Pe 7.4.2023 Tappara - HIFK

  • 32 404
  • 706

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Nyt Manselaisille kyssäri; Mulle on kerrottu/väitetty, että kantakaupunki on Ilveksen ja Tapparalaiset sitten enemmän ympäryskunnista.. Pitäneekö paikkansa?
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Nyt Manselaisille kyssäri; Mulle on kerrottu/väitetty, että kantakaupunki on Ilveksen ja Tapparalaiset sitten enemmän ympäryskunnista.. Pitäneekö paikkansa?
Kaippa tuo paikkansa pitää Multisiltaa, Hervantaa ja Peltolammia lukuunottamatta. Sehän sitten jo kertookin aika paljon :)

Ja me sitten ollaan käytetty sitä toria, kun noi naapurit ei oo sitä tarvinnu
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Kai se kysymys kuuluu, voiko joku Tapparan haastaa oikeesti? Ilvekselllä ontuu tehot, Tapparalla ei ole sitä ongelmaa. Yksi Blood ei taida riittää ja IFK edelleen rampa, vaikka Jääskä palaakin kokoonpanoon! No katsellaan...
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kai se kysymys kuuluu, voiko joku Tapparan haastaa oikeesti? Ilvekselllä ontuu tehot, Tapparalla ei ole sitä ongelmaa. Yksi Blood ei taida riittää ja IFK edelleen rampa, vaikka Jääskä palaakin kokoonpanoon! No katsellaan...

Ei pysty kukaan kolmesta muusta haastamaan. Ilveksellä on se pienen pienen pieni paikallispelien tuoma muuttuja siinä, joka voisi EHKÄ jotain mahdollistaa, mutta kyllä aikamoinen floppaus on naapurilta, jos eivät vie näytöstyyliin mestaruutta.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Miltä se tuntuu kun studiossa lähestytään peliä oman joukkueen näkökulmasta? En muista, koska edellisestä kerrasta on yli kymmenen vuotta.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Ei pysty kukaan kolmesta muusta haastamaan. Ilveksellä on se pienen pienen pieni paikallispelien tuoma muuttuja siinä, joka voisi EHKÄ jotain mahdollistaa, mutta kyllä aikamoinen floppaus on naapurilta, jos eivät vie näytöstyyliin mestaruutta.

Tältähän se tosiaan näyttää. Ilveksen wagonissa mennään!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Ei pysty kukaan kolmesta muusta haastamaan. Ilveksellä on se pienen pienen pieni paikallispelien tuoma muuttuja siinä, joka voisi EHKÄ jotain mahdollistaa, mutta kyllä aikamoinen floppaus on naapurilta, jos eivät vie näytöstyyliin mestaruutta.
Luonnollisesti Tapparalla on jaljella enaa yksi tavoite, mutta itse olen aina tyytyvainen jos ollaan mitalipeleissa mukana.

Olen ollut tyytyvainen jo kauan.

E: CHL-mestaruudestakaan ei ollut haittaa
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Luulin et tulin Nokia Areenalle mut eksyin Heidi's beer baariin vahingossa
Älä nyt lähe mihinkään sieltä, ne tarjoo apua, mutta ensin ne sammuttaa sun janon
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Jösses, että näkyi stressi Peltosen kasvoilta. Tapola on paljon rentoutuneemman näköinen.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Kohta mennään, odotan että HIFK tulee kovalla prässillä ja tekee avausmaalin, jonka jälkeen heitetään Thomas mättämään hattutempun. Saa suorittaa
 

Silppuri

Jäsen
Miksei ole Antsaa tai Saukkoa :(
 

Liitteet

  • antsa.png
    antsa.png
    320,4 KB · kertaa luettu: 29
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös