paraspelaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit
Tästä saikin päivän naurut, ei kyllä maikkarilla journalismin taso päätä huimaa :D
No ei tosiaankaan.. Nyt olivat onneksi korjanneet että säästyvät pahimmalta häpeältä.
Jännittää...
Tästä saikin päivän naurut, ei kyllä maikkarilla journalismin taso päätä huimaa :D
No kyllä itsekin avointa liigaa kannatan (kuten viestissäni toin esille), mutta mielestäni tasaisilla sarjoilla osoitetaan parhaiten tämä tarve myöskin SM-liigan päättäjille. Saattavat hyvinkin keksiä sulkea liigan uudestaan, jos Mestisjoukkueet käyvät vain vuodesta toiseen ottamassa turpaan liigajoukkueilta. Juuri tämän vuoksi itsekin toivon Jukureiden voittoa.Vittu että on syvältä olevaa ajattelua. Karsinnat tasoittaa sarjojen välistä eroa, kun liiga on riitävän kauan avoin. karsinnat itse tekevät itsensä siksi tarpeellisiksi.
Ilves kumoon!
No ei tosiaankaan.. Nyt olivat onneksi korjanneet että säästyvät pahimmalta häpeältä.
MestisTV:stä en rupea maksamaan 13€ ja nopealla etsinnällä en löytänyt nettiradiota josta matsi tulisi. Eli onko niin, että mikään radiokanava ei matsia selosta?
Matsin voisi kuulemma ostaa kimpassakin ja katsoa samoilla tunnareilla, tää järjestely kiinnostais ainakin mua.
Matsin voisi kuulemma ostaa kimpassakin ja katsoa samoilla tunnareilla, tää järjestely kiinnostais ainakin mua.
Ei, vaan 1-4! ;) No joo, en kyllä ihan noin suurinumeroiseen Jukurivoittoon usko, vaikka voittoa toivonkin. Sanotaan rehellisyyden nimissä, että 2-3ja. Siitä on sitten hyvä lähteä kohti tiistaita ja Kalevankangasta! Veikkaan, että mikäli toinen joukkueista pääsee sarjassa 2-0-karkumatkalle, voitto on ratkennut. Toivotaan, että tuo olisi Jukurien hyväksi.Aloitettaisiinko 4-1 tuloksella?