Pe 21.4.2023 Pelicans - Tappara

  • 46 719
  • 1 237

Kumpi voittaa?

  • Pelicans

    Ääniä: 30 35,3%
  • Tappara

    Ääniä: 55 64,7%

  • Äänestäjiä
    85
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Itelle jääny tänä keväänä Bloodista kuva että nimenomaan ylikorostaa noita osumia jäämällä makoilemaan kentän pintaan, tuntuu välillä että joka vähänkään kovemman kontaktin jälkeen jää jäähän makaamaan, no ehkä vanhuus ei tule yksin..

Tehnyt ylikorostamista monta vuotta. Tapparassakin oli iso mies liian usein katollaan tai makoilemassa ja katse tuomariin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En oo tiennytkään että Tappara on ihan sikajengi. Mitenhän ne ei saanut tossa erän lopun alivoimassa lisää jäähyjä? Mä oisin antanut kolme.
 

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Päähänhän tuo taklaus Bloodia kohtaan osui. Mutta ei tuo poista sitä kalastelua, jota Pelsut on harrastanut tänä keväänä jo Kalpa-sarjasta lähtien. Toki heidän vähän tarvitseekin ottaa kaikki ylimääräisetkin keinot käyttöön, mikäli aikovat tässä sarjassa 4 peliä voittaa.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Viimeksi nähnyt jossain C-junnuissa tuon Jasekin X-asennon jäässä hakemassa lisää jäähyjä
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Bloodilta mun mielestä taklaus tilanteessa missä ei kunnioitettu vastustajaa ollenkaan. Jurgens pelaa korkeaa kiekkoa kädellä eli katse on siinä ja silti pitää vetää kaveri levyksi vastapalloon.
Sitten Blood ottaa itse tyyliin samanlaisen vastaan, paitsi että se osui ikävästi päähän.

Olisiko Bloodille ollut 2min estäminen liikaa? Ei ehkä.
Ulosajo oli ihan oikein, typerä taklaus.
Kun Ben taklaa, niin vika on taklattavan.. huono tasapaino ja pää liian alhaalla. Ei ole aikaa reagoida mitenkään muuten.
 

Mäntylä #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers,
Ymmärtäähän sen kun on pelillisesti niin paljon jäljessä että jotain pitää keksiä mut ei vaan sovi jääkiekkoon tuo futiksesta tuttu korostaminen
 

Kukko

Jäsen
Ei kyllä Pelicans kaatuiluillaan näyttävyys pisteitä keräile. Ikinä en haluaisi nähdä mestaruutta omalta jengiltä tuolla taktiikalla. Jasek olisi ansainnut 2+2. Ensimmäisen mailasta kiinnipitämisestä ja toisen sukeltamisesta. Niemelä ottanut näköjään Pennasen opit käyttöön. Ei ihme, että Ilves-Pelicans oli yhtä Filmaus keskustelua.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Katos uudestaan tilanne, mitä mieltä olet?
Olen sitä mieltä että Jürgens oli juuri luopunut kiekosta ja oli valmis, tai olisi ainakin pitänyt olla, vastaanottamaan taklauksen. Blood ei ollut kiekkoon koskenut varmaan koko vaihdon aikana joten täyttänee mielestäni kiekottoman pelaajan kriteerit, toisin kuin Jürgens.

Mikä mahtaa olla sinun kantasi tarkasteltaisiin tilanteen uudestaan?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ja on käsittämätöntä että estämisestä voi saada vitosen.....
Kiekottoman miehen taklaus on estämistä. Kiekottoman miehen päähäntaklaamisesta saa ulosajon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös