Kyseistä tapausta en tiedä, joten paha kommentoida, mutta säännöissä ei mainita mitään veren vuodosta. Puhtaasta taklauksesta periaatteessa pystyy antamaan prk "kohtuuttoman kovasta pelistä" tms. Tosin nämä vitun amatöörit paskovat housuun heti kun "sattuu".
Eipä siinä jos halutaan ajaa säpä-suuntaan tämäkin hieno laji. Ihmetellään sitten yhdessä, mihin katsojat häviävät.
Juu jutellaas vaan siitä sun tuomarikortissa privassa, koska sinä et tuolla perusteella ainakaan ole koskaan kursseja käynyt, saati tuomarikorttia omannut. Sääntökirjassa kun on lukenut viimeset 13 vuotta (niin kauan kuin minä olen puhaltanut), että "mikäli pelaaja loukkaantuu rikkeen seurauksena on rangaistus 5+PRK". Jokainen tuomarikortin omaava tuon tietää.
Valitettavasti tuo on mennyt SM-liigassa linjalle, mikäli pelaaja loukkaantuu vaikka ei olisi rikettä = 5+PRK, mikä on totaalisen väärin. En mä jaksa tän enempää sun kanssa jauhaa, kuten sanoin jo aiemmin sulla on sen verta paksut lasit päässä, että voisit vaikka olla huomenna siellä naapurikopissa, kuin missä minä olen, tekemässä duunia, kun SaiPa kohtaa HPK:n.
Se maali syntyi ylivoimala sitäpaitsi, mutta ei todellakaan ylivoiman seurauksena. Jotkut SaiPa fanit tosin teilaavat tunnetusti tuomarin siinäkin tapauksessa, että ovat itse YV:llä ja vastustaja voittaa AV maalilla. Sehän kun on tuomarin vika sekin, eiks jeh?