Oli täältäkin katsottuna turha ketju ja kiva näitä ekoja viestejä on lukea jälkikäteen.
Kyl mä silti pidin Peksin palkkaamista jo aikanaan fiksuna tekona, että sillee.Juu, jälkikäteen on aina helppo sanoa. Vai mitä?
No, niinhän näkyi olevan sellainen kommenttisi tuolla Virran varsinaisessa ketjussa ihan ensimmäisellä sivulla. Ihan perustellusti voit todeta, että mitäs minä sanoin.Kyl mä silti pidin Peksin palkkaamista jo aikanaan fiksuna tekona, että sillee.
Noh, ketjun avaaja kuitenkin yltiöpositiivisesta asenteesta Lukko-palstalla tunnettu, eiku?Jälkiviisaana voidaan todeta, et historian paskin ketju. Onneksi meillä on ammattilainen puikoissa, joka ei kuuntele fanien kitinää. :)
Tuli deja-vu tänään avatusta ketjusta. Historiasta löytyi "Pekka Virralle kenkää" 11.10.2018Sanokaa mitä sanotte, minä olen nähnyt tarpeeksi Virran kiekkoa.
Ei tossa nyt mitään ollut, kun ehkä pöyhkeenä puheli puolentoistakauden dominoinnista. Tuollainen se on ja tulosta tekee jos seurajohdolla kestää kärsivällisyys.Kylläpä oli Pekalta aikamoista puhetta Saipa-Ässät -pelit lehdistötilaisuudessa.
Piti käydä kuuntelemassa. Melko suivaantuneen kuuloinen mies. Ei taida tulla peksillä helppoa Saipassa kun ei ole käytössä saman tason rosteria kuin Lukossa.Kylläpä oli Pekalta aikamoista puhetta Saipa-Ässät -pelit lehdistötilaisuudessa.
Ei ole viime vuosina tottunut häviämään Atulle, kyllähän se harmittaa.Kylläpä oli Pekalta aikamoista puhetta Saipa-Ässät -pelit lehdistötilaisuudessa.
Mun mielestä oli ihan normi Pekkaa. Selvästi yrittää juurruttaa käsitystä asioista Lappeenrantaan kuten teki Lukossakin.
Kyllä aikapitkälti samanlaista ulosantia Pekalta mitä Lukko aikoinakin! On viihdyttävä valmentaja myös haastatteluissa!Kuulostaa kyllä puhe hyvin samankaltaiselta mitä se oli Peksin alkuaikoina täälläkin.
Kylmät väreet meni ja tuli kyllä kyynel silmäkulmaan lukiessani. Ei voi oikein mitenkään sanoin kuvailla tuota tekstiä. Mitään eikä ketään voi pitää itsestään selvyytenä. Pakko toivottaa myös kaikille teille Lukkohenkisille faneille terveyttä ja jaksamista!Tuo löytyy facesta Lukko fans ryhmästä.
Todella pysäyttävä ja surullinen kirjoitus, mitä pahimmillaan tauti voi aiheuttaa. Pekka kävi kirjaimellisesti senttien päässä kuolemasta.
Oli kova paikka myös joukkueella ja ikinä en unohda sitä Koivistoisen haastattelua viime kaudelta.Kylmät väreet meni ja tuli kyllä kyynel silmäkulmaan lukiessani. Ei voi oikein mitenkään sanoin kuvailla tuota tekstiä. Mitään eikä ketään voi pitää itsestään selvyytenä. Pakko toivottaa myös kaikille teille Lukkohenkisille faneille terveyttä ja jaksamista!