Pekka Virralle potkut!

  • 154 585
  • 449

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Haiskahtaa toissakauden uusinnalta eli isä Koivu tulee ja pelastaa karsinnat jäätävällä pelikirjallaan. Toivottavasti olen väärässä.

Sakuhan juuri sanoi että jos NHL kausi ei lähde käyntiin, joulun jälkeen olisi mahdollisesti tulossa eurooppaan ja Tepsiin...Eli isä-Koivu saapuu ja pelastaa jälleen?
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
Ajankohta ainakin oli tälle päätökselle oikea. Nyt on muutama päivä uudella, vielä tuntemattomalla päävalmentajalla tutustua joukkueeseen, ennen kuin sitten marssitaan perjantaina erittäin mielenkiintoiseen otteluun Jokereita vastaan. Siinä pelissä on todellakin mielenkiintoista nähdä millä ilmeellä se joukkue tulee pelaamaan. Että oliko se Virta oikeasti minkään sortin kipsin/haluttomuuden aiheuttaja.

Joukkue on selkeästi parempi kuin tuo sijoitus antaa näyttää. Siihen uskon vakaasti. Sikäli päätös oli aivan oikea. Nyt joukkueen on noustava esiin. On löydyttävä sitä asennetta. Ihan eritavalla. Taklauksia, liikettä, laukauksia, maalille menoa. Sitä odotan itse. Tuli kuka vaan tilalle.

Jokatapauksessa, sääli on, että Virta ei onnistunut. Viime kaudella kun peli lähti vaikean alun jälkeen toimimaan, näytti jo siltä, että hyvä tästä tulee. Parhaimmillaanhan Virran kiekko on todella dominoivaa. No, kaikki on katoavaista, eikä se siitä sitten enää lähtenytkään. Nyt sitten ottanee suunnan kohti uusia haasteita. Onnea ja menestystä mihin tie viekään. Täällä ei nyt natsannut, mutta kyllä Pekka Virralla on vielä sanansa suomalaiseen jääkiekkoiluun sanottavana.

Nyt otetaan uusi startti tähän kauteen ja lähdetään kipuamaan sitä sarjataulukkoa ylöspäin. Muihin suuntiin ei oikein mahdollisuuttakaan ole mennä.
 

seisoppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tietysti on huonoa käytöstä tälleen heti lähteä spekuloimaan mitä tulee tapahtumaan, kun jo kahdesti aiemmin potkut saanut valmentaja lähtee luotsaamaan joukkuetta, joka juuri antoi valmentajalleen potkut. Itse en näe tässä kuin korkeintaan parin ottelun "piikin" jonka jälkeen tilanne palaa "normaaliksi". Ei suurta parannusta, sijat 10-14 edelleen todennäköisimmät. Kauden päätyttyä saa toki kettuilla, mikäli olen veikkauksessani osunut täysin metsään.
 

Ferneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens, Colorado Avalance
Ei vain voi olla todellista, että Pajuoja!! Mikä järki tässä olisi? Ei yhtään mitään - tunnin olen kohta sulatellut, mutta ei tule yhtään järkiperustetta tälle valinnalle - ei ainuttakaan! Kyllä pelaajiston tahtotila Lukko pelissä näkyi kilometrien päähän, ettei kiinnostanut pelata. Ei ole olemassa noin huonoja pelaajia on vain huonoja valmentajia. Tämän olisi toi Iltalehden Seppänenkin voinut sisäistää ennen niin saatanan järjetöntä kirjoitusta kuin vain olla ja voi. Onkohan toi Seppänen koskaan pelannut mitään joukkuepeliä?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Nykytiedon(kin) valossa varmasti aiheellinen epäily, ei siinä mitään, mutta mitä tuolloin olisi mielestäsi pitänyt tehdä?
Erinomainen kysymys! Suoraan sanottuna: en tiedä! Tässä vaiheessahan on tietysti helppoa sanoa, että jättää koko Pekka Virta Strömbergeineen palkkaamatta. Mitä tuolloin talvella/keväällä 2011, kun Virran kanssa neuvoteltiin, olisi pitänyt tehdä? En tiedä!
Ilmoittaa Peksille että tervetuloa vaan valmentamaan, mutta apuvalmentajaasi et saa valita itse vaan se tulee talon puolesta?
E-ei! Tämä olisi ollut vielä pahempi vaihtoehto. Tämä vaihtoehto tuli kokeiltua jo kesällä 2011.
Itse olen edelleenkin sitä mieltä, että jos ei sen vertaa luoteta tulevan päävalmentajan ammattitaitoon, että annettaisiin hänen valita itse lähin apulaisensa, niin parempi jättää koko ukko valitsematta. Ei sikäli, etteikö nykytiedon valossa näin olisi kannattanut tehdäkin.
Noh, Pekka Virta teki lähimmän apulaisensa valinnan jo Kalpa:n aikoina. Lähin apulainen on kuitenkin E-R-I-T-T-Ä-I-N leimautunut tietyn seuran mieheksi. Olen sitä mieltä, että tällä valinnalla Pexi sulki ovensa esimerkiksi HIFK:n valmentajaksi. Mun on vaikea - lähes mahdotonta - nähdä, että HIFK:ssa olisi edes kakkosvalmentajana joku niin vahvasti Jokerit-taustainen henkilö kuin Strömberg on. Mika Strömberg, Waltteri Immonen, Antti Törmänen jne. - en usko, että tulen ikinä näkemään sitä päivää, kun joku noista nimistä (tai muistakin yhtä vahvasti Jokerit-taustaisista) seisoisi HIFK:n penkin takana.

Mielestäni tämä sama olisi pitänyt nähdä TPS:ssakin. Jos TPS:n tulevan päävalmentajan lähimmällä apulaisella on niin vahva vihollisleiritausta kuin Ströballa on/oli ja se on yksi tulevan päävalmentajan ehdoista (tuoda kyseinen kaveri Turkuun), niin kyllä mun mielestäni jossain pitäisi hälytyskellojen soida. Ehkä jopa Virran olisi itse pitänyt tajuta asia, eikä edes pyytää/vaatia saada tuoda Jokerit-ikonia lähellekään Turkuhallin kotijoukkueen tiloja? Toisaalta myös TPS:n hallituksen (?) olisi kenties pitänyt sanoa "Kiitos, mutta ei kiitos!" jopa Pekka Virralle, jos/kun hänellä oli tuollaisia vaatimuksia suostuakseen TPS:n päävalmentajaksi.
Mulla ei ole mitään tietoa Strömbergin suoriutumisesta kakkosvalmentajan tehtävässään, mutta aika vaikeaa kuvitella, että tämä pelillinen epäonnistuminen voitaisiin pistää enemmän hänen kuin päävalmentajan piikkiin.
Eipä ole mullakaan mitään tarkempaa käsitystä, mutta eikö tuosta puolustuspelin toimimattomuudesta puhuttu jo Virran päävalmentajakauden alusta lähtien. Kenen vastuulla puolustajien peluuttaminen kuitenkin oli? Enkä mä ole missään vaiheessa tuohon ammatilliseen puoleen puuttunutkaan - mulle on yksinkertaisesti riittänyt jo ajatuskin siitä, että 90-luvun verivihollisen ruumiillistuma seisoi oman joukkueeni penkin takana. PTHYI!!!
Ja oli Ströba Hjalliksen kätyri tai ei, niin ei hänen apuvalmennuspestinsä tainnut mennä tuloksellisesti sen huonommin kuin aika monella TPS:n penkin takana viime vuosina seisoskelleella mustavalkoisella seuraikonilla.
Tässä (-kin) olet aivan oikeassa! Mutta kuten sanottua, en tuohon ammatilliseen puoleen niin kovasti puuttunutkaan. Joskus se vain menee niin, että valmentajalla ei vain yksinkertaisesti taidot riitä, vaikka sydän on hommassa 100% mukana. Mulle tämä on vielä täysin sulatettavissa ja anteeksiannettavissa oleva asia. Strömbergin valmennustaidoista mulla ei ole minkäänlaista käsitystä (muuta kuin tuloksellinen), mutta yhdestä asiasta olen varma: Mika Strömberg ei koskaan tehnyt hommia TPS:lle siten, että hänen sydämensä olisi ollut 100% mustavalkoinen!
Tämä ei toki tarkoita, että olisin Ströbasta erityisemmin koskaan pitänyt tai että surisin hänen poistumistaan TPS:n aitiosta sekuntiakaan.
Amen
 
Suosikkijoukkue
TPS
No mikä se on? Vuori kasaa kaudesta toiseen kilpailukykyisen joukkueen, mutta silti se ei menesty kuin satunnaisesti. Mikä hänen vastuu sitten on? Ja mikä oli toimitusjohtajan vastuu? En usko, että häntä potkittiin urheilullisista syistä toisin kuin valmennuskaksikko.

Niin. Kunhan tässä itsekkin mietin ääneen.

Periaatteessa Vuoren vastuut ovat:

- HC TPS Turku Oy:n urheilullinen menestys
- Päävalmentajan palkkaaminen / esittäminen hyväksyttäväksi hallitukselle
- Joukkueen kokoaminen hallituksen raamien mukaisesti. Kokoaminen tapahtuu toivottavasti valmentajan pelityyliin sopivaksi ja yhteistyössä valmennuksen kanssa.
Miten näissä on onnistuttu viime vuosina?

Enemmän tässäkin asiassa penään TPS:n strategian perään. Vuori tekee (oikeasti) melko edullisesti töitä oto:na TPS:lle. Onko tämä menestyksen kannalta järkevää?
 
Viimeksi muokattu:

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Enemmän tässäkin asiassa penään TPS:n strategian perään. Vuori tekee (oikeasti) melko edullisesti töitä oto:na TPS:lle. Onko tämä menestyksen kannalta järkevää?

Ihannetilanne taitaisi olla, jossa TPS palkkaisi UTJ:n ja Vuoren titteli siirrettäisiin scoutuksi tai konsultiksi. Homma toimisi niin että UTJ ottaisi käytännössä vuoren nykyiset tehtävät, mutta Vuori avustaisi varsinkin amerikkalaisia pelaajia hankkiessa. Meidän UTJ puolestaan sitten hoitaisi myös kotimaan ja euroopan pelaajascouttausta jossa toki Vuorelta voisi kysyä vinkkejä.
 
Vuori tekee (oikeasti) melko edullisesti töitä oto:na TPS:lle. Onko tämä menestyksen kannalta järkevää?

Onko lyödä faktaa pöytään? Itse heitän ilmoille summan joka lähentelee liigapelaajan keskipalkkaa.Per kausi. En tiedä paljonko täysipäiväiset UTJ tai vastaavat saavat muualla mutta uskoisin että tuolla summalla tai pienellä lisäpanostuksella saataisiin oikeasti kova äijä tuohon täyspäiväiseksi.

Ketä suomalaisia (toisaalta myös ulkomaalainen käy) jääkiekkomaailmasta löytyy joilla on erittäin vankka tietämys ulkomaalaisista pelaajista sekä suhteita Eurooppaan ja Pohjois-Amerikkaan? Suomalaiset pelaajat varmaan pystytään händläämään ihan paikallisillakin suhteilla. Tottakai olisi tietämyksen löytyminen esim junioreiden sm sarjoista hyvää.

Itsellä ei tule mieleen kuin Jukka Holtari. Pienemmän kaliiberin mies olisi Jukka Suutari.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Ketä suomalaisia (toisaalta myös ulkomaalainen käy) jääkiekkomaailmasta löytyy joilla on erittäin vankka tietämys ulkomaalaisista pelaajista sekä suhteita Eurooppaan ja Pohjois-Amerikkaan?

Christian Ruuttu?
 
Suosikkijoukkue
TPS
Morjens vaan myös narri Strömbergille jota aina epäillyt Hjalliksen kätyriksi aiheuttamaan hämmennystä vanhassa vihollileirissä....

Joo, olinhan siellä 1990-luvun poteroissa aikanani minäkin. Irrallinen muisto: oisko vuonna ysikolme ollut, kun Raato Summanen väänsi kuumassa runkosarjapelissä Ketteririn taakse alivoimamaalin, jolla TPS voitti Jokerit 5-4.

Mutta joku tolkku nyt tähän hommaan.

Meinaatko tosissasi, että aikuinen, tolkullinen ja ammatikseen urheiluvalmennusta työtä tekevä ihminen tekisi ihan vittumaisuuttaan huonoa työtä ihan vaan siksi, että 15-20 vuotta sitten oli toisen, kilpailevan joukkueen ammattilaisurheilija?

Fani toki voi olla sitä mieltä, että "kerran Jokeri, aina Jokeri" ja ihan periaatteellisista syistä vastustaa Strömbergin kaltaisen ex-pelaajan valintaa valmentajaksi. Ei siinä mitään. Huvinsa kullakin.

Mutta jos alkaa tosissaan kuvitella, että joku tekee ammatillisen itsemurhan ihan vaan silkkaa epäammattimaisuuttaan ja tepsivihaisuuttaan, on ehkä aika katsella maailmassa muutakin kuin jääkiekkouutisointia...
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Eikä nyt tietysti saa unohtaa sitäkään että kukas siellä Jokerien penkin takana on huseerannut kakkosvalmentajana muutaman viime vuoden? :)
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmasti oikea ratkaisu, mutta tyyli, jolla potkut hoidettiin oli tyylitön mielestäni. Se oli ihan selvä, että Virta oli mennyttä miestä jo pidemmän aikaa, mutta Tepsi varmisti Pajuojan nimen paperiin ennen kuin antoivat huonot uutiset Virralle naamatusten.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Varmasti oikea ratkaisu, mutta tyyli, jolla potkut hoidettiin oli tyylitön mielestäni. Se oli ihan selvä, että Virta oli mennyttä miestä jo pidemmän aikaa, mutta Tepsi varmisti Pajuojan nimen paperiin ennen kuin antoivat huonot uutiset Virralle naamatusten.

Nyt mä en ymmärrä!!?? Koska nää on mennyt niin että sanotaan valmentajalle että potkut tuli, räpiköi siinä nyt niin kauan että saadaan uusi mies tilalle?
Ai niin, ois pitänyt sanoa että näillä mennään ja sitte vasta annetaan monoa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt mä en ymmärrä!!?? Koska nää on mennyt niin että sanotaan valmentajalle että potkut tuli, räpiköi siinä nyt niin kauan että saadaan uusi mies tilalle?
Ai niin, ois pitänyt sanoa että näillä mennään ja sitte vasta annetaan monoa.
Et ymmärrä, et todellakaan. Oli supernopeat neuvottelut Pajuojan kanssa, onnittelut siitä.

Aika surullista, että Virta oli vielä eilisessä pelissä aitiossa, vaikka oli jo mennyttä miestä. Ässät toimi samalla lailla aikoinaan Vova Jursinovin kohdalla, mikä sekin oli tottakai väärin.
 

Wildcard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Eikä nyt tietysti saa unohtaa sitäkään että kukas siellä Jokerien penkin takana on huseerannut kakkosvalmentajana muutaman viime vuoden? :)


Taitaa paitakin olla erään toisen hallin katossa, no nyt selvisi miksi meidän pakit on pihalla ja Manekin mr. Horror team pelaa jatkuvasti :-)
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka Virta nyt potkut saikin, niin uskon että hän valmentaa jo ensi kaudella SM-liigaa jossain joukkueessa. Näytöt ovat edelleen vahvat KalPa -ajoilta, mutta Tepsissä homma ei vain alkanut toimimaan missään vaiheessa.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta joku tolkku nyt tähän hommaan.

Meinaatko tosissasi, että aikuinen, tolkullinen ja ammatikseen urheiluvalmennusta työtä tekevä ihminen tekisi ihan vittumaisuuttaan huonoa työtä ihan vaan siksi, että 15-20 vuotta sitten oli toisen, kilpailevan joukkueen ammattilaisurheilija?

Fani toki voi olla sitä mieltä, että "kerran Jokeri, aina Jokeri" ja ihan periaatteellisista syistä vastustaa Strömbergin kaltaisen ex-pelaajan valintaa valmentajaksi. Ei siinä mitään. Huvinsa kullakin.

Mutta jos alkaa tosissaan kuvitella, että joku tekee ammatillisen itsemurhan ihan vaan silkkaa epäammattimaisuuttaan ja tepsivihaisuuttaan, on ehkä aika katsella maailmassa muutakin kuin jääkiekkouutisointia...

Naulan kantaan. Nämä Strömbergiin liittyvät spekulaatiot ovat jo melkoista salaliittoteoriaa, joissa on yhtä paljon tolkkua kuin Elviksen näkemisessä Ylioppilaskylässä.

Tuskin Strömbergin ura tästä valtavaan nousukiitoon lähtee. Tosin jos tuo on seuraavana jonossa Jokereiden päävalmentajaksi, niin saatte tulla mitäsmäsanointtelemaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tänään ilmestyneessä Veikkaajassa kerrotaan seuraavaa Peksin viimeisistä hetkistä:
..Pekka Virta ja maalivahti Antero Niittymäki ovat Veikkaajan tietojen mukaan ottaneet yhteen joukkuepalaverissa. Virta huomautti NHL-konkaria, ettei hänen tähtistatuksensa ole itseisarvo ja piti torjujalle kahdenkeskisen puhuttelun. Sen sisältö ei kuitenkaan jäänyt äänten voimakkuuksien vuoksi pelkästään kahdenkeskiseksi. Välikohtaus on varsin yllättävä, sillä Niittymäki tunnetaan joviaaliksi persoonaksi..

Eli tällaista meininkiä on ollut, tässä jutussa vielä veikkaillaan, että A-junnujen valmentaja Juuso Nieminen olisi palkattu jeesaamaan Virtaa, mutta jäljempi sitten otti ja sai potkut kumminkin.

Toisessa Tepsiä käsitelleessä jutussa Virran sanotaan olleen heikkossa asemassa ennen kaikkea Tutotaustaisuutensa johdosta, ja annetaan ymmärtää että juurikin Koivu havittelee isosti valtaa organisaation taustalla, mikä varmaan totta onkin.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä ihmeen syystä Virta olisi Niittymäen ottanut hampaisiinsa, ei vaan ymmärrä. Kuitenkin harvoja pelureita jotka suoriutuivat tasonsa mukaisesti.

Vai onko juuri kyse tästä, Virta napsi sattumanvaraisesti pelaajan jolle alkoi vitutustaan purkamaan, Niittymäki vaan ei jaksanut ko. paskaa kuunnella koska koki että tekee jo kentällä kaiken tarvittavan?


Tuosta Koivun roolin ottamisesta olen itse ainakin tyytyväinen, ei haittaa yhtään. Päinvastoin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tuosta Koivun roolin ottamisesta olen itse ainakin tyytyväinen, ei haittaa yhtään. Päinvastoin.

Toisaalta se on hyvä että joku ottaa roolia, mutta tilanne on nyt äärimmäisen epästabiili koko organisaatiossa, kun toimenpidevaltaa käyttävää TJ:tä ei ole, eikä sitä UTJ:täkään joka pitäisi hommaa edes vähän näpeissään. Jos hallituksessa taistellaan vallasta ja nokitellaan, niin voidaan päätyä hyvin ongelmalliseen tilanteeseen jossa kenelläkään ei ole työrauhaa keskittyä olennaiseen.

Tämä Koivun suunnalta tuleva paine voi vaikuttaa yhtä paljon Pajuojaan kuin ilmeisesti aiemmin vaikutti myös Virtaan. Saas nähdä miten tulee käymään.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Vaikka Virta nyt potkut saikin, niin uskon että hän valmentaa jo ensi kaudella SM-liigaa jossain joukkueessa. Näytöt ovat edelleen vahvat KalPa -ajoilta, mutta Tepsissä homma ei vain alkanut toimimaan missään vaiheessa.

Nyt, kun Virta on menneen talven lumia, kysyn ääneen sen mitä olen ihmetellyt aina.

Ovatko ne näytöt Kalpan ajalta kovat? Pari vuotta hännillä ja sitten 08-09 kovalla materiaalilla runkosarjan kuudes sija. Uskallan veikata, että samaan olisi pystynyt ainakin kaksikymmentä muutakin valmentajaa.

Varmasti kehitti peliä Kuopiossa, mutta jos puhutaan kirjaimellisesti näytöistä, niin en ole ihan varma onko yksi voitettu puolivälieräsarja HPK:ta vastaan ihan sen tason näyttö, jonkalaisista hehkutuksen perusteella saa kuvan.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Varmasti kehitti peliä Kuopiossa, mutta jos puhutaan kirjaimellisesti näytöistä, niin en ole ihan varma onko yksi voitettu puolivälieräsarja HPK:ta vastaan ihan sen tason näyttö, jonkalaisista hehkutuksen perusteella saa kuvan.

Ainakin minusta pronssimitali on voitettu mitali ja kelpaa "näytöksi" myös valmentajalle.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Ainakin minusta pronssimitali on voitettu mitali ja kelpaa "näytöksi" myös valmentajalle.

Ok. Täytyy rehellisesti sanoa etten edes tiennyt miten pronssiottelussa kävi. Itse tosin pidän pronssiottelua suoranaisena vittuiluna kahdelle pettyneelle ja väsyneelle joukkueelle, mutta mitali on toki mitali.
 

dexteri

Jäsen
Nyt, kun Virta on menneen talven lumia, kysyn ääneen sen mitä olen ihmetellyt aina.

Ovatko ne näytöt Kalpan ajalta kovat? Pari vuotta hännillä ja sitten 08-09 kovalla materiaalilla runkosarjan kuudes sija. Uskallan veikata, että samaan olisi pystynyt ainakin kaksikymmentä muutakin valmentajaa.

Varmasti kehitti peliä Kuopiossa, mutta jos puhutaan kirjaimellisesti näytöistä, niin en ole ihan varma onko yksi voitettu puolivälieräsarja HPK:ta vastaan ihan sen tason näyttö, jonkalaisista hehkutuksen perusteella saa kuvan.

Olen parin Kalpan kannattajan suusta kuullut että suurin ansio Kalpan nousuun oli Sami Kapanen, kalpan sielu ja ruumiillistuma. Eikai sitä sovi kenenkään laistaa. Joku ajattelee miten yksi mies voi vaikuttaa, mutta uskoisin et savolaisessa joukkueessa, savolaisessa katsojakunnassa ja toiminnassa ilmeisesti vuan voi. Että hyvvee päevee vaan, kävisipä tepsissäkin näin. :) Peesaan kirjoittajaa kyllä että olisi joku muukin koutsi saattanut sen kuudennen sijan napata.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen parin Kalpan kannattajan suusta kuullut että suurin ansio Kalpan nousuun oli Sami Kapanen, kalpan sielu ja ruumiillistuma. Eikai sitä sovi kenenkään laistaa.

Vaikuttaa se toki varmaan aika paljonkin pelaajien motivaatioon ja keskittymisen tasoon jos omistaja ja NHL-tähti, henkilöityneenä yhteen persoonaan, istuu samassa kopissa. Varmaan Kapanen saanut myös tunnettuudellaan Savolaista yrityselämää mukaan ihan kiitettävästi. Fakta taitaa kumminkin olla se, että Virran johdolla ajettiin Kalpassa tämän hänen projektinsa ajan lahjakkaita junnuja sisään ja muutettiin (tai oikeastaan synnytettiin) koko seuran pelillinen identiteetti, jota noudatetaan pääpiirteittään edelleen. Samaan hommaan Virta pestattiin Tepsiinkin, mutta täällä homma ei vain lähtenyt toimimaan.

Kalpan aikaa voidaan mielestäni perustellusti pitää erittäin varteenotettavana merkintänä Virran CV:ssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös