Mediakuutio
Jäsen
Voit ihan itse katsoa vaikka tuomarin toimintaohjekäsikirjasta.Myös 2minuuttisissa? Näytä sääntökirjasta se, kiitos etukäteen.
Voit ihan itse katsoa vaikka tuomarin toimintaohjekäsikirjasta.Myös 2minuuttisissa? Näytä sääntökirjasta se, kiitos etukäteen.
Just just, IFK persraiskannu Tapparan 10-0 maalierolla stadissa ---> Tappara ei ole pelannut tasollaan. Tappara voittaa 3-0 ----> IFK:lla ei riitä. Ne kuuluisat kaksoistandardit.Kun Tappara pelaa viimein omalla tasollaan, ei HIFK:lla ole jakoja. Näkee sen siitäkin, että alkaa Helsingin pojilta hermo mennä.
No se korkea maila oli kyllä huolimattomuutta lähinnä...Ehkä ihan hyvä että prinsessa pistettiin jo ulos tässä vaiheessa, ennen kuin huitoo joltain muulta vielä silmät päästä.
Oon minä Hakamettässä ollut useinkin, jopa silloin, kun alkulämmittelyssä Jyrkkiö ja Peters ottivat mittaa toisistaan. silloin oli tunnelmaa, jopa katsomossa ;) No joo, on sitä varmaan tänäänkin, mutta vähän ihmetyttää, että pitää olla joku yleisön huudattaja. Ja helvetin hienoa, että Tappara tänään voittaa.Tulepas joskus katsomaan!
Ylimielinen asenne on se ikuinen ongelma
Ei se ole ongelma, se on vahvuus.
Sitten Husso perseilee, hahhaha :D Helsinki on ihan sekaisin
Kyllä, loistava nousujohteinen peli tänään(kin). Välipäivät taisivat tulla Tapparalle enemmän kuin tarpeeseen.
Kaveri housut märkänä täällä unelmoi, söpöä.Åsten voisi käydä sammuttamassa vaikkapa Kuuselan valot