Pe 3.8.2018 Otteluseuranta (Pitsiturnaus)

  • 34 985
  • 237

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itse en löydä Telia Tv sovelluksestani millään turnausta. Osaisiko joku viisaampi auttaa, että mistä se sieltä löytyy?
Mulla ainakin kun sovelluksen avaa niin heti ekana näkyy katao tvtä ja Liiga kanava ja siitä vain painaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Teliatv:n nettisivu ei ladannut peliä Chromella. Pyysi tarkistelemaan jotain hiton palomuurin asetuksia. TeliaTV Win10-sovellus sen sijaan latasi pelin, kun oli hetken aikaa ladannut. Eli pienien alkuvaikeuksien jälkeen nyt näkyy.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
milläs laitteilla porukka muuten katteleen tätä?

Ite luurilla.

Pannaan nyt tännekin, vaikka laitoin tuonne Telian ketjuun myös..

Luurilla katson myös. Aivan täydellisesti toimii Telia TV appi, kuva ei tahmaa ja ääni täysin synkassa kuvan kanssa. Erityisen tärkeää, koska puhelin minulle kuitenkin se tärkein väline, jolla pelejä tulen katsomaan.. puhelimena minulla Huawei Honor Mate 10 Lite

En ainakaan tällä hetkellä voisi olla tyytyväisempi
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse en löydä Telia Tv sovelluksestani millään turnausta. Osaisiko joku viisaampi auttaa, että mistä se sieltä löytyy?
Itsellä Android puhelimessa näkyy etusivulla ”katso TV:tä” kohdassa Pelicans - TPS. Onkohan sinulla varmasti aktivoitu liiga kanavapaketeista?
 

Jannu81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Iso kiitos vastauksista. Selvittelin asiaa myös Telian kanssa, niin sanoivat ettei minulla ole tilausta. Joten johtuu ilmeisesti siitä löytymättömyys. Kumma kyllä, kun olen sen passin Telian omien sivujen kautta tilannut.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Iso kiitos vastauksista. Selvittelin asiaa myös Telian kanssa, niin sanoivat ettei minulla ole tilausta. Joten johtuu ilmeisesti siitä löytymättömyys. Kumma kyllä, kun olen sen passin Telian omien sivujen kautta tilannut.
Veikkaan et sulla sama homma ku itellä aiemmin. Kun olet luonut telian sivuille tunnarit niin tuo telia tv vaatii toiset tunnarit. Ja nyt yrität niillä sivujen tunnareilla katsoa niin tuotetta ei näy. Itsellä meni tovi tämä älytä ja sit homma toimi niillä TVn tunnareilla.
Vaikeaksi on tehty.

Laine 2-0 Pelsuille
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Itse katson ihan töllöttimen kautta eikä moitittavaa tähän asti
 
Lukon kokoonpano Ässiä vastaan

Maalilla: Setänen (Nurmi)

1. Liedes - Ilomäki - Danforth
Niskala - Krejcik

2. Keränen - Laakso - Koivisto
Ahonen - Sevänen

3. Koivistoinen - Friberg - Vidgren
Auk - Riikola

4. Ylitalo
Reunanen
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Telia Tv toisessa välilehdessä auki, toisessa Jatkoaika. Jos kurkkaan jatkoaikaa ja palaan Telia Tv välilehteen on se kuva pysähtynyt ja pitää käynnistää uudelleen. Muilla samaa? Taino lähtee pyörimään kun odottaa hetken.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Telia Tv toisessa välilehdessä auki, toisessa Jatkoaika. Jos kurkkaan jatkoaikaa ja palaan Telia Tv välilehteen on se kuva pysähtynyt ja pitää käynnistää uudelleen. Muilla samaa? Taino lähtee pyörimään kun odottaa hetken.
Itse käytän Telia-Tv sovellusta windows kympissä, ihan sama juttu jos yrittää taustalla muuta selailla.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Muutenkin kuvanlaatu ja FPS on verrattain kehno. Missä vika?
 

Liitteet

  • laatu.png
    laatu.png
    847,5 KB · kertaa luettu: 416

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Itse käytän Telia-Tv sovellusta windows kympissä, ihan sama juttu jos yrittää taustalla muuta selailla.
Tuo on sen silverlightin hiunous. Muistan saman aikoinaan Katsomon puolella. Todella turhauttavaa. Vaikuttaa aika susipalvelulta jos meinaa PCltä tai läppäriltä katsoa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Telia Tv toisessa välilehdessä auki, toisessa Jatkoaika. Jos kurkkaan jatkoaikaa ja palaan Telia Tv välilehteen on se kuva pysähtynyt ja pitää käynnistää uudelleen. Muilla samaa? Taino lähtee pyörimään kun odottaa hetken.

sama homma täällä. piti ruveta luurilla kattomaan
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Mielettömät veivit Lahtiselta.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Bergenheim toisteli pari kertaa, että näkee miten Pelicans haluaa pelata ja että ymmärtää kyllä hei pelitavat ja taktiikat. Kiitos tiedosta Sean! Näin sivusilmällä töissä katsoessa olisi voinut olla mielenkiintoista saada tietää, mitä ne joukkueet sitten haki Seanin mielestä.
 

Ligget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Muutenkin kuvanlaatu ja FPS on verrattain kehno. Missä vika?
Mikä netti? Ite toisesta puhelimesta netin jako chromecastiin sekä toiseen puhelimeen netin ja vähän samaa sarjaa kuva. Välillä jopa todella huono. Tosin itse olen perseenreiän reunalla jossa ei täysiä 4G tolppia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös