Pekingin yleisurheilu

  • 124 800
  • 943
Suosikkijoukkue
Pelicans, All Blacks
Ja tähän perustelu, olkaa hyvä! 1 finaalipaikka ja kaikki suomalaisyleisurheilijat jäävät kauden parhaistaan urakalla.

Onhan noita finaalipaikkoja ollut kaksi, Karjalainen ja Kruger. Evilä on ollut tähän mennessä ainoa selkeä pettymys.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mikko Latvala ylitti itsensä..

.. sillä hyppäsi ensimmäisellään tuon 545 yli. Täytyy myöntää, että tähän en itse jaksanut uskoa.
Jokainen ylitys tästä eteenpäin on pelkkää isoa plussaa!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Lahtio teki sellaisen perussuorituksensa. Itse odottelin josko Mikko olisi ennätystään parantanut, mutta vireys ei nyt ihan ollut kohdoillaan. Harmi sinänsä sillä jatkoon olisi aikavertailussa ollut hyvät mahdollisuudet. Pieni pettymys itselleni vaikkei toki mikään sukelluskaan. Ehkäpä odotin sitten hivenen liikaa, mutta jotenki vain uskoin Mikon venymiseen, mutta näin nyt tällä kertaa.

Latvala sen sijaan yllätti jo nyt. Olin meinaan niin varma että mies jää ilman tulosta kun 545:stä vasta aloitti. No hyvä että olin luuloineni väärässä ja Mikko puolestaan onnistui. Finaalipaikkaa nyt tuskin on tulossa sen verran tasoa kuitenkin maailmalta löytyy, mutta eihän sitä tiedä josko vielä venymistä nähtäisiin.

Mitä tähän yleisurheilun täydelliseen floppaamiseen tulee niin olen hivenen erimieltä. Varsinkin vielä kesken kisojen kovin kovaa puhetta. Evilä oli toki kova pettymys, mutta muuten on mennyt melko odotetun mukaisesti. Ei hirmu venymisiä, muttei nyt mitään sukeltamistakaan. Pidetään ne odotukset vain kohtuu realistisina.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Saapa nähdä kipaseeko Bolt miten kovan ajan kakkosella, 80 metrin lönköttelylläkin eilen aivan 20 sekunnin pintaan joten aika tulee varmasti olemaan kova, varsinkin kun mies itse on sanonut juoksevansa tällä kertaa niin kovaa kun voi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Evilä oli toki kova pettymys, mutta muuten on mennyt melko odotetun mukaisesti. Ei hirmu venymisiä, muttei nyt mitään sukeltamistakaan. Pidetään ne odotukset vain kohtuu realistisina.

Niin, periaatteessa samaa mieltä. Pitää kuitenkin muistaa, että varmasti suurin osa suomalaisista - allekirjoittanut mukaan lukien - alitajuisestikin jo pitää varmana menestystä miesten keihäästä. Mikäli menestystä ei tulisi, kääntyisivät kisat kokonaisuudessakin varmasti monilla reippaasti pakkasen puolelle.
Itselleni jo pelkkä pronssi keihäästä olisi ISON luokan pettymys. Sen verran kova luotto on Teroihin.
 

esse25

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Saapa nähdä kipaseeko Bolt miten kovan ajan kakkosella, 80 metrin lönköttelylläkin eilen aivan 20 sekunnin pintaan joten aika tulee varmasti olemaan kova, varsinkin kun mies itse on sanonut juoksevansa tällä kertaa niin kovaa kun voi.

Mites siitä aasin sillalla loppuaika veikkaus? Veikkaan 19.40 ja tarviiko voittaajaa edes mainita.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Veikkaan, että Bolt tekee lassevirenit, eli kompastuu kaarteen kieppeillä, mutta nousee siitä huolimatta voittajaksi. :) Ja Boltin aika on 19.51
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Bolt tietysti ja 19.65. Pääsisi kovempaakin mutta veikkaan että veijari vetää taas shown puolelle lopussa.

Lahtio tosiaan vähän pettymys. Toisaalta ihan tasollaan, mutta jatkoon oli kyllä mahdollisuudet. Latvala sen sijaan ylitti minunkin odotukset kun pääsi 545 yli.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitetaans semmosta veikkausta Boltille, että herneet menee nenään jatkoajassa, sekä savu vaan nousee Boltin piikkareista.

19.18

Juu, juu. Ei ole mahollista. Juu juu, blaah blaah.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
19.25 ja tämäkin tulee lopun löysäilyllä.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Veikkausta kehiin sitten itseltänikin. 19,30 ja vetää täysillä loppuun asti. Niin ja voittaja siis Bolt, joka taas morottelee rennosti ja jammailee ennen lähtöä. Viddu kun osaa olla rento kaveri.

EI JUMALAUTA MIKÄ KAVERI!!!!! 19,30!!!!!!!!!!!!

JA VASTATUULEEN!! MJÖTÖH!?
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Veikkausta kehiin. Bolt vie. Aika 19.28 ja näin ollen uusi ME!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Anteeksi Usain Bolt, mutta mitä vittua? ME vastatuuleen. Ei sentään lönkötellyt loppuun tällä kertaa.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kovan tempun teki tämä Bolt. Voittoon uskoin mutta ME oli kyllä kova paukku. Respect!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ottaen huomioon että Bolt ensisijaisesti on kuitenkin 200 metrin juoksija, jossa on tänä vuonna kellottanut 19,67 vastatuuleen, niin uskoisin 19,20-19,25 olevan hänelle mahdollista.
Olen edelleen sitä mieltä että suotuisimmissa olosuhteissa 19,20-19,25 on mahdollista.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tätä päivää en uskonut näkeväni, että 200 metrin ME lyötäisiin. Ja vitut, Bolt teki sen ja vielä 1 metrin vastatuuleen. 2 metrin myötäisessä menisi ehkä jopa alle 19 sekunnin. Ei vittu mikä mies.
 

Thumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Edmonton Oilers, Liverpool
Rikkomaton rikottiin!

Olipahan ihan järkyttävän kova juoksu. Tai oikeastaan ei löydy enää sopivia adjektiiveja kuvaamaan tuota juoksua!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös