Miten eivät tuomarit nähneet tota kuutta pelaajaa?
Sama! Ja olen kuitenki yleensä enemmän neutraali katsoja näissä KHL-kahinoissa. Mutta lupaan jo tässä vaiheessa että tulen ostamaan liput kuun lopulla pelattavaan Jokerit-Kunluniin. Tuota jengiä kelpaa tulla ihailemaan livenä tällä hetkellä!Ai vittu mä saan orkut tästä nöyrryytyksestä.
Ainakin tuloksellisesti kun miettii millainen kokoonpano on vastassa plus panokset.Oliko se kaikkien aikojen erä KHL:ssä. On niin kaunista!
No, muistamme kaikki erään Minskin. Mutta tästä ei minskiä tule.
Veikka taisi ottaa tästä jo tarpeeksi hanuriin, kun tarjosivat Jokereille maailman markkinatoppia 3,05. Kiitos tästä, suomalainen voittaa aina.On se aika, kun Veikkaus on sulkenut 1X2 kertoimet Jokerit vs SKA 40 min jälkeen, koska voittaja on varma. No, muistamme kaikki erään Minskin. Mutta tästä ei minskiä tule.
Nyt ei kyllä soita kelloja tämä. Sen sijaan toisen Dynamon muistan elävästi, se tosin tuli Riiasta. Iltasanomista tämä muistutuksena, itse en tuota matsia unohda ikinä.
Veikka taisi ottaa tästä jo tarpeeksi hanuriin, kun tarjosivat Jokereille maailman markkinatoppia 3,05. Kiitos tästä, suomalainen voittaa aina.
Melkoista. Lukeeko useinkin, vai vain silloin kuin Putin on juuri muistuttanut Suomea, Ukrainaa ja muuta maailmaa venäläisen rauhanomaisuudesta?Mikähän mahtaa olla SKA:n suurin tappio KHL-aikana?
Lukee.
Melkoista. Lukeeko useinkin, vai vain silloin kuin Putin on juuri muistuttanut Suomea, Ukrainaa ja muuta maailmaa venäläisen rauhanomaisuudesta?
Joku SKA on raiskattuMitäs siellä tapahtuu? :o