Saako kädet alhaalla taklata kiekotonta? Jäähyn syy oli estäminenKädet oli alhaalla. Käsittämättömän huono tuomio. Alkaa Niemelän itkut toimia.
Ehkä olen ottanut vaikutteita liikaa, seurasin toisen välierän vain foorumien kauttaEi, kyllä sulta ihan puhtaita kyyneleitä on nähty.
Itelle jääny tänä keväänä Bloodista kuva että nimenomaan ylikorostaa noita osumia jäämällä makoilemaan kentän pintaan, tuntuu välillä että joka vähänkään kovemman kontaktin jälkeen jää jäähän makaamaan, no ehkä vanhuus ei tule yksin..
Koska Jurgens koski kiekkoon.Miksei Blood itse saanut jäähyä estämisestä?
Ootsä tosissas? Mikä siinä on täysin puhdasta jos se on kiekottomaan pelaajaan? Tuleeko kaikki trollit tälle palstalle tampereelta? Mikä vittu teitä tamperelaisia oikein vaivaa?Tästä voin olla samaa mieltä mutta täysin puhdas niitti.
Kiekollisen pelaajan taklaaminen ei ole estämistä :DDDEstäminen 2min
Kun Ben taklaa, niin vika on taklattavan.. huono tasapaino ja pää liian alhaalla. Ei ole aikaa reagoida mitenkään muuten.Bloodilta mun mielestä taklaus tilanteessa missä ei kunnioitettu vastustajaa ollenkaan. Jurgens pelaa korkeaa kiekkoa kädellä eli katse on siinä ja silti pitää vetää kaveri levyksi vastapalloon.
Sitten Blood ottaa itse tyyliin samanlaisen vastaan, paitsi että se osui ikävästi päähän.
Olisiko Bloodille ollut 2min estäminen liikaa? Ei ehkä.
Ulosajo oli ihan oikein, typerä taklaus.
Ilves on Tapparan hangaround-klubi, I assume.Kauheesti katkeria kusiviiksiä täällä kanssa näköjään, tulihan tästä sittenkin koko Tampereen finaali kuitenkin
Aivan, tosiaan paljon on samaa. Välillä sitä miettii, onko nää tosissaan vai pelaako jotain peliä vaan..Menee toistohuumoriksi, paitsi ettei huumoriksi, mutta kyseessa on Tapparan versio @Baloun ista
9 päivän Tauko teki hyvää Rauhalalle ihan eri pelaaja vs HIFK sarjaHuomioita:
-Sota-Otto on kevään poika
Kiekollisen pelaajan taklaaminen ei ole estämistä :DDD
Olen sitä mieltä että Jürgens oli juuri luopunut kiekosta ja oli valmis, tai olisi ainakin pitänyt olla, vastaanottamaan taklauksen. Blood ei ollut kiekkoon koskenut varmaan koko vaihdon aikana joten täyttänee mielestäni kiekottoman pelaajan kriteerit, toisin kuin Jürgens.Katos uudestaan tilanne, mitä mieltä olet?
Kiekottoman miehen taklaus on estämistä. Kiekottoman miehen päähäntaklaamisesta saa ulosajon.Ja on käsittämätöntä että estämisestä voi saada vitosen.....