PatrickKane95
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Ärjelle riittää että JYP pääsee alueelle niin huuto alkaa
Toki SaiPalla ja JYPillä kaikki nobodyja, mutta Loimaranta ykkösyvn pyörittäjä, joten vähiten töppönen nyt ainakin.Ja vielä tämä möttöstöppönen maalintekijänä. Vituttaa vielä enemmän!
Mitähä puuroa tuo obrien syö kun joka tilanteessa missä edes vähän tönäisee niin vastustaja lähtee lentoon.
Ihan vitun pelleilyä toi pyöriminen. Kukaan ei uskalla kokeilla, ettei tule vastahyökkäystä?
Tamponin nimi tulee O'Brienista.Pakkohan sen on olla päällikö, jos lempinimi tulee tamponista...
On tossa SaiPalla aihiota kyllä, mutta vetoja pitää suorittaa reippaasti vaan. Valtraan on vaihdettu bensakone nykyään?
Ärje on JYP:n miehiä ja sen huomaa. JYP-kannattajana kivaa kuunneltavaa, mutta ymmärränÄrjelle riittää että JYP pääsee alueelle niin huuto alkaa
Tuo on kyllä totta mut jokseenkin tuntuu, että tämä möttöstöppönen aina kiusaa mua… Siis kiusaamalla JYPiä.Toki SaiPalla ja JYPillä kaikki nobodyja, mutta Loimaranta ykkösyvn pyörittäjä, joten vähiten töppönen nyt ainakin.
Tuo on itseäni aina pekka virran joukkueissa ärsyttänyt. Hallitaan ja pyöritetään, mutta ei edes yritetä
Maalintekoa. Kuopiossa tuo vielä meni yleisöön läpikin. Tuntuu että sen pyörimisen tarkoitus on vain odottaa kontaktia josta kaatua ja kalastella jäähyä (kalpa, saipa pysyi jaloillaan) eikä maalinteko ole edes tarkoituksena. Tuohon myllytykseen hieman suoraviivaisuutta ja laukauksia niin tulee tulostakin. Hyvin liikkuu ukot ja jalata saipalla taas!
ABC:n noutopöydästä löytyy kaikki herkut...Mitähä puuroa tuo obrien syö kun joka tilanteessa missä edes vähän tönäisee niin vastustaja lähtee lentoon.
Valtra on päivitetty nykyaikaan.Valtraan on vaihdettu bensakone nykyään?
Eiku sähkö. T. MuskOn tossa SaiPalla aihiota kyllä, mutta vetoja pitää suorittaa reippaasti vaan. Valtraan on vaihdettu bensakone nykyään?
Tuo on kyllä totta mut jokseenkin tuntuu, että tämä möttöstöppönen aina kiusaa mua… Siis kiusaamalla JYPiä.
Mä en pääse sitten millään eroon siitä tunteesta et noi meidän ulkkarihyökkääjät on ihan turisteja. Voi toki johtua siitä että ne lähinnä pyörii omissa ja maaleja ei synny. Pakit onkin sitten todella äijiä, pientä mancrushia jo.
Hienoa katsoa pyöritystä, mutta jos se ei tuota mitään muuta, kuin kirosanoja niin ei tässä mitään järkeä ole.
Joo pitää paikkansa. Mä odotan kyl heiltä paljon enemmän, Puistola esim. ollut tänään vähintään samaa tasoa kuin ne.Eivät ole kyllä (hyökkääjät) erottautuneet. Mutta voisiko tämän kääntää myönteiseksi niin, että muut hyökkääjät ovat suorittaneet kokonaisuutena paremmin. Kontrasti "vahvistuksiin" on pienempi.
Kyllä. Tuskin on edes ikinä käynyt turussa, joku vahinkolaukaus raision raviradalla.Ja vielä tämä möttöstöppönen maalintekijänä. Vituttaa vielä enemmän!
Onko toi Lambert ollut aina noin paska? Ei pysy millään pystyssä ja maila putoaa pienimmästäkin kontaktista.