Pe 7.4.2023 Tappara - HIFK

  • 32 404
  • 706

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainakin jonkinlaisen tapahtumahostin tuonne Tampereelle voisi hommata, kun kuuluttaja vielä kertoo ketä jäällä on vastaanttamassa ja jakamassa tauluja niin ovat jo poistuneet :D
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki

Liitteet

  • 1680876046224.png
    1680876046224.png
    109,4 KB · kertaa luettu: 53

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ilveksellä parempi laulaja!
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään ei ole kuin voitettavaa, jos IFK pelaa päin helvettiä, niin lähden takaisin ottamaan aurinkoa.

En tiedä, mitä se kertoo minusta, että tuossa muutaman metrin päässä on bikineissä kaunis nainen ja minä katselen partasia miehiä palstaveljien (henkisessä) seurassa.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Sekava alku
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Tänään ei ole kuin voitettavaa, jos IFK pelaa päin helvettiä, niin lähden takaisin ottamaan aurinkoa.

En tiedä, mitä se kertoo minusta, että tuossa muutaman metrin päässä on bikineissä kaunis nainen ja minä katselen partasia miehiä palstaveljien (henkisessä) seurassa.

Paljon...!
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään ei ole kuin voitettavaa, jos IFK pelaa päin helvettiä, niin lähden takaisin ottamaan aurinkoa.

En tiedä, mitä se kertoo minusta, että tuossa muutaman metrin päässä on bikineissä kaunis nainen ja minä katselen partasia miehiä palstaveljien (henkisessä) seurassa.
Kuva tai ei tapahtunut
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Missäköhän vois maksimoida voitot Tapparan mestaruudella?
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
IS:n mukaan hallissa on savua pyrojen takia eli näette aivan oikein. Ei tartte mennä instruun
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös