Pe 3.8.2018 Otteluseuranta (Pitsiturnaus)

  • 35 254
  • 237

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Tepsi on paperia! Onnittelut Lahteen! Tää Lahtisen Severi pelas paikkansa meikän liigapörssijoukkueeseen.
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mikä ihme siinä on että Pelicans on Tepsille aina niin vaikea. Pelicans voi olla kova tänä vuonna liigassa :)
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Onnea pelsuille, ollut monta vuotta putkeen vastenmielisin joukkue itselle, lähinnä kolmen viimeisen valmentajan vuoksi. Tästä uudesta Nemon pelsuista on kuitenkin pakko tykätä!
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mä olen ollut teksti tv:n varassa ja sitten liiga.fi tulospalvelun varassa. Joten pakko kysyä että miltä se Tepsin peli näytti. Jos siitä nyt vielä voi mitään johtopäätöksiä tehdä. Kai jotenki pitäis olla tyytyväinen kakkossijaan kun ottaa huomioon että paljon kovia pelaajia pois kokoonpanosta. Mutta toisaalta niin tais olla muillakin joukkueilla.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei mulla pelien tuloksia ole vuosien varrelta jäänyt mieleen mutta jotenkin tuntuu että taisi olla turnauksen historian ensimmäinen kerta kun joukkue ei päästänyt yhtään maalia.

Pelicans oli kyllä erittäin hyvä (niin hyvä kuin tässä vaiheessa kautta voi olla). Pelicansin kaadettua Sportin eli kahden voittopelin jälkeen jo sanoin vieruskaverille että siinä on turnauksen voittaja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös