Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Rikkoiko Ässät Lukonkin?HIFK 2-0. Ei tämä nyt hyvältä näytä ei.
Rikkoiko Ässät Lukonkin?HIFK 2-0. Ei tämä nyt hyvältä näytä ei.
Kouvolassa?Lukon Kouvolassa puhjenneesta kuplasta vielä kuuluu hiukan pihinää.
xG:n perusteella Lukko ei pääse edes paikoille? 0.93 - 2.15.Tää Lukko-HIFK on muuten ihan toisinto siitä syyskauden Rauman pelistä. HIFK tekee paikoista maalit ja Lukko hakkaa päätä seinään.
Ja saman tien HIFK 3-0. Nyt voisi antaa Daniel Saloselle peliaikaa vaikkei tämä tilanne Ortion vika olekaan.
Kyl noi sentään liikkuu tuolla jotenki, kärpät seisoi vaan. Välillä tosin tepsiläiset rätkähtää jäähän kun vauhti ei riitäkään.Naukkarinen 3-0. Tepsi jätti kyllä pahemmin saapumatta paikalle kuin Kärpät.
Ei kai? Päät jäätyivät siellä talviklassikossa kyllä eivätkä ole vieläkään sulaneet.Rikkoiko Ässät Lukonkin?
Jaa en tiedä siitä. Kyllä tässä ihan riittävästi on paikkoja ollut mun mielestä.xG:n perusteella Lukko ei pääse edes paikoille? 0.93 - 2.15.
Jaa en tiedä siitä. Kyllä tässä ihan riittävästi on paikkoja ollut mun mielestä.
On sitten hyötyä joskus tuosta puupäisyydestäkin sitten. Kuivasta puupäisyydestä.Ei kai? Päät jäätyivät siellä talviklassikossa kyllä eivätkä ole vieläkään sulaneet.
Joo olen huomannut että maaliodottama ei ihan vastaa sitä mitä omat silmät näkevät. Ja nehän näkevät jokaisella ihan omiaan.Ok, en siis katso peliä, mutta osui silmään vaan tuo maaliodottama.
Märkää kun olisi niin jäätyisi vielä pahemmin.On sitten hyötyä joskus tuosta puupäisyydestäkin sitten. Kuivasta puupäisyydestä.
Tuomarit halusi antaa tuon jäähyn Siikoselle. On ollut melkoinen kauhu linjureille koko kauden.Mitä Siikonen teki tuossa toisessa aloituksessa väärin?
Avauserässä varoitettiin TPS-pelaajaa ja ennakoi uudelleen. Silloin varoitus meni Siikoselle.
Malekin piikkiin meni. Älyttömän passiivinen veskari.Juusola alistaa Ilvestä 1-0