Onnea pelsuille, ollut monta vuotta putkeen vastenmielisin joukkue itselle, lähinnä kolmen viimeisen valmentajan vuoksi. Tästä uudesta Nemon pelsuista on kuitenkin pakko tykätä!
Mä olen ollut teksti tv:n varassa ja sitten liiga.fi tulospalvelun varassa. Joten pakko kysyä että miltä se Tepsin peli näytti. Jos siitä nyt vielä voi mitään johtopäätöksiä tehdä. Kai jotenki pitäis olla tyytyväinen kakkossijaan kun ottaa huomioon että paljon kovia pelaajia pois kokoonpanosta. Mutta toisaalta niin tais olla muillakin joukkueilla.
Ei mulla pelien tuloksia ole vuosien varrelta jäänyt mieleen mutta jotenkin tuntuu että taisi olla turnauksen historian ensimmäinen kerta kun joukkue ei päästänyt yhtään maalia.
Pelicans oli kyllä erittäin hyvä (niin hyvä kuin tässä vaiheessa kautta voi olla). Pelicansin kaadettua Sportin eli kahden voittopelin jälkeen jo sanoin vieruskaverille että siinä on turnauksen voittaja.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy