Pe 22.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 138
  • 631

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Aulielta loistava 3rd man in
 
Tappaara! Eikö ne ite osaa siellä katsomossa tota huutoa edes finaaleissa aloittaa?

Tulepas joskus katsomaan! Ihan hyvin huutaa Hakametsä näissä ilmankin. Tuota showta nyt on vaan jostakin syystä pakko näihin tunkea. Ja kyseessä ei ole mikään kuuluttaja, vaan joku ihan ylimääräinen showmies. Huudattaa hallia kerran erässä.

Huomenna kiinnostavat asemat Nordiksella. Sanoisin, että tästä on ihan hyvä jatkaa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Et määritellyt kysymystäsi mitenkään. Laske nyt niitä maalieroja vain, sieltä se lohtu löytyy.
Ootko oikeasti noin kujalla? Sanoit, että tänään IFK:n ykkönen nolla maalia ja Tapparan kolme. Kysyin, että mites viime pelissä, ja sinä vastaat vain, että IFK 0 YV-maalia. Tämä ei toki yllätä, kun valikoit faktoja lähinnä oman agendasi ajamiseen.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kaj Kunnas hyökkää heti Zaborskyn kimppuun käytävällä :D
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Zaborsky kävelee koppiin aivan hiilenä, niin eikö Kaj Kunnas hyppää haastattelemaan heti :D Tuleekohan nyrkistä.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Mitä eikö kasetti kestä Zabolla. Oivoi.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kannattaa vähän vetää happea, eikä kirjoittaa ainakaan tänne aivan puuta heinää. Ihan vain vinkiksi, että myös jollakin tänne kirjoittavalla saattaa olla tuomaritaustaa. Jopa linjatuomarina.

- Ja ihan vain vinkiksi, ennenkuin nolaat itsesi kokonaan: Päädumari saa todellakin kysyä tilanteita / näkemyksiä / havaintoja linjureilta. Piste.

Jollain saattaa olla tuomaritaustaa, mitä helvettiä sää höpiset? Olen sanonut että noita korkeanmailan 2minuuttisia ei saa jälkikäteen viheltää millään linjurin vinkillä, ja se saatana pitää mulle paikkaansa siihen asti että joku heittää sääntökirjasta toisin. Katson sen pelin jälkeen tietokoneella jokatapauksessa, jos olen väärässä niin sitten olen ja myönnän sen, mutta palsta mutut ei mulle riitä.

Heh, Zabo käy yhtä kuumana kuin minä tänään. Hyvä että Zaboa vituttaa hävitä, ehkä sitä ei kannattaisi noin kuitenkaan purkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös