Pe 22.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 599
  • 631

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mistä tuo Zaborskyn pelirangaistus tuli? Olisivat antaneet vain kympin, niin olisi joutunut istumaan boksissa miettimässä hölmöyttään.
 

Röda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Möyrivä IFK
Kun Tappara pelaa viimein omalla tasollaan, ei HIFK:lla ole jakoja. Näkee sen siitäkin, että alkaa Helsingin pojilta hermo mennä.
Just just, IFK persraiskannu Tapparan 10-0 maalierolla stadissa ---> Tappara ei ole pelannut tasollaan. Tappara voittaa 3-0 ----> IFK:lla ei riitä. Ne kuuluisat kaksoistandardit.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Ai lisää kymppejä.

Tuomaritoiminta vakuuttaa
 

julle-jr

Jäsen
Ennen sarjan alkua oletin, että tilanne on tämän pelin jälkeen 2-2. Täysin ennakko-odotusten mukaan mennään siis. Kieltäydyin tämän takia lähtemästä ensi viikolla eräälle duunireissulle, jotta olen tiistaina katsomassa kun sarja on katkolla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tulepas joskus katsomaan!
Oon minä Hakamettässä ollut useinkin, jopa silloin, kun alkulämmittelyssä Jyrkkiö ja Peters ottivat mittaa toisistaan. silloin oli tunnelmaa, jopa katsomossa ;) No joo, on sitä varmaan tänäänkin, mutta vähän ihmetyttää, että pitää olla joku yleisön huudattaja. Ja helvetin hienoa, että Tappara tänään voittaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
IFK:lta ohipeli, kärppäsarja painaa.
 

Kafrom

Jäsen
Ai että, edareilla alkaa päässä kiehumaan. Ei tullutkaan helppoa voittoa. Huutonaurua muuten Liivikille, koko ajan hieromassa hanskaa Haapaloiden ja muiden pienempien naamaan.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Karhunen vetää noihin hanskatorjuntoihin yleensä vähän Jamo Myllys -tyylistä "teatteria". Ei noita kobrakäsiä toisaalta nykyveskareissa enää montaa ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös