Pe 28.10.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 19 110
  • 331

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
Toivottavasti Kivi ja Myrrä tsykologisoi jengiin vähän erinäköistä liikettä toiseen erään.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
– Tämä on sellainen asia, että aina varmaan joku suuttuu ja ottaa itseensä. Mutta olen tarjonnut itseäni Lukolle, eikä mitään ole kuulunut jälkikäteen, Heikkinen toteaa.

– Ei tästä silti kenenkään pidä suuttua. Mä olen itse päässyt siitä ylitse, ja toivottavasti kaikki muutkin.

TPS:lle maaleja takova Ilkka Heikkinen ei kelvannut Lukolle - "Ei tästä kenenkään pidä suuttua" - Kiekkoareena

Joo.Edelliskeväänä,ei kelvannut Dufvalle.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Hienosti linjatuomari vie Lukolta 2 vs 1 läpiajon. Ei saatana ollut paitsio!
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Muutaman kerran katsonut tänään, että onko kamerat oudossa kulmassa, kun paitsioita tuonne Lukon tämän hetkiseen hyökkäyssuuntaan näyttäisi jäävän vähän väliä viheltämättä. No nyt samanlainen sitten vihellettiin, kun Lukolla oli kaksykkönen.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Hienoa JYP fani joka kaivot nenää antaumuksella suorassa lähetyksessä !! Mahti suoritus :)
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jussi Jussi
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
SEHÄN ON MAALI, MAALI, MAALI, se on hunajata hunajata hunajata sulle... Hyi vittu mikä SaiPa. Tilastotkin SaiPalle hunajata, jos tehtyjä maaleja ei lasketa!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Suhteellisen heikkotasoista kiekkoa tarjolla Raumalla. Miten tää nyt taas näyttää tältä...

...ja mä en käsitä miksi Lukon hyökkäykset menevät kulmiin ja maalin taakse. Kyllä olisi tilaa mennä maalillekkin, mutta ei vissiin huvita?
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Kentän ulkopuolelta: näinkö oikein että Samara on kiivennyt kaivosta tätä peliä katsomaan ? Lisäksi myös kiekossa taitaa olla samanlainen kirous kuin siinä VHS-kasetissa. Toivottavasti myös Lukon maalissa olisi jokin taika.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilvesläiset ei pahemmin pistepörssissä juhli. Itseasiassa jopa Sami Sandell olisi edelleen kultakypärä jos nyt olisi kokoonpanossa. ja sama pätee tietty myös Rautiaiseen..
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kentän ulkopuolelta: näinkö oikein että Samara on kiivennyt kaivosta tätä peliä katsomaan ? Lisäksi myös kiekossa taitaa olla samanlainen kirous kuin siinä VHS-kasetissa. Toivottavasti myös Lukon maalissa olisi jokin taika.
Siellä on myös jollain musta kaapu ja scream-naamari
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Flinckin ketju on ollut tässä erässä hyvä ja saanut aina paineen Saipan päätyyn. Maali tuli vähän onnella, mutta tämän erän osalta ihan ansaitusti. Saipahan olisi ansainnut ensimmäisen 10 minuutin painostuksestaan 2-3 maalia, mutta Hannu Toivonen on laittanut Berliinin muuri-moodin päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös