Pe 28.10.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 19 058
  • 331

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Videolle Raumalla. Saarela laittoi joko rimaan tai takarautaan kiekon Vahalahden oivasta tarjoilusta.

e. Rima oli eli ei maalia. Selvittiin säikähdyksellä.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Saimaan pojjaat hiukka pöllytti persaukista Ilvestä, mutta Toivonen kesti ja ottelu vielä 0-0.
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Nähtiin taas Nelosen kameratyöskentelyn toimivuus. Pääkamera on ainut mistä näkee menikö kiekko maaliin vai ei. Muut heiluu kuin hullun mulkku tuulessa.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miten voi pelin taso vaihdella illasta toiseen noin paljon kuin Tepsillä??! Tiistain kova karvaus ja työvoitto on vain muisto, nyt taas kentällä valutaan kuin selkärangattomat ameebat. Kamalaa paskaa. Onneksi Lukkokaan ei loista niin hävitään ehkä vaan kolmella maalilla, jos siis peli-ilme ei parane.

Ja se YV...
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
20 torjuntaa Toivosella YHDESSÄ erässä, ei maalia...kyllä oli jäätävää viimeistelyä!! Olihan joukossa niitä pulunpieruja ja heittoja, mutta myös ainakin 5 huipputonttia. Pelin pitäs olla about 0-3...yleensä näissä peleissä käy huonosti...Toivottavasti ei tänään.
 

T. Blade

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika mitäänsanomaton ensimmäinen erä Raumalla. Lukolla muutama maalipaikka ja olisi voinut tehdä sen toisenkin maalin. TPS ei saanut oikein mitään aikaiseksi. Ei siellä ainakaan tainnut yhtään todellista paikkaa olla? Toivottavasti toinen erä olisi meiltä edes vähän pirteämpi. Näillä otteilla sellainen 3-0,1 Lukolle on aika lähellä.
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Todella huolimatonta peliä JYPillä. Hirveetä koohottamista, syötöt jalkoihin, haltuunotot järkyttävää paskaa ja kulmissa pyöritään. Sama paska jatkuu...
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
20 torjuntaa Toivosella YHDESSÄ erässä, ei maalia...kyllä oli jäätävää viimeistelyä!! Olihan joukossa niitä pulunpieruja ja heittoja, mutta myös ainakin 5 huipputonttia. Pelin pitäs olla about 0-3...yleensä näissä peleissä käy huonosti...Toivottavasti ei tänään.

Ilves antoi ensimmäisen 20 sekunnin aikana tulleen laukauksen jälkitilanteessa Saipan kaverin hakata varmaan 4-5 kertaa kiekkoa Toivosen patjoihin. Ihan ei ollut paketti tiiviinä oman maalin edessä. Erän loppua kohti peli tasoittui, kun Ilveskin huomasi pelin alkaneen.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Hankala tarjota jos ei tiedä että on saatavilla. Jos on Kallion unikaveri niin toki luonnollista että Turussa on tiedetty.
Kannattaisi varmaan siellä Lukonkin toimistolla unohtaa se EliteProspectsin vapaiden listalta scouttaaminen ja oikeasti alkaa vaikka soittelemaan ihan konkreettisesti pelaajille, että "mitenkä menee, olisiko haluja tulla takaisin?". Ilmainen vinkki hei!

Ps. Monestikko TPS-kannattajat ovat buuanneet Vahalahdelle vaikka lähti Lukkoon paremman sopimuksen perässä?

Nolla kertaa ainakin niin, että itse olen kuullut. Miksikö? Koska VV kustiin (Vuori kusi) itse ja me tiedämme sen eikä arvostus pelaajaa kohtaan ole kadonnut mihinkään..
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Hankala tarjota jos ei tiedä että on saatavilla. Jos on Kallion unikaveri niin toki luonnollista että Turussa on tiedetty.

– Tämä on sellainen asia, että aina varmaan joku suuttuu ja ottaa itseensä. Mutta olen tarjonnut itseäni Lukolle, eikä mitään ole kuulunut jälkikäteen, Heikkinen toteaa.

– Ei tästä silti kenenkään pidä suuttua. Mä olen itse päässyt siitä ylitse, ja toivottavasti kaikki muutkin.

TPS:lle maaleja takova Ilkka Heikkinen ei kelvannut Lukolle - "Ei tästä kenenkään pidä suuttua" - Kiekkoareena
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Ihan turha tosta Bonosta jauhaa enempää. Pelaa nyt TPS sä ja sillä hyvä, eikä tossa Lukon pakistosta oikein rooliakaan löytyisi. Lukko hommasi eilen sinne sen, mitä siellä kaivataan.
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Kuronen...ensin tössii 2-1 hyökkäyksen ja sitten pikku töötistä kontilleen ja kiekonmenetys. Nyt suoraviivaisesti sinne maalille ja kiekkoa reppuun prkl!
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Kauppiselta tänään hieman epävarmaa pelaamista omissa. Poikkeuksellista Makolta..
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Hyvin pelaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös