Noh, se on sentään SuomessaPenni Jani Alkion ajatuksista, kun selostajien tämän viikon työlistat tulivat julki.
Tampere, Nokia-Areena: Saukkonen
Lappeenranta, Kisapuisto: Alkio
Tappara-faneilla ei taida mitään lauluja ollakaan? Ilves-faneilla taitaa hieman organisoidumpaa toimintaa olla, joten heihin hieman pettynyt.Onko kukaan muu samaa mieltä, että aika laimea tunnelma katsomossa siihen nähden, että paikallispeli ja reilu 13k yleisöä.
Onko vielä kuulunut yhtään laulua?
Voiko olla huonompi kuin Amanda Harkimo?Tapparan Dj on liigan huonoin
Ketkä muut muka.edit: Mahatifon ovat Ilves-fanit näköjään saaneet jo aikaan.
3/4 on ihan hyva tulos, paitsi torjuntaprosenttina, toivottavasti kestat mahdolliset vastaiskut, torjuntavoittona vahintaanHyvä ehtoo, kalja on kylmää, peli on kuuma, halli on uusi. Ainoo miinus, että mamma on kuumana, mutta väärällä tavalla!
Kaikkea ei voi näköjäön saada.
Legendaarinen klippi, mikä tv ohjelma oli kyseessä?Voiko olla huonompi kuin Amanda Harkimo?
Eiku ainii
Neidiltä mm kysyttiin mistä tulee lyhenne DJ, ei tiennyt.
Mä oon ässäfani, mä kestän ihan kaiken. Torjuntavoittoja ei tosin paljoo ole tullut.3/4 on ihan hyva tulos, paitsi torjuntaprosenttina, toivottavasti kestat mahdolliset vastaiskut, torjuntavoittona vahintaan
Nää varmaan Cmorella ajattelee että Mertaranta ja Saukkonen on ihan ylivertaisia selostajia, kun ovat usein isoissa peleissä selostamassa.Mietin ihan samaa. Eihän tossa ole mitään järkeä? Mitä veljet Mertaranta ja Saukkonen on neuvotelleet soppariin?
Alkio on _ainut_ oikea selostaja tällä hetkellä kaikkiin ns. "isoihin peleihin"
Nää varmaan Cmorella ajattelee että Mertaranta ja Saukkonen on ihan ylivertaisia selostajia, kun ovat usein isoissa peleissä selostamassa.
Vaan yks zamboonikone.
Osa vissii veti herneen nenää, kun järkkärit oli pyytäny istuu..Lähtikö osasto 41 pois 1-0 maalin jälkeen? Yle puheella kerrottiin.