Olen onnellinen itseni, muiden ja ennen kaikkea JOKEREIDEN puolesta!!!
Heh... ennen kuin alan kirjoittamaan mitään itse pelistä, niin tällä kertaa se oli joku nolo IFK-fani (kirjoitinko muuten tuon joukkueen oikein?!?, korjatkaa ihmeessä jos en, sillä se on erittäin tärkeää, tiedättehän), joka häpäisee maineensa kirjoittamalla Jokerit-Ilves- ketjuun vain yhden lauseen ja se taisi olla, että Jokereiden tämän päiväiset peliasut eivät ole hienot. No ei kai jos IFK on suosikkijoukkeena ja muutenkin, tässä ketjussa puhutaan tämän päiväisestä Jokerit-Ilves -ottelusta, joka oli Jokereilta miesmuistiin paras peli piiiiiiiiiiiiiiitkiiiiiin aikoihin. Ja tämän voin sanoa täysin ilman mitään Jokeri-laseja.
Okei, Ilveksellä (jonka turkki raadeltiin tänään todella ikävästi, vaikkakin numerojen valossa voisi hyvin luulla, että kyseessä on ollut tiukka peli) oli peli eilen ja se taisi nyt näkyä todella paljon. Oli varmaan kaikki akut kulutettu Ipa-leirissä siihen eiliseen M.Koivun paluun ja Tepsin 90-vuotisbileisiin - jonka Ilves kävi siis pilaamassa, siitä propesit kyllä, oikeasti. Tänään vain ei potkuri kulkenut yhtään Ilveksellä. Joukkue ei karvannut ylhäältä, yritti ja luotti omiin sattumankantaisiin vastahyökkäyksiin.
Eero selvisi vähällä, mutta otti kaksi ERITTÄIN tärkeää torjuntaa. Ekassa ja tokassa erässä, Ipalainen Eeroaa ihan lähekkäin, mutta Eero poimii alakulmasta, ainakin toisen näistä.
Jokereilta koko joukkueelta täydellistä dominointia. Jokainen paikalla olija voi allekirjoittaa tämän, Ilves oli huono ja syitä on varmasti monia, mutta mitä väliä...
katsokaa herra-isä Jokereiden hyökkäystä ja miettikää, kun kaikki pelaa lähes tasollaan, niin voi voi. :D
Se Ilveksen kolmannen erän ylivoima oli vertauskuvallisesti kuin Jokereiden virittämä kettumainen ansa. Jokerit väsytti ipalaiset filppuloineen ja karlssoneideen sellaisella tavalla, että ilvesläisten lopun ylivoima oli erittäin pelottavaa. Siis ei Jokereiden kannalta, vaan sen vuoksi, kun ipalaisethan vain törmäilivät omiin joukkuetovereihin. Loukkaantumiset ovat aina ikävä asia... onneksi eivät tainneet loukkaantua.
Juhlapelissä onnistuminen on hieno osoitus joukkueelta. Paineita on voittaa peli legendojen ja hienojen Jokeri-pelaajien katsoessa katsomossa.
Niin ja se tifo oli todella hieno. Yksinkertainen on kaunista.
---
Seuraava on off-topikkia tähän ketjuun, mutta nyt on pakko kirjoittaa seuraava tähän ketjuun, kerrankin, kun jotain positiivista tapahtuu, niin eihän silloin peruutella. No ei niin! Eteenpäin!
On hienoa olla Jokeri, nyt ja aina. Kiitos Jokerit. Olen Onnellinen. Tämä päivä, 26.10 2012 oli monessa mielessä käännekohta myöskin itselleni henkilökohtaisesti tässä minun pienessä ja mahtipontisessa ( :) ) elämässäni.
Nyt nautin, nauttikaa tekin, erityisesti Jokeri-fanit, sillä tämä kausi tulee olemaan hienoa aikaa.
Mestaruus on tietysti tavoitteena ja jos sitä ei tule, on se kova pettymys, mutta hei, nyt on aika nauttia jokaisen Jokeri-sieluisen pelistä Areenalla ja täyttää meidän valovoimainen halli niin täyteen kuin mahdollista. Se on sinusta kiinni, tule Areenalle.