Ja ylivoimainen sellainen.Vuoden urheilija. Olinko eka joka sanoi?
Olenko ainoa kenelle joku Klääbu fani tuli pistämään katkeraa yv:tä? Olen vähän hämmästynyt.
Olenko ainoa kenelle joku Klääbu fani tuli pistämään katkeraa yv:tä? Olen vähän hämmästynyt.
Häh?Et ollut. Päivä paranee entisestään, kun tuo vuodatuksen luin.
Mä voisin kanssa vastaanottaa sellaisen.Et ollut. Päivä paranee entisestään, kun tuo vuodatuksen
Kiitos Toni Roponen! Linkissä Roponen kertoo miksi Bolsu voittaa eikö Iivo!
Iivo Niskanen vai Aleksandr Bolshunov? Asiantuntijat lataavat perustelut kummankin hiihtäjän olympiakullan puolesta
Jussi Piirainen luottaa Iivo Niskaseen. Toni Roponen puolestaan kertoo, miksi Bolshunov voittaa olympiakultaa 15 kilometrillä perjantaina.yle.fi
Roponen seuraavaksi jääkiekon pariin. Sekä naisten että miesten peleihin ylistämään vihuja.
Vieremällä saadaan taas lohkoa rantatonttia ihan urakalla
Mukaan vielä Kiuru sekä Salminen selostamaan itse ottelut, niin avot.Roponen seuraavaksi jääkiekon pariin. Sekä naisten että miesten peleihin ylistämään vihuja.
Nyt jos koskaan on MY MAXIMUM RESPECTIN paikka!Iivo soittanut Porilaisten marssin kolme kertaa. On se uskomaton, lähes Tamin veroinen voittaja.
Eikö tämä yksi sankari jo riitä? Pitääkö toista samanlaista vielä yllyttää?Missä on VilleLeino #Bolshunov #Kläbö #Holund #Tshervotkin #Lapalus
Ei ihan kaikkien. VilleLeino varmaan itkee ja miettii että miten muiluttaisi #Iivo hashtagin suosikkilistaansa, ja jossain työpaikalla tungetaan juuri kaukosäädintä erään lapsellisen kiukuttelijan sieraimesta sisään, kenkääkin tuli samalla kuulemma ja kohta lentää niskaperseotteella ojaan.Vastaa jääkiekon kultaa koko kansaa yhdistävänä tekijänä. Tänään on kaikkien hienoa olla suomalaisia. Kiitos Iivo!