UrhoTV näköjään vaihtanut päivän pelin HIFK-Ässistä tähän peliin. Mikähän lienee syy tähän?
Synttäripeli. Tätä ottelua varten tehdyt erikoispaidat. Yleisö kiimoissaan. Peli näyttävimmillään 15 vuoteen.
Ei varmasti sen suuremmin ole juu markkinoitu, mutta kyllähän hallilla on aina muistutettu, että seuraavassa pelissä hallilla on kahvitarjoiliu ennen peliä synttäreiden johdosta? En mene varmaksi vannomaan, mutta näin muistelisin, eli synttäreitä on vietetty jollain asteella joka vuosi.
UrhoTV näköjään vaihtanut päivän pelin HIFK-Ässistä tähän peliin. Mikähän lienee syy tähän?
Vastaavasti Ilvekseltä ei tappioista huolimatta kovin montaa isompaa repsahdusta ole nähty.
Mites Raskin Joonaksen pelit ovat sujuneet?
Ekaan yhdeksään peliin kuusi pistettä (kolme Ilvestä vastaan) ja sen jälkeen hiljasempaa.
Ketjustatus ja peliaika sen myötä vähentyneet.
Mutta onko jaksanut kuitenkin pörrätä?
Mites Raskin Joonaksen pelit ovat sujuneet?
Ekaan yhdeksään peliin kuusi pistettä (kolme Ilvestä vastaan) ja sen jälkeen hiljasempaa.
Ketjustatus ja peliaika sen myötä vähentyneet.
Mutta onko jaksanut kuitenkin pörrätä?
Ilveksen kerroin (9.15) on niin houkutteleva että eihän siihen voinut olla tarttumatta. Varsinkin kun se vierasvoitto on ihan mahdollisuuksien rajoissakin. Keskiviikon Blues-Jokerit -matsin perusteella vois sanoa, että jos Ipa onnistuu ottamaan max. 3 jäähyä voi yllätys muhia.
Keskiviikon Blues-Jokerit -matsin perusteella vois sanoa, että jos Ipa onnistuu ottamaan max. 3 jäähyä voi yllätys muhia.
Minä en ennakkoasetelmissa Lindellin pelaamista lukuunottamatta näe Ilveksellä olevan mitään mahdollisuuksia Jokereiden voittamiseen.
Ai taas uusi sylkykuppi löytynyt?
Jokerithan ovat olleet nimenomaan 5-5 pelissä todella hyviä tällä kaudella, joten ei tuo jäähyttömyys ole se Ilveksen iskun paikka.
....
Blueshan oli ensimmäinen joukkue 6 peliin, joka teki maalin meitä vastaan ylivoimalla. Kokonaisuudessa peliaikaa noiden ylivoimamaalien välissä oli 402 minuuttia ja 16 sekuntia.
Mä autan flinttiä ja heitän plussat ja miinukset jo ennen peliä. (nyt poikkeuksellisesti 100 % Jokeri-lasein eli kaikki Ipan plussat on miikkaa)Minä en ennakkoasetelmissa Lindellin pelaamista lukuunottamatta näe Ilveksellä olevan mitään mahdollisuuksia Jokereiden voittamiseen se ei silti tarkoita etteikö Ilveksellä olisi mahdollisuuksia, minä en vain näe niitä.
Onko jollain muistikuvaa, koska Ilves on viimeksi onnistunut voittamaan molemmat peräkkäisten päivien ottelut?