Kyllähän mä tämän möttöstöppösen tiedän.Henk.koht. en ymmärrä tätä vastustajan pelaajien töppös-möttöstelyä. Sehän kertoo vain omasta sivistymättömyydestä, jos ei tunne vastustajan pelaajia.
Kyllähän mä tämän möttöstöppösen tiedän.Henk.koht. en ymmärrä tätä vastustajan pelaajien töppös-möttöstelyä. Sehän kertoo vain omasta sivistymättömyydestä, jos ei tunne vastustajan pelaajia.
Henk.koht. en ymmärrä tätä vastustajan pelaajien töppös-möttöstelyä. Sehän kertoo vain omasta sivistymättömyydestä, jos ei tunne vastustajan pelaajia.
Minäkin totesin 1 erän alussa, että ompa SaiPassakin paljon uusia ja minulle jopa outoja nimiä, mutta sehän ei ole huono asia. Tulevat varmasti pian tutuksi.
Se taisi olla Okuliar kuka O'Brienia kävi haastamassa kun edeltävässä tilanteessa sai vähän päähänsä osumaa.
Hidastuksen perusteella ei minusta OAB osunut päähän, vaan taklaus osui kuolleesta kulmasta olkapäähän.Se taisi olla Okuliar kuka O'Brienia kävi haastamassa kun edeltävässä tilanteessa sai vähän päähänsä osumaa.
Hyvin ottaa Ruusu tänään. (Vähemmän yllättäen)
Hidastuksen perusteella ei minusta OAB osunut päähän, vaan taklaus osui kuolleesta kulmasta olkapäähän.
Milloinkohan JYP alkaa taas pelaamaan?
Eheh, oletpas sä hauska :PSun pitää painaa siitä nappulasta, jossa on kaksi pystyviivaa. Siitä se kuva käynnistyy taas.
Eheh, oletpas sä hauska :P
Älä vielä tuomitse.Gardiner on osoittautumassa tyhjäksi arvaksi.
Älä vielä tuomitse.
Saisi sen eka maalin niin ehkä se vapauttaisi tekemistä.
Älä vielä tuomitse.
Saisi sen eka maalin niin ehkä se vapauttaisi tekemistä.