Pe 3.8.2018 Otteluseuranta (Pitsiturnaus)

  • 35 260
  • 237

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Tuo on sen silverlightin hiunous. Muistan saman aikoinaan Katsomon puolella. Todella turhauttavaa. Vaikuttaa aika susipalvelulta jos meinaa PCltä tai läppäriltä katsoa.

Telia Tv pysähtyy, kun pienennät sen ja yrität muita sivuja selailla.
Paska, katso siinä perinteisesti! Ottelu, jatkoaika ja vetosivut siis ei toimi yhtaikaa?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Telia Tv toisessa välilehdessä auki, toisessa Jatkoaika. Jos kurkkaan jatkoaikaa ja palaan Telia Tv välilehteen on se kuva pysähtynyt ja pitää käynnistää uudelleen. Muilla samaa? Taino lähtee pyörimään kun odottaa hetken.

Itse käytän Telia-Tv sovellusta windows kympissä, ihan sama juttu jos yrittää taustalla muuta selailla.
Itse kanssa appilla liikenteessä ja sain pyörimään taustalla selailun aikana, kun pistin lähetyksen vain tuohon "pikkukuvaan"
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
minusta tuntuu, että Alkio ei oo viettäny koko kesää tuolla.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mikä netti? Ite toisesta puhelimesta netin jako chromecastiin sekä toiseen puhelimeen netin ja vähän samaa sarjaa kuva. Välillä jopa todella huono. Tosin itse olen perseenreiän reunalla jossa ei täysiä 4G tolppia.
Ihan kiinteä 100/10. Jotenkin tuo kuva vaan ei näytä kovin terävältä ja äsken kun ekaa peliä kattelin ni ei kovin sulavaa ollu luistelu ainakaan sivuttaissuunnassa katseltuna. Mutta seuraillaan.

Itse sain näkymään pätkimättä selaimella kun avasin Pitsiturnauksen uuteen IKKUNAAN kokonaan.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Paljonko toi Telia maksaa jos nyt haluan vaikka pelkät harkkapelit katsoa? Oliks tässä joku ilmainen kokeilu?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Paljonko toi Telia maksaa jos nyt haluan vaikka pelkät harkkapelit katsoa? Oliks tässä joku ilmainen kokeilu?
Kyllä. Voit katsoa ilmaiseksi Syyskuun ekaan asti. Ja katkaista tilauksen ennen tuota päivää.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Friberg Lukolle 1-0. Paljon terävämpänä Lukko tullut sisään. Sama kuin Pelicans ekassa pelissä
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Onko nuo kaikki 3 Kotkaniemeä sukua keskenään?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Missä myllyt? Mua mikään kendohöntsä kiinnosta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Friberg Lukolle 1-0. Paljon terävämpänä Lukko tullut sisään.
Onhan tämä kuitenkin lugun kauden päätavoite, joten kuntohuippu on onnistuneesti ajoitettu tähän päivään.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mark Auk on aika huono vahvistus, sanoisin että ole kautta loppuun.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ässät alko noutamaan Virran pakkeja :(
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Satuitko kattomaan Haukelandin otteita? Ei tuu montaa peliä liigassa pelaamaan. Ennen joulua Tepsi maalivahtikaupoilla.
En kehunutkaan Haukelandia vaan kyseenalaistin Aukin tason ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös