Semmoista se on. Ihan kuin Lukko ensimmäisessä erässä HIFKin maalista.HIFK myös jostain syystä lamaantui täysin kavennuksesta.
Mitä sääntö sanoo jos tuossa välillä olis tullut Pelicansille jäähy? Kai se olis mitätöitynyt.. Mutta entä jos se oliskin ollut joku ihan pelikiellon arvoinen sikailu? Olisiko muka sekin mitätöitynyt?Kerhon johtomaalin huomaamiseen meni kaikilta sen pari minuuttia, eli kelloa taaksepäin ja Lahdessa jatketaan tilanteessa 1-2
Joo ei ole Tapparalla saumaa olla Liigan kuukauden pelaaja, vaikka Tampereen vuoden urheilija onkin.Se on taman ottelun illan jalkeen huikea pistesaalis tammikuussa, 10 ottelua, 6 pistetta. Jarisyttavaa
Kolme oon itse laskenut, Orzeck löi ekassa vaihdossa pään laitaan, Kerkkäsen tilannetta en nähnyt ja Miketinac lähti koppiin sen jälkeen kun törmäsi Tapparapelaajan kanssa. Näistä Kerkkänen oli kuitenkin erän lopussa jäällä.Onko Sportilta talutettu jo neljä pelaajaa koppiin? Mitään niistä tilanteista ei ole kuutiolta näytetty
Mulla on kohta veikkauksen tili tyhjä, kun oon aina vanhasta muistista laittanyt lopussa Tapparalle livevetoa. Ennen se toimi n. 95%. No, yritetään nyt vielä kerran..Vihu teki taas vaan yhen tästä hyvä rakentaa
Voi sieltä vielä Jukuritkin tulla TPS:n ohi.Pelicans tekee kyllä kaikkensa sen eteen että playout-peikko olisi mahdollisimman pieni edellä olevilla joukkueilla. HPK 1-3.
Hyvästi rahat...Mulla on kohta veikkauksen tili tyhjä, kun oon aina vanhasta muistista laittanyt lopussa Tapparalle livevetoa. Ennen se toimi n. 95%. No, yritetään nyt vielä kerran..
Jaa, että Tappara tekisi samaan erään kaksi (2), saati kolme maalia? Pistä ny vaikka Ipan voitolle mielummi.Mulla on kohta veikkauksen tili tyhjä, kun oon aina vanhasta muistista laittanyt lopussa Tapparalle livevetoa. Ennen se toimi n. 95%. No, yritetään nyt vielä kerran..
Monesko kerta tälläkaudella kun tää perseillään, sanoisin ei alle viis.Kärpät 2-0. Varmaan hienoo johtaa parilla maalilla!
Kärpät tekee hyvällä prosentilla maaleja.Kärpät 2-0. Varmaan hienoo johtaa parilla maalilla!
Kerroin 15,00. Ei voi jättää käyttämättä.Jaa, että Tappara tekisi samaan erään kaksi (2), saati kolme maalia? Pistä ny vaikka Ipan voitolle mielummi.
Tein jo testamentin. Todistajina kaksi Wolt-kuskia.Nyt tarkkana; Seitsemän peliä menossa, kaikista kahden maalin johto. Kunhan nyt ei sattuisi mitään.