Asia on juurikin noin, kuten yllä kirjoitit. Lukon johto on tehnyt suuria virheitä matkan varrella niin paljon, että vaikka siellä pääsääntöisesti nyt tehdään asioita oikein, niin ihmiset muistaa ne ikävät asiat vaan liian hyvin. Pitäisi antaa anteeksi menneet ja katsoa eteenpäin.
No tottakai kiinnostaa. Virran kausi Ässien kanssa oli täydellinen farssi.En väitä etteikö Pekka Virta olisi omanlaatuisensa persoona, mutta yllättävän paljon se tuntuu Ässien kannattajia kiinnostavan. Oliko yhteinen taival niin kivinen, että tunteet ovat monella vieläkin pinnassa.
Oikeasti Virta tuli ihan väärään paikkaan väärään aikaan. Tuskin olisi ollut mitään pintaliitoa silti, mutta olihan tuo nyt aika mahdoton paikka tulla mestaruuden jälkeen joukkueeseen mistä oli puolet tärkeimmistä pelaajista lähtenyt ja lopuilla vatsa täynnä.En väitä etteikö Pekka Virta olisi omanlaatuisensa persoona, mutta yllättävän paljon se tuntuu Ässien kannattajia kiinnostavan. Oliko yhteinen taival niin kivinen, että tunteet ovat monella vieläkin pinnassa.
Aika hauskaa, että hän on nyt tullut 3/3 kertaa länsirannikolla "väärään paikkaan". Onko Pekka Virran päällä mustalaisen kirous, vai voisiko siinä olla kyse vähän arkisimmista asioista? Parista viimeisestä lauseestasi olen samaa mieltä.Oikeasti Virta tuli ihan väärään paikkaan väärään aikaan. Tuskin olisi ollut mitään pintaliitoa silti, mutta olihan tuo nyt aika mahdoton paikka tulla mestaruuden jälkeen joukkueeseen mistä oli puolet tärkeimmistä pelaajista lähtenyt ja lopuilla vatsa täynnä.
Vituttaa vaan tuollaiset puheet missä Virta syyttää kaikkia muita paitsi itseään. Luulisi että kannattajatkin olisivat asiaan vittuuntuneet.
Aika hauskaa, että hän on nyt tullut 3/3 kertaa länsirannikolla "väärään paikkaan". Onko Pekka Virran päällä mustalaisen kirous, vai voisiko siinä olla kyse vähän arkisimmista asioista? Parista viimeisestä lauseestasi olen samaa mieltä.
Asia on juurikin noin, kuten yllä kirjoitit. Lukon johto on tehnyt suuria virheitä matkan varrella niin paljon, että vaikka siellä pääsääntöisesti nyt tehdään asioita oikein, niin ihmiset muistaa ne ikävät asiat vaan liian hyvin. Pitäisi antaa anteeksi menneet ja katsoa eteenpäin.
Voiko ja pitääkö antaa anteeksi jos ei ole pyydetty?
Paskaa tulee Virran niskaan sekä omilta että vierailta...
Paskaa tulee Virran niskaan sekä omilta että vierailta...
https://www.is.fi/sm-liiga/art-2000005605609.html
Hallituksesta vaihtui noin puolet(?), tärkeimpänä puheenjohtaja. Ollaan palkattu urheilujohtaja. Huhujen mukaan organisaatiosta olisi lähdössä mm. Saarikoski ja Vanhatalo. Junioripuolelle ollaan palkattu tietämystä.
Eikö juuri Rajalan hyvä-veli-kerho ole se mistä kukaan ei ole lähtenyt? Onko ongelmaa lähdetty purkamaan väärästä päästä? Jos yleisö halutaan joukkueen taakse, on tämä asia korjattava.
Siinä olen Pekka Virran kanssa samaa mieltä, että jonkun pitäisi ottaa julkinen vastuu mm. Tukosen kolmivuotisesta sopimuksesta. Jos organisaatio hölmöilee tähän tyyliin, niin pitäisi olla edes selkärankaa myöntää julkisesti virheensä.
Kerrotko, ketä nämä Rajalan kerhon jäsenet ovat?
Eikö juuri Rajalan hyvä-veli-kerho ole se mistä kukaan ei ole lähtenyt? Onko ongelmaa lähdetty purkamaan väärästä päästä? Jos yleisö halutaan joukkueen taakse, on tämä asia korjattava.
Siinä olen Pekka Virran kanssa samaa mieltä, että jonkun pitäisi ottaa julkinen vastuu mm. Tukosen kolmivuotisesta sopimuksesta. Jos organisaatio hölmöilee tähän tyyliin, niin pitäisi olla edes selkärankaa myöntää julkisesti virheensä.
Onko talous hoidettu mallikkaasti? Mun mielestä ei. Joukkueeseen syydetään rahaa järjettömiä määriä ja tulos on laiha.Eikö huhujen mukaan hyvävelikerhosta ole lähdössä kaksi. Sitä en tiedä kuuluuko toimiston päälliköt samaan kerhoon. Joitakin tuntuu kovasti hiertävän tämä päälliköiden suuri määrä, mutta talouspuolella asiat on hoidettu mallikkaasti. Ja kyllä, vaikka meillä RTK niin silti talouden hoitaminen on todellakin tärkeää.
Tuo on ilmeisesti aika monelle ongelma tai haittatekijä, siis se että jos itse olet ollut pitkään Lukon kannattaja, sinulla on tunneside Lukkoon ja olet saattanut kantaa useampia kymmeniä tuhansia euroja rahaa hallille vuosien tai jopa vuosikymmenten ajan, niin kuulemma silti tulee tunne että sinusta koitetaan vain nyhtää viimeisetkin pennoset Lukon kassaan. Onhan se toki bisnestä, mutta toisaalta, vahvistaako se kannattajien ja seuran välejä? Se viime kauden a-junnujen playoff-pelin maksullisuus (jonka OP sitten maksoi?) oli malliesimerkki tästä. Edustus veti pohjanoteerauksen ja buumi on laskenut jo kaksi vuotta, kun saadaan vähän meininki ja elämää, niin heti keksitään sillekkin hinta. Joojoo, muissa kaupungeissa nuo saattoivat olla myös maksullisia, mutta tuon tilanteen käsittely kertoi täydellisestä tilannetajun puutteesta sekä puhtaasta ahneudesta.Jos joukkue pärjää Liigassa ja esittää hyvää kiekko tarkoittaa enemmän yleisöä halliin ja enemmän rahaa oheispalveluista.
Se, että joukkue rämpii, halli on puoli tyhjä ja jokaisesta tuotteesta revitään viimeinen hinta, ei ole hyvää talousjohtamista.
Toki Raumarockit ja muut tuo rahaa mutta ne toisi sitä silti vaikka joukkue rakennettaisiin oikein ja menestystä tulisi.
Onko talous hoidettu mallikkaasti? Mun mielestä ei. Joukkueeseen syydetään rahaa järjettömiä määriä ja tulos on laiha.
Talous oikein hoidettuna tarkoittaa myös tuolla budjetilla urheilullista menestystä.
Jos joukkue pärjää Liigassa ja esittää hyvää kiekko tarkoittaa enemmän yleisöä halliin ja enemmän rahaa oheispalveluista.
Se, että joukkue rämpii, halli on puoli tyhjä ja jokaisesta tuotteesta revitään viimeinen hinta, ei ole hyvää talousjohtamista.
Toki Raumarockit ja muut tuo rahaa mutta ne toisi sitä silti vaikka joukkue rakennettaisiin oikein ja menestystä tulisi.
Eipä oikeastaan ole väärä ketju, kun Virta itse nosti tätä asiaa vahvasti esille lehtijutuissa. Toivottavasti nyt laitettaisiin perusta kuntoon koko toiminnalle, ettei vain koiteta aina paikata huonoja aikoja nippuside-jesari-ratkaisulla. RD:n tulo oli toisaalta tälläinen, kolme kautta asiat olivatkin kunnossa, kunnes Mikkeli rupesi kiinnostamaan. Sitten oltiin taas samassa tilanteessa kuin ennen RD:tä.Ihan väärä ketjukin noille viesteille mutta tuskinpa se haittaa?
Virralle riittää luottoa ainakin ensi jouluun saakka.