Pe 6.5.2016 Otteluseuranta (1. kisapäivä)

  • 99 332
  • 986
Tila
Viestiketju on suljettu.

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pulkkisen suurin ongelma lienee, että hän ei kykene itse luomaan maalipaikkoja. Hyvin vaatimaton kikkailija ja liike tosi keskinkertaista. Oikeastaan laukaus ainoa selkeä vahvuus. Lieneekö edes osata vetää pakin jaloista?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Pulkkiselle haettiin maalia lopussa vissiin, ei natsannut. Harmi.
 
Hoho, hyvä startti rybsyköille kotikisojen kunniaksi! Lähteeköhän kurkunleikkauseleet aitiosta kohta?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko toi Nieminen todella Tampereelta? Puhuu viisaita. Varmaan ainakin toinen vanhemmista Helsingistä.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pulkkisen suurin ongelma lienee, että hän ei kykene itse luomaan maalipaikkoja. Hyvin vaatimaton kikkailija ja liike tosi keskinkertaista. Oikeastaan laukaus ainoa selkeä vahvuus. Lieneekö edes osata vetää pakin jaloista?

Kummasti tämä keskinkertaisella liikkeellä varustettu kundi pysyi Pihlströmin vauhdissa mukana siinä Pillun maalissa. Pulun luistelu on kummallisen näköistä, mutta nykyään tehokasta. Ongelma tulee siitä että Pulu haluaa tehdä kaiken itse.

Ja vetäähän Pulu ei juu osaa...
 

Voittaja

Jäsen
Näin ulkomailla asuvalle nää otteluseurantaketjut, ainakin kun oon pubissa, on teoriassa hyvä paikka seurata mitä tapahtuu. Valitettavasti nämä urpot jotka tekee näistä jotain seurajoukkuewankfesteja pilaa tämän ilon joten helpompi katsoa ylen teksti tv:tä tulevaisuudessa, kiitos siitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös