Pekka Virralle kenkää!

  • 46 268
  • 250
Tila
Viestiketju on suljettu.

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika mielenkiintoinen puheenvuoro Virralla lehdistötilaisuudessa...

Ymmärrän hyvin, miksi Virta on puheenaiheena. Raumalla on pitkästä aikaa urheilupuolen johdossa osaava kaveri, hyvät pelaajat, joista löytyy sopivasti eri rooleihin ja hyvä mix eri ikäisiä. Mahdollisuus menestyä.

Nyt tuntuu, että Pekka ja pelaajat eivät aivan ole samalla sivulla. Toisaalta myös valmentajan vaihto olisi riski ja tietysti outoa, kun tehty jatkokin.

Tuossa alussa viittaamassani lehdistötilaisuudessa toisaalta kyllä otti vastuuta valmennuksen suuntaan, mutta kyllä siitä jäi joidenkin pelaajien suuntaan sormella osoittelun maku. Ehkä Virran tyyli hämää, ehkä ei. Toivottavasti pelaajat ei noita kuuntele.

Toivon Raumalle menestystä. Kannattajat sitä ovat ansainneet aiemminkin, nyt seura muutenkin. Pitkässä juoksussa uskon, että Lukko ja Ässät voivat myös kirittää toisiaan ja olisihan se helvetin hienoa iskeä joku kausi yhteen pleijareissa molempien ollessa tikissä. Edellinen säälikierros oli mitä oli.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mun mielestä se, että täällä jaellaan menolippua Pekalle on epäluottamuslause Sahlstedtille. Mikä on siinä mielessä erikoista, että samojen kannattajien mielestä Sahlstedt on luonut kyvykkäimmän Lukko-armeijan aikoihin. Voisiko niin kyvykäs ja kovaa luottoa nauttiva mies olla väärässä, vai onko tulevaisuus rakennettu savipohjalle? Itse luotan järkähtämättömästi Kalleen. Ja loogisesti sitä myötä myös Pekkaan.

Minä olen erimieltä. Potkujen vaatiminen Virralle ei mielestäni ole mitenkään epäluottamuslause Sahlstetdille. Ei varmasti kukaan ole odottanut, ettei Kallelle tulisi huteja. Nyt näyttää siltä, että se suurin huti tuli päävalmentajan kohdalla. Itsekkin olen pitkäjänteisen rakentamisen kannalla ollut ja odottanut koska Virran strategia alkaa toimimaan. Nyt näyttää siltä, ettei koskaan. Homma menee kokoajan huonompaan suuntaan, enkä ainakaan minä näe mitään positiivista tämän hetken peluuttamisessa / peli-ilmeessä. Minua vitutti eilen illalla sen verran paljon, etten viitsinyt kirjoittaa tänne mitään. Nyt yön nukuttuani ja töihin lähtöön valmistautuessa on tunnekuohu sen verran tasaantunut, että saan hieman mielipidettäni tuotua julki, ilman manaamista.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Virralle potkut = potentiaalinen mestaruuskausi viemäristä alas.

Muistuttaisin tässä vaiheessa, että tämän kauden aikana on annettu potkut myös Karri Kivellä sekä kenties maailman arvostetuimmalle valmentajalle, eli Mike Babcockille. Ilves, Toronto sekä Lukko ovat kaikki kolme lähes identtisistä asetelmista lähteneet kauteen, jossa taustalla on ollut pitkään sama päävalmentaja sekä pelaajisto ja kauteen lähdettäessä ollaan panostettu materiaaliin ja tiedostettu menestysikkunan olevan poikkeuksellisen auki tulevalle. Varmaan tiedät itsekin, miten nämä joukkueet ovat pelillisesti reagoineet valmentajan vaihdokseen, vai pitääkö minun nytkin lyödä tähän tilastollisia faktoja?

Toki, jos, ehkä, koska, mahdollisesti ja muun liirumlaarumin kanssa Virtakin voi ihmeen tehdä ja luotsata joukkueen mestaruuteen, mutta tämä sinun alkuperäinen väite on niin posketon valhe, että luulin sinun oikeasti pystyvän fiksuna kirjoittajana parempaan.

St.Louis Blues voitti Stanley Cupin viime kaudella ja arvaa mistä lähti nousu liikkeelle? Aivan.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Jos Lukon kannattajat ovat valtaväestönä Virran kenkimisen takana niin se on ihan fine mulle, mutta samalla myös indikaatio siitä, että puuhastelukulttuuriin ja menestymättömyyteen ollaan valmiita alistumaan näennäisen menestyksen kustannuksella. Mä olen siihen jo totaalisen kyllästynyt ja Virran potkut jatkaisi sitä samaa vanhaa meininkiä. Katson tämän kortin loppuun koska hyviäkin merkkejä on.
Laadukkaan ja kestävän urheilukehityksen sekä -kulttuurin luomisen edellytys ei ole se, ettei päävalmentaja saa koskaan potkuja. Urheilussa voidaan tehdä ihan perusteltuja henkilövaihdoksia ja silti voidaan menestyä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
St.Louis Blues voitti Stanley Cupin viime kaudella ja arvaa mistä lähti nousu liikkeelle? Aivan.
Ongelmana on vaan se että mistä me löydetään oma "craigberube" tilalle jos Virralle annetaan kenkää? Mistään Eepistä, Kauvosta ja Vuoriosta asia ei parane, niin paljon kuin Eepiä pelaajana aikoinaan ihailinkin.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Ongelmana on vaan se että mistä me löydetään oma "craigberube" tilalle jos Virralle annetaan kenkää? Mistään Eepistä, Kauvosta ja Vuoriosta asia ei parane, niin paljon kuin Eepiä pelaajana aikoinaan ihailinkin.
No, nyt olis pätkäpestiin vapaana, Kivi ja Nieminen. Kivi vois olla hyvä tähän loppukauden projektiin on näyttöjä turnausvalmentamisesta.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
No, nyt olis pätkäpestiin vapaana, Kivi ja Nieminen. Kivi vois olla hyvä tähän loppukauden projektiin on näyttöjä turnausvalmentamisesta.
Siltikin, kumpi sitten vaikuttaa todennäköisemmältä, Virran pohjilla homman menevän raiteilleen vai kokonaan uuden ukon hyppääminen kauden puolivälissä puikkoihin? Itse uskoisin enemmän tuohon Pekka Virtaan, Lukkoa katselen aina tilaisuuden tullen ja peleissä on paljon hyvää, mutta se jokin puuttuu paikoitellen. Nyt luulen että tuo pakiston muuttuminen sotki taas jotain.
Mitä tulee Virran viittaukseen mukana roikkuvista pelaajista, niin kyllähän kolmikon Elo-Koivisto-Sopanen tehoilu on jäänyt täysin piippuun.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Siltikin, kumpi sitten vaikuttaa todennäköisemmältä, Virran pohjilla homman menevän raiteilleen vai kokonaan uuden ukon hyppääminen kauden puolivälissä puikkoihin? Itse uskoisin enemmän tuohon Pekka Virtaan, Lukkoa katselen aina tilaisuuden tullen ja peleissä on paljon hyvää, mutta se jokin puuttuu paikoitellen. Nyt luulen että tuo pakiston muuttuminen sotki taas jotain.
Mitä tulee Virran viittaukseen mukana roikkuvista pelaajista, niin kyllähän kolmikon Elo-Koivisto-Sopanen tehoilu on jäänyt täysin piippuun.
Nythän tämä on puhtaasti spekulointia ja jossittelua, mutta hämmästelen jos mitään ei tehdä, jos näyttää vielä joulun jälkeenkin siltä että tällä rosterilla jäädään sääleihin. Paineet Virtaa kohtaa kasvaa kokoajan kauden edetessä, jos ensiviikolla SaiPa ja Kookoo peleistä ei tule pisteitä tai vain 1-2 pistettä niin miten Virta reakoi? Itselläni ei ole sellaista tunnetta että Virta on kovin hyvä saamaan tarvittavaa kurssin muutosta tai joukkuetta lentoon kun selvästi on ongelmaa joidenkin pelaajien ja valmentajien suhteessa, mikä varmasti heijastaa tekemiseen ja molemman puolikseen luottamukseen.
Joskus on turvauduttava äärimmäiseen keinoon ja vaihtaa valmentaja muutama liigajoukkue on tämän jo tällä kaudella tehnyt. Kukaan ei voi varmaksi sanoa oliko se viimekädessä kannattavaa vai ei.
Lukossa on satsattu tähän kauteen ja odotukset on nousseet korkealle, joukkue on taitavin Raumalla pitkään aikaan mutta homma ei toimi kuin hetkittäin. Kuinka pitkälle kannattaa ailatelevia otteita katsoa että ei ole liian myöhäistä reakoida? Ehkä vielä ei ole paniikkia, katsotaan vielä hetki mihin suuntaan peli etenee. HIFK ryhdistäyty Jukurit tappiosta ja otti perään Kärppien ja Tapparan päänahat, samaa ryhtiliikettä odotan nyt Lukolta.

Fakta on kuitenkin se että kesken kauden on helpompi vaihtaa valmentaja kun joukkue.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ongelmana on vaan se että mistä me löydetään oma "craigberube" tilalle jos Virralle annetaan kenkää? Mistään Eepistä, Kauvosta ja Vuoriosta asia ei parane, niin paljon kuin Eepiä pelaajana aikoinaan ihailinkin.

Tässäpäs tämä ydinkysymys sekä ongelma onkin lyhykäisyydessään. Kivi & Nieminen kaksikolla ei varmasti ole jaksamista/paloa/halua hypätä ruoriin enää tällä kaudella, vaikka olisivatkin yhdessä hieno/mielenkiintoinen paketti. Maso Lehtonen, todennäköisesti tulevaisuuden yksi huippuvalmentaja, olisi erittäin mielenkiintoinen sekä irrotettavissa oleva nimi, mutta täysi räkänokka näissä karkeloissa, jonka aika ei ole vielä. Raimo Summasella on 110% varmuudella valmennukselliset taidot viedä Lukon joukkue mestaruuteen saakka, mutta Summanen on samalla megaluokan riski vanhoilla Siperian opeillaan valmennusmetodioissaan. Voi kai siis sanoa kysymykseen, että eipä oikein löydy. Tässä kohtaa Virran jatkosopimus vaikuttaa entistä ihmeellisemmältä ja on kyllä osoittautumassa yhdeksi, muta sitäkin suuremmaksi virheeksi Sahlstedtilta.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistuttaisin tässä vaiheessa, että tämän kauden aikana on annettu potkut myös Karri Kivellä sekä kenties maailman arvostetuimmalle valmentajalle, eli Mike Babcockille. Ilves, Toronto sekä Lukko ovat kaikki kolme lähes identtisistä asetelmista lähteneet kauteen, jossa taustalla on ollut pitkään sama päävalmentaja sekä pelaajisto ja kauteen lähdettäessä ollaan panostettu materiaaliin ja tiedostettu menestysikkunan olevan poikkeuksellisen auki tulevalle. Varmaan tiedät itsekin, miten nämä joukkueet ovat pelillisesti reagoineet valmentajan vaihdokseen, vai pitääkö minun nytkin lyödä tähän tilastollisia faktoja?

Toki, jos, ehkä, koska, mahdollisesti ja muun liirumlaarumin kanssa Virtakin voi ihmeen tehdä ja luotsata joukkueen mestaruuteen, mutta tämä sinun alkuperäinen väite on niin posketon valhe, että luulin sinun oikeasti pystyvän fiksuna kirjoittajana parempaan.

St.Louis Blues voitti Stanley Cupin viime kaudella ja arvaa mistä lähti nousu liikkeelle? Aivan.
En väitäkään, etteikö valmentajanvaihdos jossakin olisi joskus toiminut. Oikeastaan odotinkin, että St.Louis tuodaan esille jonkinlaisena analogiana.

Onnistumisten rinnalla on kuitenkin lukuisia epäonnistumisia. Pääsääntöisesti vaihdos piristää muutamien pelien ajan, kunnes koittaa paluu entiseen. Vain harvoin tapahtuu suuria positiivisia muutoksia, jotka kantaisivat pitkälle kevääseen.

Ilveksen kohdalla tilanne oli erilainen: tiedettiin, että Kivi on lähdössä kauden päätteeksi ja että seuraaja löytyy samasta valmennustiimistä. Sarjasijoitus uhkasi jäädä pysyvästi häntäpäähän, mikä lisäsi painetta. Tällä hetkellä vaihdos vaikuttaa onnistuneelta.

TPS oli Kaskisen kanssa kärsivällinen, liiankin. Joukkue kynsi sarjataulukon viimeisenä eikä ollut marraskuuhun mennessä voittanut kertaakaan kotonaan. Seurajohto oli aivan sekaisin. Virtanen hyppäsi ruoriin, koska jotain oli tehtävä. Näyttäisi siltä, että peli-ilme on kohentunut, mutta tappioita ja sulamisia tulee edelleen. Virtasen johdolla voivat ehkä nousta taisteluun kymppisijasta.

Palataampa Lukkoon. Mitä saavutettaisiin sillä, että Virran kolmivuotinen projekti (jota hiljalleen jatkettiin) keskeytyisi hetkellä, jolloin menestymismahdollisuudet ovat viimein käsillä? Kuka hyppäisi liikkuvaan junaan ja loisi pelitavan, jonka joukkue omaksuu alle puolessa vuodessa? Tarjolla on toki vaihtoehtoja (Kivi, Nieminen), mutta heidän halukkuus lähteä tällaiseen pätkäpestiin on täysi arvoitus. Entä miltä näyttäisi seuran urheilujohtaminen, kun pari viikkoa sitten on lyöty Virralle jatkopahvi kouraan ja sainattu Virtanen kaudelle 2021-2022? Olisi aika noloa niin Kallelta kuin muultakin seurajohdolta, että suunta muuttuu 180 astetta parin tappiopelin seurauksena.

Lukko on tällä hetkellä sarjan seitsemäs ja parin voiton päässä tavoitteesta eli kotiedusta. Mahdollisuudet eivät ole karanneet minnekään; lähinnä on käynyt niin, että alkukaudella hankittu pelivara on kadonnut. Nyt pitää alkaa voittamaan ihan tosissaan. Virta on viime viikkoina pallotellut kokoonpanoja ja yv-koostumuksia, minkä takia pelin perusrakenne on kärsinyt. Ehkä tällaiset kokeilut päättyvät nyt, mutta olen silti sitä mieltä, että tehdään ne nyt eikä maaliskuussa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Entä miltä näyttäisi seuran urheilujohtaminen, kun pari viikkoa sitten on lyöty Virralle jatkopahvi kouraan ja sainattu Virtanen kaudelle 2021-2022? Olisi aika noloa niin Kallelta kuin muultakin seurajohdolta, että suunta muuttuu 180 astetta parin tappiopelin seurauksena.

Pahoittelen jo heti aluksi, että lainaan vain tämän pätkän pitkästä viestistä.

Kyllähän se on selvää, että Virta ei tule monoa saamaan ihan tämänkin faktan vuoksi. Kalle tekisi itsestään vuoden vitsin tämän myötä ja jopa Palloseuran touhut jäisivät kakkoseksi. Imago, joka ollaan onnistuttu kiillottamaan, muuttuisi jälleen ruosteiseksi. Sitä voidaan sitten pohtia, että miksi Virralle jatkosopimus ylipäätään tehtiin, koska nyt näyttää lievästi sanoen huolestettuvalta.

Joukkue näyttää peli peliltä yhä enemmän siltä, että se ei ole lainkaan Virran hallussa ja melko karu fakta on, että pian on vaan pakko ruveta tapahtumaan suuria muutoksia peliesityksissä. Ei ole optimaalinen tilanne Virrallekkaan, kun näissä tilanteissa mies ei ikinä ole ollut parhaimmillaan.

Eiköhän tässä ole kaikilla yhteinen huoli kuitenkin, eikä ole väärin puhua Pekka kenkimisestä mielestäni. Selailin eilen Pekka Virran ketjun lähes kokonaisuudessaan ja valitettavan samaa kaavaa ollaan nyt menossa kolmatta vuotta.

Syyskauden otteiden perusteella luulin, että joukkue on hyvin päävalmentajansa näpeissä. Mutta mitä pidemmälle kausi on edennyt, sen enemmän Lukko on ollut vastustajiaan perässä. Siitäkin huolimatta, että pari kovaa vahvistustakin on saatu mukaan ja syyllinen syksyn häviöihin on poistunut Raumalta.

Nyt kun vahvistuksetkin ovat tarpeeksi harjoitelleet joukkueen mukana, hekin ovat ihan ulapalla, mitä itse ottelutapahtumassa oikeastaan pitäisi tehdä. Samaa harmaata massaa, mitä muu porukka oli jo marras-/joulukuussa.

Ei pelaajien henkilökohtainen taito mihinkään ole kadonnut. Syyllinen sekavuuteen löytyy päävalmentajan pikkutakin sisältä.

Tämäkin kuullostaa valitettavan tutulta ja oikeastaan voisi ihan yhtä hyvin olla tämän kauden kamaa, vaikka viesti on alkuvuodelta 2018. Lukemattomia muitakin esimerkkejä voi käydä lukemassa itse. Siitä olen huolissani, että jälleen ollaan menossa samalla kaavalla kohti pettymystä.

Uskoa pitäisi olla itselläkin paljon enemmän, enkä todellakaan ole ylpeä mitä kirjoitusteni anti on ollut viimeiset 1.5 kuukautta täällä. Usko on vaan aikalailla nolla Pekkaan.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kyllähän tuo homma raiteilleen täytyy saada. Toki, edelleen olen itse sitä mieltä, ja mihin tuossa edellä olevassa viestissä viitattu, että esim. tuo pakiston eläminen vaikuttanut. Kun muutenkin ollut vaihtuvuutta viime kauteen ja sisään lapannut kentällinen korkean profiilin ulkolaisia, niin se voi ottaa aikansa, että asiat tulee selkärangasta, toimitaan yksikkönä ja samalla sivulla. Yhteisiä kokemuksia on aika vähän.

Sitten lätkäjoukkueessa on henkilökemiat, pukukoppiasiat, roolitukset sun muut.

En tiedä keiden kohdalla on ongelma. Mutta jos siellä on ylibuukattu taitopelaajia alaketjuihin eivätkä rooleihinsa sovellu, niin ehkä asialle täytyy tehdä jotain.

Ässät päätti mennä valmentajalla syteen tai saveen, kauppas ykköshyökkääjän ja torilla tavattiin. Helppo kaava.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pahoittelen jo heti aluksi, että lainaan vain tämän pätkän pitkästä viestistä.

Kyllähän se on selvää, että Virta ei tule monoa saamaan ihan tämänkin faktan vuoksi. Kalle tekisi itsestään vuoden vitsin tämän myötä ja jopa Palloseuran touhut jäisivät kakkoseksi. Imago, joka ollaan onnistuttu kiillottamaan, muuttuisi jälleen ruosteiseksi. Sitä voidaan sitten pohtia, että miksi Virralle jatkosopimus ylipäätään tehtiin, koska nyt näyttää lievästi sanoen huolestettuvalta.

Joukkue näyttää peli peliltä yhä enemmän siltä, että se ei ole lainkaan Virran hallussa ja melko karu fakta on, että pian on vaan pakko ruveta tapahtumaan suuria muutoksia peliesityksissä. Ei ole optimaalinen tilanne Virrallekkaan, kun näissä tilanteissa mies ei ikinä ole ollut parhaimmillaan.
Minusta on edelleenkin fiksumpaa tehdä pitkäjänteisiä päätöksiä. Täksi kaudeksi on luotettu Virtaan ja hänen pelitapaansa. Koko joukkue on suunniteltu sitä silmällä pitäen.

Jos Lukko valahtaa tästä nyt vaikkapa sijoille 11-15, niin silloin tilanne on toinen. Jos Virran joukkue on jatkuvasti täysin alakynnessä, on reagoitava. En ole kuitenkaan nähnyt toistaiseksi sellaista tilannetta. Vaikka turpiin tuli eilen, niin Lukko hallitsi peliä ja laukoi lähes puolet enemmän vastustajan molaria kohti. Se ei tietysti poista rakenteellisia ongelmia, mutta kertoo kuitenkin, että Lukko on peleissä mukana ja taistelee illasta toiseen voitosta. TPS:ssä oli aivan toinen tilanne. Katsoin lähes kaikki pelit Kaskisen aikana, eikä se näyttänyt millään tavalla siltä, että suunta olisi muuttumassa. Jengi oli jopa kotihallissa häntäpään jengien pyöriteltävänä.

Eiköhän tässä ole kaikilla yhteinen huoli kuitenkin, eikä ole väärin puhua Pekka kenkimisestä mielestäni. Selailin eilen Pekka Virran ketjun lähes kokonaisuudessaan ja valitettavan samaa kaavaa ollaan nyt menossa kolmatta vuotta.

Tämäkin kuullostaa valitettavan tutulta ja oikeastaan voisi ihan yhtä hyvin olla tämän kauden kamaa, vaikka viesti on alkuvuodelta 2018. Lukemattomia muitakin esimerkkejä voi käydä lukemassa itse. Siitä olen huolissani, että jälleen ollaan menossa samalla kaavalla kohti pettymystä.
Minä olen myös havainnut kaavan tässä reilun kymmenen vuotta palstaa lukeneena. Se kaava liittyy siihen, että joka ikistä päävalmentajaa ollaan potkimassa heti kun peli ei kulje. En muista, että Rautakorven lockout-kauden jälkeen olisi kertaakaan menty valmentajalla, joka ei olisi saanut nimeään kantavaa potkuketjua.

Dufvaa, joka vei joukkueen kolmesti välieriin, oltiin potkimassa suunnilleen joka kaudella. Ensimmäistä kertaa ketju ilmestyi ekalla kaudella, kun runkosarja meni vihkoon. Sensaatiomainen puolivälieräsarja toi pienen työrauhan, mutta jos en nyt väärin muista, niin jo seuraavana syksynä RD haluttiin ulos. Silloin argumenttina oli, että kun viime kaudella pelattiin runkosarja paskasti ja kun nyt ei meno ole muuttunut, niin ei se muutu jatkossakaan. Vikalla Dufvan kaudella oli puolestaan se Mikkeli-kuvio, jonka vuoksi katsottiin, että RD ei ole enää sitoutunut.

Ei ole helppoa olla Lukon päävalmentaja. Joka kausi odotetaan sitä mestaruutta kuin kuuta nousevaa, ja reaktiot ovat sitten sen mukaiset, kun sitä ei yllättäen tulekaan.

Minusta viime kausi oli nousujohteinen. Materiaali ei ollut lähellekään tämän kauden luokkaa, mutta silti Virta peluutti suurimman osan kaudesta top-4 -kiekkoa. En muista, mitä tapahtui juuri tammikuussa, mutta yleisesti ottaen kausi oli ihan ok ja odotusten mukainen. Ilman niitä totaalisia sulamisia ensimmäisissä ja viimeisissä peleissä oltaisiin oltu sijoilla 3-6.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Itse olin viimeisten joukossa toivomassa Vuorelle potkuja, RD:lle tai Uramalle äkkiseltään en muista potkuja toivoneeni, korkeintaan herrojen neljännellä kaudella. Mutta nyt on itseltä loppunut usko jo Virtaan, ehkä eniten sen takia että ei osaa tuota materiaalia käyttää lainkaan. Azevedon ja Juuttien ylipeluuttaminen oli perusteltua, koska ei sitä laajuutta niin hirveästi ollut. Nyt sitä laajuutta löytyy ja Peksi koittaa etsiä paskimmat mahdolliset kokoonpanot pelistä toiseen. Sopasen hyvät otteet palkitsee nelosketjun komennuksella ja viltityksellä, Eloa pompottelee minne sattuu jne. Jos 99% eilisestä yleisöstä on Peksin kanssa kokoonpanoista eri mieltä (Oli monen porilaisenkin mielestä typerää peluutusta), niin voi oikeasti miettiä että mitähän vittua. Aina löytyy toki ihmisiä jotka ovat eri mieltä, mutta Peksin touhu vaikuttaa jo vittuilulta fanien suuntaan.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse olin viimeisten joukossa toivomassa Vuorelle potkuja, RD:lle tai Uramalle äkkiseltään en muista potkuja toivoneeni, korkeintaan herrojen neljännellä kaudella. Mutta nyt on itseltä loppunut usko jo Virtaan, ehkä eniten sen takia että ei osaa tuota materiaalia käyttää lainkaan. Azevedon ja Juuttien ylipeluuttaminen oli perusteltua, koska ei sitä laajuutta niin hirveästi ollut. Nyt sitä laajuutta löytyy ja Peksi koittaa etsiä paskimmat mahdolliset kokoonpanot pelistä toiseen. Sopasen hyvät otteet palkitsee nelosketjun komennuksella ja viltityksellä, Eloa pompottelee minne sattuu jne. Jos 99% eilisestä yleisöstä on Peksin kanssa kokoonpanoista eri mieltä (Oli monen porilaisenkin mielestä typerää peluutusta), niin voi oikeasti miettiä että mitähän vittua. Aina löytyy toki ihmisiä jotka ovat eri mieltä, mutta Peksin touhu vaikuttaa jo vittuilulta fanien suuntaan.

Itsellänikin käynyt mielessä, että pistääkö Pekka vain vittuillakseen noi kokoonpanot ja peluutukset tuolla tavalla. Vähintään tuo 99% faneista kasaisi kentät eri tavalla, voi olla jopa 99,9%.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Pistesaldo on mielestäni suunnilleen OK, mutta suunta hieman huolestuttaa. Silti en lähtisi valmentajarulettiin. Perustelut:
- tilalle pitäisi saada parempi, enkä tiedä, kuka se voisi olla
- Virran kiekko on parhaimmillaan mukavaa katseltavaa
- pelaajistossa on muutama vapaamatkustaja (Elo, Koivistoinen, Sopanen), jotka pitäisi mieluummin vaihtaa
- Tare, Ilkka ja Ville petraavat aivan varmasti vielä paljon
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
- Virran kiekko on parhaimmillaan mukavaa katseltavaa

Mukavaa, mutta tehotonta. Sitä Virran kiekko on ollut ensimmäisistä KalPa vuosista asti. Pekkaa puolustetaan aina pelinsisäisillä tilastoilla, jossa kiekonhallinta tilastot ovat Lukon hyväksi, mutta siitä unohtuu mainita mihin se kiekonhallinta perustuu. Tehottomaan pörräämiseen kulmissa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Olen kyllä vahvasti eri mieltä Sopasesta ja Elosta kuin @sir jusa

Sopasellakin kuitenkin peli toimi Danforthin kanssa ja voisi toimia myös Pospisilin kanssa. Paha sanoa kun mahdollisuutta ei ole annettu. Elo tekee näkymätöntä työtä paljon, joka menee yleensä hukkaan kun ei kemiat toimi ketjukaverien kanssa, eilen Elo pelasi Pattun kanssa hyvin. Miksei aiemmin ole peluutettu hyvän sentterin kanssa?

edit. Elon myynti vaikka poriin olisi valtavan iso imagotappio Lukolle ja Kallelle. Varsinkin kun Elo luultavasti löytäisi tehot jos peluutus olisi järkevää.
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Onhan Elo ja Sopanen pelimiehiä, mutta mun silmiin nimenomaan haalarihommat heille ei maistu, laitakahinoissa kesyjä. Voihan se olla, että enemmän näkee sitä mitä uskoo näkevänsä.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saapa nähdä, miten sekaisin HIFKin peli menee huippuvahvistuksesta ja piiloutuuko Pikkarainen sen taakse. Veikkaisin, että ei mene sekaisin eikä tartte selitellä.
Itsekin olen ollut Virran puolella, mutta onhan tuo peluutus aivan saatanan syvältä.
Pospisil-Danforth-Sopanen ja Wx2-Elo viisi seuraava peliä kasassa ja kunnon näytönpaikka ja jos sitten ei toimi, niin...enpä tiedä. Mutta ei peli tuostakaan ainakaan huononisi.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yksi puolituttu oli joku aika vitutuksissaan laittanut Facebookissa Virralle katkeran avautumisen Lukosta. No kännissä tottakai ja ja häntä oli seuraavana aamuna hävettänyt.

Ihmetys oli kuitenkin ollut suuri kun Pekka olikin joskus viikonloppuna vastannut hänelle kolmen aikaan yöllä (ilmeisesti kännissä hänkin tuolloin).
Oli aika katkerin sanakääntein haukkunut Rauman ja raumalaiset fanit ja ei ollut ottanut itseensä mitään.
Ite näin noi viestit screenshoteina ja vituttanut Virta siitä lähtien. Keskittyisi vain valmentamiseen ja unohtaisi faneille vittuilun kokonaan. Facestakin saa kai estettyä yv:t?

Pitäisiköhän itse koittaa samaa. Ei siis mitään känniviestiä ja vittuilua, vaan asiallisia kysymyksiä. Jos sitä kautta saisi vähän selvyyttä tähän hommaan (:
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Tarina kesken, opetellaan vielä. Nyt äkkiä pressitilaisuuteen heittelemään omia pelaajia rekan alle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös