Lord Nikon
Jäsen
Mikä on Vuoren vastuu, kun päävalmentaja ja toimitusjohtaja ovat jo osansa ottaneet?
Tätä lähtisin peräämään seuraavaksi. Vielä kun on mahdollisuus vaikuttaa seuraavan kauden pelaaja valintoihin.
Mikä on Vuoren vastuu, kun päävalmentaja ja toimitusjohtaja ovat jo osansa ottaneet?
Maailman ainoa ammattilaisseura, joka on ilman toimitusjohtajaa ja päävalmentajaa, kun kausi on käynnissä?
Eihän tästä puutu enää kuin hallituksen joukkoero Ilveksen tyyliin.
Tätä samaa mä epäilin jo puolitoista vuotta sitten...Morjens vaan myös narri Strömbergille jota aina epäillyt Hjalliksen kätyriksi aiheuttamaan hämmennystä vanhassa vihollileirissä....
Tuolloin yleinen mielipide oli "ammattilainen on ammattilainen" - oli sitten pikkutakin rinnassa mikä logo tahansa.Mä en tiedä, kuuleeko joku muu samaa vai onko se vain mun päässäni. Onko Mika Strömberg ihan täysillä mukana hommissa?
Mä olen tuota valintaa epäillyt hieman jo alusta saakka. Siis en kyseenalaista mitenkään Strömbergin valmentajantaitoja tai lojaalisuutta Pekka Virralle. Ammattitaitoa, ammattiylpeyttä ja lojaalisuutta varmasti riittää. Kuitenkin, onko TPS:n vaihtopenkki oikea paikka Strömbergin kaltaiselle Jokeri-ikonille?
Miksi ihmeessä juuri potkut saanut valmentaja, joka kaiken lisäksi hoitaa samanaikaisesti maajoukkuepestiä Valko-Venäjällä olisi yhtään mikään ratkaisu tähän kohtaan? Varsinkin kun pitäisi sitoutua vain ja ainoastaan tämän kauden loppuun asti. Itse asiassa, Heikkilä on saanut potkut jokaisesta pestistään viimeisessä kolmessa seurassaan.
Kuten aiemmin mainittu niin ikävää se aina on kun joku saa potkut. Ilmeisesti lähes koko joukkue jo kääntyi vastustamaan Peksiä ja Ströbää joten aika odotettua, että herrat lähtee. Hyvää jatkoa molemmille!
Toivotaan, että tämän myötä #9 kaivetaan esiin, koska ilmeisesti haluja ei ollut Peksin alaisuudessa pelata.
Samaa käy Seppänen läpi Urheilulehdessä. Vitulliseltä ämmälaumalta kuulostaa, jos pelaaminen ei kiinnosta valmentajan takia.
virta sai kuopiossa paljon aikaa rakentaa joukkuetta ja pelitapaa. yllättävän lyhyt oli tepsin johdon pinna. kuopiosta voisi kierrättää tuomas tuokkolan. olisi hiukan keskustelevampi valmentaja kuin punaniska-virta...
Pajuojalla ei kyllä meriitit mitään kovin vakuuttavia ole. Ipan vieminen kahdeksan joukkoon suht paskalla rosterilla pari kautta sitten ainoa Pajuojaa mairitteleva meriitti. Ei kyllä ole itsellä juuri mitään käsitystä Pajuojasta noin niinkun pelitavan suhteen jne. Ehkä Ipalaiset osaa kertoa paremmin? kananlento?
Henkilökohtainen veikkaus vain, että kyllä uutta valmentajaa on kartoitettu jo jonkin aikaa, ei nämä asiat ihan hetkessä tapahdu, vaikka muutamia vapaana onkin. Viimeinen niitti tämä on voinut olla, koska olisihan ollut melko venäläistä meininkiä erottaa valmentaja kolmen ottelun voittoputkessa, jos vaikkapa oltaisiin voitettu se toinenkin lukko-peli, tämäniltaisen läpsyttelyn lisäksi.Mahtoikohan muuten se Lukko pelin toisen erän sekoilu olla viimeinen niitti (0-0:sta 3-0:aan hetkessä) vai oliko päätös tehty jo aiemmin..?
En nyt tuon paskanjauhajan kirjoitusten perusteella lähtisi lynkkaamaan pelaajistoa, sehän vain seuraa herrojensa mielihaluja noilla jutuillaan.
Tätä samaa mä epäilin jo puolitoista vuotta sitten...Tuolloin yleinen mielipide oli "ammattilainen on ammattilainen" - oli sitten pikkutakin rinnassa mikä logo tahansa.
virta sai kuopiossa paljon aikaa rakentaa joukkuetta ja pelitapaa. yllättävän lyhyt oli tepsin johdon pinna. kuopiosta voisi kierrättää tuomas tuokkolan. olisi hiukan keskustelevampi valmentaja kuin punaniska-virta...