Itse en vieläkään keksinyt mikä tuossa oli hauskuus-osuus.
Itsekkin muistan kyseisen pätkän silloin joskun nähneeni. Ehkäpä poikien tajunta räjähti kun Wilson tokaisi omalla korostuksellaan pitävänsä "maggarasta" tiedä sitten. Itsekkin muistan hivenen hymyilleeni. Tähän vois todeta notta väärin naurettu! Hjoo. Wilson oli kaiken kaikkiaan ihan symppisurheilija (tai on vieläkin kyllähän mies vielä Kalevan Kisoissa kävi), jonka lahjat eivät kuitenkaan ihan riittäneet verrattuna vaikkapa Tanskan Wilsoniin jonka nimissä se ME:kin yhä komeilee.
Krugerillä ainakin piti olla mahdollisuuksia siihen pistesijaa, joten sikäli voi hivenen pettynyt olla kun mies ei sitten kauden parhaaseen tikkiinsä syttynyt. 65 m:n tasoa ei Franz vain saanut ulotettua itse kisoihin parannuksesta puhumattakaan vaan ne jäivät sinne kesän puoliväliin. Tiedä sitten missä vika? Mukavan nousujohteista oli homma siihen asti. Itse kuitenkin hivenen pelkäsin miehen jäävän jo karsintaan, joten sikäli olen ihan kohtuu tyytyväinen. Finaalipaikka on kuitenkin aina finaalipaikka vaikka parempaankin ehdottomasti piti olla mahdollisuuksia varsinkin kun mm. Pestano ja iraninpoika epäonnistuivat. Mitali nyt oli kuitenkin jonkinmoista haihattelua jos sitä joku tosissaan odotti ja nyt pettyi kun sitä ei tullutkaan. Mitään seitsemänkymppisiä Franz tuskin tulee enää urallaan heittämään. Toki kyllähän siihen mitaliinkin nyt kun taso ei aivan hirmuksi noussutkaan niin olisi voinut olla oivalla kunnonajoituksella tsäänsejä, mutta hivenen ylioptimismia kuitenkin. Pistesija olisi kuitenkin ollut otettavissa, joten sikäli miehen esitys oli pettymys.
Ingbergin karsintaan jääntiä odottelinkin. Taso on maailmalla noussut ja täällä puolestaan jämähtänyt erinäisten syiden vuoksi. Ihan kauden parhaiden tasollaan Mikke heitteli, mutta se ei vain riittänyt. Toivotaan että ensi kesä olisi sitten lämpimämpi niin selkä pysyy herkkänä. No nyt on hivenen valoa naiskeihäänheitossakin näköpiirissä (mahdollisesti) muutaman lahjakkaan tytön tuomana, mutta se nähdään sitten joskun tuleeko heistä mitään aikuisten tasolle.
Ruotsin yleisurheiluhan voi jäädä nyt kokonaan ilman mitalia. No Klüfthän siellä vielä on, mutta ei missään nimessä ole mikään varma mitalisti jos heitä nyt koskaan urheilussa onkaan. Ehdokas kuitenkin. Toki hivenen ovat rivit harventuneet huippujen osalta, mutta silti tullee keskustelua herättämään naapurissa aika laillakin kuten silloin -95 Göteborgin jälkeen. No eiköhän se Karro tule, veny ja pelasta niin siten suurin kuohunta jää näkemättä, mikä näin suomalaisittain voisi olla ihan hyväkin niin eivät niin kiihkolla rivejään alkaisi jälleen kokoamaan.