Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Heeeljankoooooo, hoppidi hippiti hupsansaa
Pitäskö keskittyä niihin sijoitushommiin?
Pitäskö keskittyä niihin sijoitushommiin?
Tappara tarvii herätystä, mylly, jotain edes. Ei voi vain puhallella muniin noin.
Voi olla, vähän menee vaan aikaa totutella tähän. Jotenkin vaan oudolta näyttää nyt.Oot kattonu liikaa Hakametsässä tai Elysee Arenalla pelattuja pelejä. Eikös tää ihan normi kuvakulma ole.
Morley kaventaa, tekee pelille hyvää
Olin itsekin paikalla tuossa pelissa, katonrajassa fanimatkalla. Ikimuistoinen matsiEi tässä mitään hätää ole Tapparalla. Olin aikanaan Helsingissä katsomassa kun Tappara johti HIFKta 1-6 ja peli päätty 7-7…. Nyt tuli jo eka. Hyvä pelin kannalta.
Nokialla ei saa vielä kannustaa. Se lisäosa asennetaan myöhemmin.Onko kukaan muu samaa mieltä, että aika laimea tunnelma katsomossa siihen nähden, että paikallispeli ja reilu 13k yleisöä.
Onko vielä kuulunut yhtään laulua?
Tapparafanit ei laula, ne läpsyttää niitä perkeleitä. Mutta edes Ipafanit?Onko kukaan muu samaa mieltä, että aika laimea tunnelma katsomossa siihen nähden, että paikallispeli ja reilu 13k yleisöä.
Osastosta yli puolet lähteneet jo nauttimaan voitonmaljatTapparafanit ei laula, ne läpsyttää niitä perkeleitä. Mutta edes Ipafanit?
Ei tässä mitään hätää ole Tapparalla. Olin aikanaan Helsingissä katsomassa kun Tappara johti HIFKta 1-6 ja peli päätty 7-7…. Nyt tuli jo eka. Hyvä pelin kannalta.
Mikityskin on edelleen pain helvettia, lahetys tappaa aanetOnko kukaan muu samaa mieltä, että aika laimea tunnelma katsomossa siihen nähden, että paikallispeli ja reilu 13k yleisöä.
Olin itsekin paikalla tuossa pelissa, katonrajassa fanimatkalla. Ikimuistoinen matsi
Onko kukaan muu samaa mieltä, että aika laimea tunnelma katsomossa siihen nähden, että paikallispeli ja reilu 13k yleisöä.
Kyllä miehen pitäisi pysyä vaan siellä Tulosruudun puolella.Saukkosen kehitys polkenut 30 vuotta paikallaan. Ehkä ensi vuonna alkaa kulkea.