Koetetaanko päästö jo yli? Kyllä tuolla tänään olisi pärjännyt Ma. Granlund ja vaikka Aleksi Saarelakin. Puljujärveä ei näihin kisoihin valittu, eikä syy ole se, että Pulju olisi merkittävästi huonompi kuin esim. Laine ja Aho.En tiä ahistaako muita, mutta mun mielestä Puljujärvi ois ehottomasti pystyny pelaan tolla tasolla ja sais kyllä tuoda pelaamaan tonne että sais ees mahdollisuuden todistaa kritisoijat vääräksi.
Mulle riittaa etta tekee maaleja hyokkaavissa kentissa. Tuskin Selke on se mihin Laine profiloituuLaineelle saattaa tulla muutama paikka enemmän kuin Pululle. Mä haluaisin nähdä mitä Laine saisi aikaiseksi tuossa nelosessa.
Vittu siihen meni tulosveto.
Kukkosen jalan kautta längeistä.Voi vittu mikä imasu.
On ne jumalia. Vaihda kansalaisuutta niin ei enää vituta.
Ei sillä ole hiuksia. ":D"Koskinen hiuksista vittuun ennen ensi peliä.
Voimia sinne koita kestää.. Niin se vaan on että ykkösketjusssa pelaa ykkösmiehet ja nelosessa ynnämuut osasto..Laineelle saattaa tulla muutama paikka enemmän kuin Pululle. Mä haluaisin nähdä mitä Laine saisi aikaiseksi tuossa nelosessa.
Juuse maaliin!
Maalivahtien passit on jo leimattu.Tämä on varmaan jo käytykin läpi, mutta onko sitä Raantaa edes kysytty vahvuuteen? Ainakin omalla kohdalla luottaisin enemmän Raantaan kuin Koskiseen.
Aikuiste tasol Sotsis pari ekaa peliämillon viimeksi on päässy kattomaan tälläistä SUOMEN pyöritystä ja kynäilyä?
Mulle riittaa etta tekee maaleja hyokkaavissa kentissa. Tuskin Selke on se mihin Laine profiloituu
Eiköhän Bäckström aloita seuraavassa matsissa - toisessa matsissa 9 min jäljellä ja Tšekki johtaa edelleen 2-0. Ja Venäjä nyt av:lle.