MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ja sinne meni..
..Kruger. Se on moro. Ai että kun oli jäätävä tulos.
Uskomatonta, miten joku vuosia yleisurheilua ammatikseen harjoittanut, kiistatta maailman huipulla ollut urheilija osaa ajoittaa kuntonsa LASKEVAKSI olympiavuonna. Eikös tuo heittänyt parhaansa jo joskus keväällä..
edit. Nyt pitäs heittää jo lähes 63 m jatkokierroksille, eli siihen jäi..
Menee Kirwan ja Edward Hämäläisen kanssa kevyesti samaan kastiin, näihin Penamaisiin "hankintoihin"...
Yep, tack o hej Franssille.
Saax tän turhakkeen palauttaa ? Menee Kirwan ja Edward Hämäläisen kanssa kevyesti samaan kastiin, näihin Penamaisiin "hankintoihin"...
Yep, tack o hej Franssille.
Saax tän turhakkeen palauttaa ? Menee Kirwan ja Edward Hämäläisen kanssa kevyesti samaan kastiin, näihin Penamaisiin "hankintoihin"...
Urheilija, joka on saavuttanut MM- ja EM-hopeaa Suomea edustaen.Kuka on Edward Haemaelainen ?
MM-hopea '97 SE-tuloksella 8730 (edelleen voimassa)
Onneksi saatiin Hautalalle aina niin arvokasta kisakokemusta!
Hautalalle? Tarkoitat varmaan Tenkaselle?
.
No enpä minä Kluftia kovin vahvana toivona pituudessa pitäisi. Mitaleille pääseminen vaatii jo häneltä venymistä, kullasta nyt puhumattakaan.Eipä ole kyllä naapurilla mennyt kaksisesti muutenkaan nämä yleisurheilukoitokset. Klüft taitaa olla viimeinen toivo, tosin aika vahva sellainen. Odotettavissahan tuo tietysti olikin kun sieltä on porukkaa lopettanut ja esim. Olsson ollut jo pitkään loukkaantuneena.
No enpä minä Kluftia kovin vahvana toivona pituudessa pitäisi. Mitaleille pääseminen vaatii jo häneltä venymistä, kullasta nyt puhumattakaan.
No enpä minä Kluftia kovin vahvana toivona pituudessa pitäisi. Mitaleille pääseminen vaatii jo häneltä venymistä, kullasta nyt puhumattakaan.
Kyllä tiedän, että Kluft on hyvä venymään. Hänellä ei vain varsinaisista pituuskisoista ole kauheasti jälkipolville kerrottavaa, joten se on hieman kysymysmerkki. Ja toisekseen uskon, että Kluftin pitää venyä selkeästi kauden parhaimpaansa ja ehkä parantaa jopa ennätystään (jonka tuntumaan ei ole lähiaikoina päässyt) taistellakseen mitaleista. Mahdollisuuksien rajoissa se on, mutta ei kovin todennäköistä kuitenkaan.Siinäpä se juju juuri onkin että Klüft pystyy aina venymään, on nimittäin kyllä helvetin kova kilpailija. Minä kyllä luulen että Klüft tulee olemaan mitaleilla pituudessa, ei ehkä voittajana mutta kolmen sakissa kyllä.
Niin ja Jamaikalla haisee paska ja kunnolla. Tuollaiset Boltin kaltaiset suoritukset kyllä paljastavat kaiken puhumattakaan naisten rintamasta. Pikajuoksut niin kovatasoisia lajeja, ettei tuollainen dominointi ole mahdollista. Joku mitättömyyshän siellä uhrattiinkin ennen kisoja ja tarkennettiin lääkitys kohdalle. Jotain design-steroidia kehissä mikä ei näy. Kunhan ei menisi mitalitilastot jonkun vuoden jälkeen taas uusiksi.
Väkilukuakin oleellisempi asia tässä on valmennus. Ehkä Jamaikalla valmennus on maailman parasta ja sitä kautta huippuja on syntynyt (yhdistettynä tietysti poikkeuksellisen lahjakkaisiin juoksijoihin). Ja kysymys on osittain myös tuurista. Tällä kaudella jamaikalaiset ovat suoriutuneet hyvin harjoitusvuodesta, eikä isompia vammoja ole kovin monelle tullut.Kyllä tuo Jamika dominoi näitä pikamatkoja aivan liian ylivoimaisesti. Maassa on kuitenkin vain 2,7 miljoonaa asukasta, ja tuollainen määrä lahjakkuuksia. Ei vain oman maansa väreissä, vaan myös sankoin joukoin muualle, etenkin Britanniaan, siirtyneinä. Pikkaisen pistää kyllä epäilyttämään.
Siinäpä se juju juuri onkin että Klüft pystyy aina venymään, on nimittäin kyllä helvetin kova kilpailija. Minä kyllä luulen että Klüft tulee olemaan mitaleilla pituudessa, ei ehkä voittajana mutta kolmen sakissa kyllä.
Hannula ei ole mitään tähän verrattuna:
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1572909
Oksettavaa, joskaan ei yllättävää.
Patrik Klüft (o.s. Kristiansson) ilmoitti seiväsuransa päättymisestä tammikuussa ja siirtyvänsä jääkiekkovalmentajaksi. Tässä miehen tammikuinen haastattelu Aftonbladetissa uranvaihdospäätöksen tiimoilta.- Törnblad ja Kristiansson missä?
Törnbladhan oli mukana kisoissa, mutta karsiutui korkeusfinaalista. Kristianssonin kohdalta vastaus tulikin jo ilmi.- Törnblad ja Kristiansson missä?
Veikkaampa, että Eduard Hämäläisen 10-ottelun Suomen ennätys tulee kestämään sellaiset 50 vuotta.MM-hopea '97 SE-tuloksella 8730 (edelleen voimassa), EM-hopea '98 ja voitti siinä sivussa vielä 110m aitojen SM-kultaa samana vuonna.