Pe 22.4.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 599
  • 631

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Eli jos vaikkapa Otto Rauhala teloo huomenna Ramstedtin silmän paskaksi Törmänen ei asiasta valita?

Saako vastustajaa hyppytaklata päähän? Niin, taisi mennä tasan nuo potentiaaliset ulosajot. Mutta eihän omia virheitä voi ammattilainen nähdä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
ii. Tuomariston täytyy itse havaita rike, jotta rangaistus voidaan määrätä ja kirjata
viralliseen ottelupöytäkirjaan.
@Warrington Sääntökirjan sääntö 7 Termistö toteaa seuraavaa: TUomaristo – Joko päätuomari tai linjatuomari.
 
Kankaanperähän siinä hakkasi koko ajan vain vastustajaa puolikymmentä kertaa ennen kuin tcuomari reagoi. Ihan oikein meni, ei tuo ollut mtään jääkiekon pelaamista.
Ihan vinkkinä, katsopa uudestaan se vaihto. Rask hakkaa ensin Kuuselaa poikkarilla selkään laidan vieressä. Sen jälkeen ohi mennen pari kertaa Kankaanperää. Sitten vielä uudestaan maalin kulmalla, jossa Kankaanperä huitaisee kertaalleen takaisin, sen jälkeen seuraa kiekko - Rask huitoo samalla selkäpuolelta Kankaanperää. Sitten kun vihellys kuuluu, lähtee Kankaanperä kyselemään räkänokalta kuulumisia. Rask luonnollisesti paskoo housunsa.
 
Eli sullakaan ei ollu faktaa tähän mutta silti oot varmasti oikeassa? Joo sääntökirjasta katson myöhemmin ja ilmoitan olinpa sitten väärässä tai oikeassa. Hauskaa minkälaiseen ajojahtiin mää pääsin vaikka kellään muullakaan ei ollut tähän faktaa.

Onnittelut Tapparalle voitosta, 2-2 ansaittu voitto ja huomenna jatkuu.
En jaksa puhelimella linkkailla. Siellä neuvotaan päätuomaria kysymään linjurilta tarvittaessa ja linjuria raportoimaan päätuomarille mikäli kokee tarpeelliseksi.
 

juurihoito

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO
Oli todella hienoja maaleja! Noilla murretaan kyllä stadin mirrien selkäranka!
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Jakaisitko rangaistusta teosta vai seurauksesta?

Yritin tässä vitsailla eräällä menneisyyden tapahtumalla jossa erään joukkueen pelaaja taklasi täysin puhtaasti vastustajan. Silloin ylemmiltä tahoilta painostettiin antamaan penalttia sillä "jotain on keksittävä". Se oli erittäin surullinen tapaus kurinpidon historiasta mutta sai valtavasti ymmärrystä erään joukkueen kannattajilta.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Tiedoksenne, että säännöt eivät tunne tahallista korkeaa mailaa, mutta tuntevat silti varomattomasta korkeasta mailasta jaettavan ottelurangaistuksen. Ei tarvita mitään erikoispykäliä, jos pelikieltoa aletaan jakamaan.

Jos tahalliseksi tulkittaisiin, rikosnimike olisi huitominen ja rangaistus mallia erittäin tuntuva.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Jollain saattaa olla tuomaritaustaa, mitä helvettiä sää höpiset? Olen sanonut että noita korkeanmailan 2minuuttisia ei saa jälkikäteen viheltää millään linjurin vinkillä, ja se saatana pitää mulle paikkaansa siihen asti että joku heittää sääntökirjasta toisin. Katson sen pelin jälkeen tietokoneella jokatapauksessa, jos olen väärässä niin sitten olen ja myönnän sen, mutta palsta mutut ei mulle riitä.
@Warrington

Case Bookissa kohdassa 100 Rangaistusten tuomitseminen, kohta 2. Linjatuomarit eivät saa katkaista peliä tuomitakseen kaksinkertaisen pienen rangaistuksen korkeasta mailasta pelaajan loukkaannuttua. Kuitenkin, he voivat kertoa mielipiteensä aina päätuomarin sitä tiedustellessa.

Onko tuo nyt sinulle riittävä todiste siitä, että linjuri voi kertoa näkemyksensä päätuomarille, jos päätuomari sitä kysyy?
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yritin tässä vitsailla eräällä menneisyyden tapahtumalla jossa erään joukkueen pelaaja taklasi täysin puhtaasti vastustajan. Silloin ylemmiltä tahoilta painostettiin antamaan penalttia sillä "jotain on keksittävä". Se oli erittäin surullinen tapaus kurinpidon historiasta mutta sai valtavasti ymmärrystä erään joukkueen kannattajilta.

Niinpä niin, kompleksi taustalla.

Ps. Maston juttu meni vihkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös