Niinhän ne, mutta lähinnä tarkoitin ennen passien leimaamista. Sopimusasiatkin oli selviö jo jokunen aika sitten.Maalivahtien passit on jo leimattu.
Niinhän ne, mutta lähinnä tarkoitin ennen passien leimaamista. Sopimusasiatkin oli selviö jo jokunen aika sitten.Maalivahtien passit on jo leimattu.
Kelpaa jos pyörivät hyökkäyspään kulmissa jatkossa kovien maiden kärkikenttiä vastaan.Kolmoskentän peli pyörii kulmissa. Kenttä kaipaa kyllä ratkaisijaa.
...ja muut tekevät maalit. Toki.Kelpaa jos pyörivät hyökkäyspään kulmissa jatkossa kovien maiden kärkikenttiä vastaan.
Ihan samaa mietin. Mut se menee niin, että kun karjalalippiksillä ei ole enää ketä kritisoida, niin sitten isketään maalivahdin kimppuun.Kukkonen paukuttaa kiekkoa omiin ja täällä jengi haukkuu veskarin. Hienosti.
Tämän takia itsekin koen V-Venäjän aina sympaattiseksi joukkueeksi!Olen ikuisesti kiitollinen Valko-Venäjän puolivälieräpelistä Salt Lake Cityn olympialaisissa.
Jatkoajan mj-keskustelu on väärä paikka, jos haluaa nauttia pelistä. Täällä kuuluu dissata.Mikä täällä riittäis, peli on Suomelle 6-2 ja silti haukutaan.. ei näin, nautitaan nyt tästä..
Olen ikuisesti kiitollinen Valko-Venäjän puolivälieräpelistä Salt Lake Cityn olympialaisissa.
Joo ihan paska äijä.Ei saanu Laine kypärätemppua.
Laineelle saattaa tulla muutama paikka enemmän kuin Pululle. Mä haluaisin nähdä mitä Laine saisi aikaiseksi tuossa nelosessa.
Joo ihan paska äijä.
Olisko ollut se puolikentän veto, jonka tommy salo imaisi ja näin ruotsi tippuiEn muista - mitä silloin tapahtui?
Miracle in Salt Lake - Belarus 4, Sweden 3 - 2002 Salt Lake Olympics (Original U.S. Broadcast) - YouTubeEn muista - mitä silloin tapahtui?
Jos se ois kanukki ni olis saanu.Ei saanu Laine kypärätemppua.