Lahtio teki sellaisen perussuorituksensa. Itse odottelin josko Mikko olisi ennätystään parantanut, mutta vireys ei nyt ihan ollut kohdoillaan. Harmi sinänsä sillä jatkoon olisi aikavertailussa ollut hyvät mahdollisuudet. Pieni pettymys itselleni vaikkei toki mikään sukelluskaan. Ehkäpä odotin sitten hivenen liikaa, mutta jotenki vain uskoin Mikon venymiseen, mutta näin nyt tällä kertaa.
Latvala sen sijaan yllätti jo nyt. Olin meinaan niin varma että mies jää ilman tulosta kun 545:stä vasta aloitti. No hyvä että olin luuloineni väärässä ja Mikko puolestaan onnistui. Finaalipaikkaa nyt tuskin on tulossa sen verran tasoa kuitenkin maailmalta löytyy, mutta eihän sitä tiedä josko vielä venymistä nähtäisiin.
Mitä tähän yleisurheilun täydelliseen floppaamiseen tulee niin olen hivenen erimieltä. Varsinkin vielä kesken kisojen kovin kovaa puhetta. Evilä oli toki kova pettymys, mutta muuten on mennyt melko odotetun mukaisesti. Ei hirmu venymisiä, muttei nyt mitään sukeltamistakaan. Pidetään ne odotukset vain kohtuu realistisina.