Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Ei noi jengit koskaan Hakamettässä noin kovaa menneet. Eli jää on siis liukas. Hyvä, on vieraillakin mahikset jatkossa.
Heikkinen totesi että äh, menkööt nyt kerran. Sattuuhan näitä, mutta älä pelaa uudestaan alueen ulkopuolella, jookosta kookosta?Eikö Salminen pelannut kiekkoa äsken tuolla "kielletyllä alueella" Lappeenrannassa?
Kivasti äsken Jukurivahti sulki kiekonkin päätyviivan takana vaikka ei ollut lähelläkään maalivahdin aluetta.Erikoinen tuomarilinja tänään Lappeenrannassa. Mitäköhän Jukureiden pitäisi tehdä, että saisivat jäähyn? Muutaman olisi voinut jo viheltää.
Joko yksi kalja oli liikaa tai sitten en ymmärrä. Mun mielestä ihan selvästi vielä.Heikkinen totesi että äh, menkööt nyt kerran.
Se on Peeeeetman, ihan vaan tiedoksi.Vieläkö joku haluaa, että vaihdetaan Saarela ja Petman päittäin? Toki ratkaisut tässä varmastikin jo tehty.
DödSeuraavasta maalista joko elää tai kuolee tämä Tampereen peli.
Lähti kirkkaita valoja karkuun Stadista, ja nyt sitten...Ei tänään oikein lähde Heljangolla tosiaan. Toisille ne kirkkaat valot...
Huomenna saattaa olla Piiroisen mahdollisuusTapola kiduttaa Heljankoa päätyyn asti.
Saarela on taantunut.
Uskomattoman jääräpäinen valmentaja. Itse oisin vaihtanut molaria viimeistään sen 4-0 sekoilumaalin jälkeen.Tapola kiduttaa Heljankoa päätyyn asti.
Helvetin huono kuva, mutta ainakin puolimetriä :DJoko yksi kalja oli liikaa tai sitten en ymmärrä. Mun mielestä ihan selvästi vielä.
Onko siellä Tapparalla kakkosmaalivahtia ollenkaan vai miksi Heljanko yhä vain on tuolla tolppien välissä?
Montakohan maalia vaatii että Tapola vaihtaisi maalivahtia.. varmaan kaksnumeroiset pitäis olla taululla.Tapola kiduttaa Heljankoa päätyyn asti.