Onkin tää!Miksei ole Antsaa tai Saukkoa :(
Luulisi että sitä pikkuseuraa olisi stressittömämpi koutsata?Toinen on Eurooppalaisen suurseuran valmentaja, ja toinen ei. Ei kai se sinällään yllätä että toista stressaa enemmän
Tapolalla on kevytta, urakka paattymassa, nyt saa nautiskellaJösses, että näkyi stressi Peltosen kasvoilta. Tapola on paljon rentoutuneemman näköinen.
Kaikessa muussa tuntuvat olevan parempia kuin Tappara paitsi jääkiekossaIlveksellä parempi laulaja!
Tänään ei ole kuin voitettavaa, jos IFK pelaa päin helvettiä, niin lähden takaisin ottamaan aurinkoa.
En tiedä, mitä se kertoo minusta, että tuossa muutaman metrin päässä on bikineissä kaunis nainen ja minä katselen partasia miehiä palstaveljien (henkisessä) seurassa.
Sitä että olette hieno mies.En tiedä, mitä se kertoo minusta, että tuossa muutaman metrin päässä on bikineissä kaunis nainen ja minä katselen partasia miehiä palstaveljien (henkisessä) seurassa.
Breaking news; Koko joukkueen peli näyttää paremmalta kun 1., 2. ja 4. sentterit palaavat rytmittämään ketjujen peliä.HIFK on ihan eri joukkue tänään.
"Siellä painetaan kuin aamu sumuun!"Onko tuolla sumua
Onko tuolla sumua
Mää loukkaannuin, kun tänään tuli radiosta monta kertaa tän pelin mainos, jossa puhuttiin ruotsiaMä loukkaannuin kun Sinioranssit huusivat Taposen nimeä
Kerran Edari aina Edari, Apollon Vippi ainoa paikka missä saa olla rauhassa.Liivikillä menee kohta nenähommiks näköjään tuolla vaihtoaihtioiden välissä
Kuva tai ei tapahtunutTänään ei ole kuin voitettavaa, jos IFK pelaa päin helvettiä, niin lähden takaisin ottamaan aurinkoa.
En tiedä, mitä se kertoo minusta, että tuossa muutaman metrin päässä on bikineissä kaunis nainen ja minä katselen partasia miehiä palstaveljien (henkisessä) seurassa.
Kuva tai ei tapahtunut