UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Battle Beastin King For a Day oli hieno veto, hyvä Yle.
Tässä kohtaa on varmaan hyvä tunnustaa, että kun Iivo voitti Koreassa 50km kultaa, niin nukuin krapulaani pois edellisillan jäljiltä ja kännyherätys jäi laittamatta.. Joo, vituttaa vieläkin, mutta ei enää niin paljoa.
Minulla ei olut krapulaa, mutta yöllä tuli silloin valvottua sen verran myöhään, että avasin TV:n, kun kisaa oli jäljellä noin 5 kilometriä. Tarkoitus oli kyllä koko kilpailu katsoa, mutta käänsin vain kylkeä, kun kello soi kilpailun alkamishetken aikaan.Tässä kohtaa on varmaan hyvä tunnustaa, että kun Iivo voitti Koreassa 50km kultaa, niin nukuin krapulaani pois edellisillan jäljiltä ja kännyherätys jäi laittamatta.. Joo, vituttaa vieläkin, mutta ei enää niin paljoa.
Meniköhän artikkelin pointti vähän ohi? :)
Ei vaaan olis pitänyt tuossa olla taas se Antti Ketosen - Anna lennä, mennä vai mikä olikaan.Battle Beastin King For a Day oli hieno veto, hyvä Yle.
Norjaa kyykytettiin tänään, toivottavasti nautit siitä.Meidän työpaikalla aiheutuin pahennusta, kun laitoin televesion kiinni heti tuloksen ratkettua ja laitoin kaukosäätimen toiseen huoneeseen jemmaan. Työkavereista vanhin mies kävi aivan helvetin kuumana ja käski minua painumaan Venäjälle. Ihmeellistä käytöstä....
Onnea Iivolle! Tämä on sinun päiväsi!
Petra on muuten aika revityssä kunnossa.Siinä Petra.
Olisipa Kyllönen sitten ankkurina. Eiköhän se ole Kyllönen-Matintalo-Niskanen-Pärmäkoski ja lopputulos on joko neljäs tai viides sija.Jaha. Kyllönen sisään, Joensuu jäi ulos.
No kelaa, olin keikalla 9-10. Perkele...Tulin vain muistuttamaan menneisyyden itseäni, että älä sovi mitään haistavittu Teams palaveria 10:00 tälle päivälle.
Joo, eikä se Bolsu nyt kamalan väsynyt varmaan ollut kun reilun sekunnin hävisi/km.Iivo oli vaan ihan liian kova. Siinä Petra. Voin kertoa lisää.
Ehkä yksityisviesti piristäisi! NORArvostan ulostuloa. Oletko saanut keskusteluapua ammattilaisilta?
Tämä varmasti helpottaa.
No onhan tässä nyt hieno kasvutarina ja 8 vuoden panostuksen huipentuma eli aivan perusteltua näyttää 2014 vuoden kisaa juuri tulleen voiton jälkeen.YLE ei petä. Pitäähän pronssin menetyksestä muistella.
Iivo soittanut Porilaisten marssin kolme kertaa. On se uskomaton, lähes Tamin veroinen voittaja.