Pe 24.9.2021 JYP - SaiPa

  • 14 196
  • 367

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Henk.koht. en ymmärrä tätä vastustajan pelaajien töppös-möttöstelyä. Sehän kertoo vain omasta sivistymättömyydestä, jos ei tunne vastustajan pelaajia.
Kyllähän mä tämän möttöstöppösen tiedän.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Henk.koht. en ymmärrä tätä vastustajan pelaajien töppös-möttöstelyä. Sehän kertoo vain omasta sivistymättömyydestä, jos ei tunne vastustajan pelaajia.

Minäkin totesin 1 erän alussa, että ompa SaiPassakin paljon uusia ja minulle jopa outoja nimiä, mutta sehän ei ole huono asia. Tulevat varmasti pian tutuksi.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Minäkin totesin 1 erän alussa, että ompa SaiPassakin paljon uusia ja minulle jopa outoja nimiä, mutta sehän ei ole huono asia. Tulevat varmasti pian tutuksi.

Taitaa olla sama tuska vieraskannattajilla JYPin joukkueen suhteen. Missä on tutut Immoset, Louhivaarat ja Tuppuraiset? Kemell alkaa kyllä olla jo monelle tuttu vaikka ei tässä pelissä ole vielä erikseen noussut esiin.
 

Schimanski

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se taisi olla Okuliar kuka O'Brienia kävi haastamassa kun edeltävässä tilanteessa sai vähän päähänsä osumaa.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Milloinkohan JYP alkaa taas pelaamaan?
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Moneskos tuleminen SaiPaan tällä McIntyrellä on, kun on jälleen mukana menossa. Vai valehteleeko muisti, ja pelasi pari kautta putkeen ja on nyt sitten toistamiseen.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Älä vielä tuomitse.
Saisi sen eka maalin niin ehkä se vapauttaisi tekemistä.

Ehkä meillä on liian hyvät muistot sellaisista pelaajista kuin esim. Miklik oli. Kaveri ei ollut minusta pelissä mitenkään ihmeellinen, mutta verkko soi koko ajan. Sellaista ei ole vähään aikaan JYPissä ollut.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Mitä ihmettä siellä tapahtui ekan erän jälkeen? Aivan kauheaa pelaamista ollut JYPiltä… Onneksi ei ole sentään tyyliin Kanada vastassa, pelihän olisi jo muutoin 1-8.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös