Olisi mahtava synttärilahja huomiselle kun heivaisivat Virran vittuun Tepsistä. Hyvä materiaali heitetään hukkaan huonolla auktoriteetilla ja pelifilosofialla.
Tähän asti ollut tätä ajatusta vastaan, mutta nyt palaa kyllä kiinni. Ei voi pelata noin päin helvettiä jokaikistä matsia kauden aikana. Luulisi, että hallituksesta löytyisi sen verran mustavalkoisia miehiä, että voisivat nyt todeta Virran täysin tyhjäksi arvaksi. Juhlakausi in my ass!
Olin itse tulossa avaamaan juuri samaa ketjua. TPS on saanut melkein viikon harjoitella rauhassa ja teemana HPK peliin oli uusi alku. No TPS vastasi huutoon esittämällä ekassa erässä huonointa puolustamista mitä olen eläessäni nähnyt sm-liigassa.
Näille kaikille erittäin vahva sama. Itselläni tuli juuri tänä iltana mitta aivan täyteen. Nyt se Virta on nähty. Kahteen erään (hyvän harjoittelurupeaman päätteeksi) 7 kutia vastustajan maalia kohti. Siis seitsemän kahdessa erässä! Tuo vitun kiekottelu omissa ei johda mihinkään. Tiedän että olen puolustanut Peksiä ja pelitapaansa aikaisemminkin, mutta tänä iltana tuli todellakin tuo lopullinen mitta täyteen. Eipä sillä, tämän ketjun avaamisen jälkeen tänne on tullut juurikin samoilla intresseillä liikkuneita avautujia jo ennen minua, joten voineen sanoa että nyt kollektiivinen sietäminen meillä sitkeimmilläkin olla todella, todella koetuksella.
Pikapotkut eikä mitään muuta, niin aneeminen ja parempaa ansaitseva jengi tuolla on. Paljon saavat toki itsekin katsoa peiliin, mutta tuntuu ettei Virta enää osaa motivoida noita. En lähde väittelyyn siitä että tämä sama tilanne on ollut ennenkin, koska ei ole, mutta nyt todellakin on vaihdoksen aika.
Pelaajat ansaitsevat parempaa, kannattajat ansaitsevat parempaa ja seura 90-vuotiskaudellaan ansaitsee ihan vitusti parempaa. Nyt se munakas hallitus taas kehiin ja Virta ulos jo mielellään tämän illan puolella.
Sitten löytyy näitä hassuttelijoita vielä, joille edelleen, vaikka agenda on aika sama, nauraa loppuviikon yhteen putkeen:
Virta helvettii ja vähän äkkiä.. Noista pelaajista ei saa pian enää kukaan irti mitään ku se helvetin paskanjauhaja on pilannu kaiken! Hommataan jostain ulkomailta joku valmentaja tuodaan vaikka joku helvetin nhl valmentaja kai niilläkin työsulku on. Ulkkarit ne pelimiehet kuiteskin on niin annetaan niille äidinkielellä ohjeet ja suomipoika opettelee ymmärtämään. Ei se pellen huutaminen suomeksi auta niitä ulkomaalaisia!! SAAATABABABABAABANANANANANANANANA
Joko tänne palstalle saa toivoa jotain pientä tasoa?
Nämä kaikki asiat mitä kauden alusta asti on kirjotettu tänne foorumille kerroin jo ensimmäisen pelin jälkeen Pitsiturnauksessa. Silloin mut lytättiin, haukuttiin ja tyrmättiin . Pekan perseennuolijat olivat tuolloin vauhdissa ja kehuivat ylivertaista valkkua. Vittu taas se nähtiin. Eikö nää ketkä syyttelee hätäilystä sun muusta jo ymmärrä että tätä paskaa on tarjottu jo se puolitoista vuotta. Ei se silloin ole hätäilyä.
Ei saatana ja tämäkin vielä. Onneksi sä hei tiesit nää hommat jo ensimmäisen Pitsiturnaus-ottelun jälkeen. Vittu, mikset sä ole valmentajana? Ja voitko nyt oikeasti, kun niin mahtavasti teet statementin että ylivertaista valkkua kehuttiin, kopioida tähän nuo ylivertaiset kehut. Kiitos jo etukäteen.
Siis joo, Palloseuralla menee pelillisesti aivan päin persettä juuri nyt, mutta anna mun kaikki kestää että nämä puoltoista vuotta huutaneet tulevat nyt kääntämään puukkoa haavassa. Ette te ole vittu mistään mitään tienneet, vaan vaikka meillä olisi kuka tahansa valmentamassa paitsi Suikkanen, niin tää jauhanta olisi Pitsin jälkeen ollut aivan samanlaista. Nyt niitä valoja päälle, 2010 oli törkeää ylisuorittamista, ja nyt me tarvitaan projektivalmentajaa. Virrasta olisi luullut irtoavan tarpeeksi ottamaan tästä materiaalista kaikki irti kun sai jo pelitapaa vuoden verran näihin jannuihin iskostaa, mutta metsään mentiin. Tää palstasekoilu on kuitenkin jo ihan oma lukunsa, nyt jotain vitun rajaa oikeasti.
Edit: Onhan se aivan huikeaa kun jokainen palstakirjoitus viimeisen puolen vuoden ajalta on pelkkää negaa, että jossain vaiheessa osuu oikeaan. Hienoa omistautumista ja asioiden ennakointia, kertakaikkiaan! Pakko arvostaa. Not.