Raymond Pearl
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Hyi helvetti noita Narrien peliasuja! Rumat kuin syöpä.
Lienen vähemmistöä, mutta itse pidin noista. Toki tähän mielipiteeseen vaikuttaa mainosten puuttuminen.
Lienen vähemmistöä, mutta itse pidin noista. Toki tähän mielipiteeseen vaikuttaa mainosten puuttuminen.
Materiaaliero on toki suuri ja vierailijoilla jalat hellänä eilisestä, mutta silti.
Rutiinivoitto ja nollapeli on tottakai riittävä suoritus, mutta juhlapeliltä olisi toivonut vähän isompaa tunnetasoa.
No just sitä mä tarkotin. Jokereiden hyvyyttä ei päästy kunnolla mittamaan, sillä Ilves ei joko pystynyt tai halunnut tehdä tästä kunnon perjantai-illan lätkämatsia. Olosuhteisiin nähden joukkue suoriutui hyvin, mutta ottelulta kokonaisuutena olisin kaivannut vielä pykälän lisää asennetta. En pelkästään Jokereilta.Kyllä tämän iltaista Jokereiden esitystä on kehuttava kunnolla... ja edelleen vaikka Ilves oli huono, niin sille ei voi Jokerit mitään, jos tollasella kokoonpanolla pelaa hyvin.
No just sitä mä tarkotin. Jokereiden hyvyyttä ei päästy kunnolla mittamaan, sillä Ilves ei joko pystynyt tai halunnut tehdä tästä kunnon perjantai-illan lätkämatsia. Olosuhteisiin nähden joukkue suoriutui hyvin, mutta ottelulta kokonaisuutena olisin kaivannut vielä pykälän lisää asennetta. En pelkästään Jokereilta.
Sinun mielestäsi siis Ilveksellä oli pelissä paremmat paikat? Ilveksellä oli hyvät paikat voittoon, mutta Jokerit ei päässyt hyville paikoille. Vähintäänkin erikoinen näkemys näin ottelun nähneenä.
Tämän iltainen peli oli Jokereilta dominointia, tunnetaso oli täysin hyvä, Ilves oli vain surkea. Nyt oikeasti HERÄTYS siellä. Kolppanen ja Jokereiden huono viimeistely estivät 8-0 tyyliset lukemat.
En usko, että olet vähemmistössä. Naapurissa on tällä hetkellä niin huono olo, että tämän kaltaisia purkauksia oli odotettavissa (ja nähtiin myös paidan julkaisupäivänä). Mainio paitaa ja jos se vielä kaiken sen lisäksi saa naapurin veren kiehumaan, niin mikäs sen parempaa.
Heh... ennen kuin alan kirjoittamaan mitään itse pelistä, niin tällä kertaa se oli joku nolo IFK-fani (kirjoitinko muuten tuon joukkueen oikein?!?, korjatkaa ihmeessä jos en, sillä se on erittäin tärkeää, tiedättehän), joka häpäisee maineensa kirjoittamalla Jokerit-Ilves- ketjuun vain yhden lauseen ja se taisi olla, että Jokereiden tämän päiväiset peliasut eivät ole hienot.
Yllättäen taas ottelussa narrit hyötyivät tuomareiden ratkaisusta suoraan yhden maalin! Voisihan sen pelin jo kohta aloittaa suoraan niin, että narrit johtaa 1-0 niin voitaisiin sitten loppupeli pelata ilman dumarin apuja. No ei tosi, nehän menee pitkässä juoksussa tasan vai miten se oli?
Sattumat on sattumia ja ikäväähän tällainen on. Totta kai sillä hetkellä ottaa tätä joukkuetta päästä, kun tuomarit mokaa.
Jos samanlaisia kämmmejä tuomarit tekee jatkossakin, niin sitten alan itsekin epäillä jotain liittoa jossain... mutta katsotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Vastaavasti ainakin kaksi narrifania on käynyt kirjoittamassa täysiä turhuuksia HIFK-Ässät-ketjuun...