Takkuturkki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kalervo Kummola
Toivottavasti Kivi ja Myrrä tsykologisoi jengiin vähän erinäköistä liikettä toiseen erään.
– Tämä on sellainen asia, että aina varmaan joku suuttuu ja ottaa itseensä. Mutta olen tarjonnut itseäni Lukolle, eikä mitään ole kuulunut jälkikäteen, Heikkinen toteaa.
– Ei tästä silti kenenkään pidä suuttua. Mä olen itse päässyt siitä ylitse, ja toivottavasti kaikki muutkin.
TPS:lle maaleja takova Ilkka Heikkinen ei kelvannut Lukolle - "Ei tästä kenenkään pidä suuttua" - Kiekkoareena
Ainakaan Ruudun kuvasta ei ottanut selvää kun eivät viitsineet hidastusta laittaa.Hienosti linjatuomari vie Lukolta 2 vs 1 läpiajon. Ei saatana ollut paitsio!
Flinckille olisi kuulunut jäähy tuosta taklauksesta... Jos on siirrettävä paitsio tulossa niin ei kaveri odota silloin taklausta vaan taklaajan luistelevan keskialueen puolelle...
Suhteellisen heikkotasoista kiekkoa tarjolla Raumalla. Miten tää nyt taas näyttää tältä...
SaiPa ollut ihan hyvä tänään. Kyllä se palkitaan.SEHÄN ON MAALI, MAALI, MAALI, se on hunajata hunajata hunajata sulle... Hyi vittu mikä SaiPa. Tilastotkin SaiPalle hunajata, jos tehtyjä maaleja ei lasketa!
Siellä on myös jollain musta kaapu ja scream-naamariKentän ulkopuolelta: näinkö oikein että Samara on kiivennyt kaivosta tätä peliä katsomaan ? Lisäksi myös kiekossa taitaa olla samanlainen kirous kuin siinä VHS-kasetissa. Toivottavasti myös Lukon maalissa olisi jokin taika.