaiPan pelin kehittyvän, vaan päinvastoin menevän alaspäin. Harjoitusmatsit ja alkukausi olivat hyvää, mutta viime pelit ihan viime kausien taaperrusta. Tämä on toki oma näkemykseni tämän hetkisestä tilanteesta. Enkä ihan hirveästi ole päässyt kotimatseista nauttimaan, kun jäi vielä Jyp matsi väliin :)Täytyy sanoa, että aiemmin ( edellisillä kausilla) olen uskonut asioiden parantuvan aina joka pelin alussa… Siis, että tapahtuu jokin hokkuspokkus pimpelipom ja sit alkaa kyyti olla kylmää vastustajalla.
Tällä kaudella olen nauttinut jokaisesta nähdystä pelistä, kun tiedostaa lähtökohdat sekä näkee kentällä tapahtuvan kehityksen sekä yrityksen taistella.
Pakko kommentoida tähän, miten eri tavalla me ihmiset näemme SaiPan pelin kehityksen, kun itse en näe SaiPan pelin kehittyvän, vaan päinvastoin menevän alaspäin. Harjoitusmatsit ja alkukausi olivat hyvää, mutta viime pelit ihan viime kausien taaperrusta. Tämä on toki oma näkemykseni tämän hetkisestä tilanteesta. Enkä ihan hirveästi ole päässyt kotimatseista nauttimaan, kun jäi vielä Jyp matsi väliin :)
Juuri näin, eikä pelaajaruletti helpota ollenkaan tätä pelin kehitystä. Uusia äijiä tulee ja vanhoja menee ja ketjuja on vaihdeltua pääasiassa joka peliin että löydetään ne hyvät kombot. Tuo ruletti pitäisi saada myös pysäytettyä, koska pelitapa vaatii, että se kaveri siinä vierellä on edes jotenkin tuttu.Joo, eilen oli todella huono peli SaiPalta, eikä tuo ollut normaalia tällä kaudella nähtyä tekemistä. KalPa kyllä oli myöskin hyvä, propsit siitä. Uskon silti, että peli paranee.
SaiPan pelissä on tunnistettavia elementtejä sekä toisteisuutta ja toiminta on vasta menossa oikeaan suuntaan. Itse näkisin suurimmaksi syyksi itse valtavan työmaan. Aivan raunioiltahan tähän hommaan lähdettiin. Eihän SaiPan toiminnassa ole Tirkkosen ajan jälkeen ollut mitään järkeä. Menee hieman aikaa, että homma on oikeilla raitella. Etiäpäin.
Yhdeksän. Ja seuraavalla kuusi.
Vitut. Kolme!Korjaan: Kuusi pistettä.
Vitut. Kolme!
Hei! Ei luoda tänne sellaista negatiivista ilmapiiriä, jota meidän soturit lukee puhelimen appseillä. Ne vasta harjoittelee palautteen saamista. Annan kahdesta edellisestä pelistä kaikille osallistuneille yhden Iloinen Vesseli -tarran SaiPa-vihkon ekalle sivulle.Pahaa pelkään, että joudut lauantain pelin jälkeen toteamaan, että nolla tuli niin että napsahti.
Juuri näin, eikä pelaajaruletti helpota ollenkaan tätä pelin kehitystä. Uusia äijiä tulee ja vanhoja menee ja ketjuja on vaihdeltua pääasiassa joka peliin että löydetään ne hyvät kombot. Tuo ruletti pitäisi saada myös pysäytettyä, koska pelitapa vaatii, että se kaveri siinä vierellä on edes jotenkin tuttu.
Joo, kyllähän se pistää monen pelaajan hiljaiseksi ja mietteliääksi, kun valmentaja kertoo suoraan mistä kiikastaa. Kopissa moni miettii, olenko minä se, jonka ei kuuluisi pelata liigassa vai onko se tuo ketjukaveri? Sivusta katsoen noin kentällisen voisi vaihtaa hetimiten, jos tilalle löytyisi jostain anttipihlströmejä ja artolaatikaisia. Mutta onko tällaisen toistaminen viikosta toiseen sitten hedelmällistä vaiko tuhon alkua?Eihän tuosta Virran ulosannista voi kun tykätä! Sanoo niinkuin asiat on.
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!old.liiga.fi