Pe 19.4.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 21 764
  • 346

pussukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Saan luultavasti osakseni "taas negatiivinen Tappara-viesti" ja "antitapparalainen" -huutelua, mutta totean, että on outoa Telialta ottaa jonkun jengin pelaajalegenda kommentoimaan kyseisen jengin pelejä. Sama kuin siellä olisi Kimmo Kuhta samassa hommassa. Tai HPK:n peleissä Marko Tuulola tai TPS:n peleihin Tomi Kallio.
Ei mitään uutta auringon alla. Ainahan näitä puolueellisia tai värilasein varustettuja selostajia tai kommentaattoreita on ollut ja tulee olemaan vaikka myös mielestäni tällaisia tilanteita tulisi välttää. Juti, Tiki, Vallin, Niinimaa, Jantta Alkio, Kallio näin nyt muutamia mainittuna...
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Erik Thorellin nimen kuulin varmaan ekaa kertaa tänään. On ollut muuten pikkusen pimennossa ison osan pleijareista.
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Ei mitään uutta auringon alla. Ainahan näitä puolueellisia tai värilasein varustettuja selostajia tai kommentaattoreita on ollut ja tulee olemaan vaikka myös mielestäni tällaisia tilanteita tulisi välttää. Juti, Tiki, Vallin, Niinimaa, Jantta Alkio, Kallio näin nyt muutamia mainittuna...
Vähän menee offtopicciin, mutta Niinimaa oli kyllä yks historian kovimmista puoleellisista kommentaattoreista. Aika huikeat kärppälasit oli miehellä aina päässä, noh onhan näitä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

Ralph

Jäsen
Sillä on myös kolme kertaa enemmän kultaa kuin HPK:lla.
Hassua, miten väität minun aina haukkuvan Tapparaa joka keskustelussa, mutta itse vedät HPK:n mukaan juttuihin, joihin se ei edes liity.

Mutta kyllä, kolme mestaruutta kertoo siitä, että kyseessä on huikea pelaaja. Mikko Alikosken viisi kultamitalia tehnee hänestä jo Hall Of Fame -tason pelaajan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suhonen tai Levchi sais tehä maalin. Ei sillä muuten mitään väliä olisi mitä tässä käy, mutku Liigapörssi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Etta ma pidan Luodosta, todellinen harka. Inanen kasia lisaa niin hanesta tulee viela kunnon power forward. Tosin kehitys vienee pois Tapparasta mutta silti
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Hassua, miten väität minun aina haukkuvan Tapparaa joka keskustelussa, mutta itse vedät HPK:n mukaan juttuihin, joihin se ei edes liity.

Mutta kyllä, kolme mestaruutta kertoo siitä, että kyseessä on huikea pelaaja. Mikko Alikosken viisi kultamitalia tehnee hänestä jo Hall Of Fame -tason pelaajan.
No nyt se huuli alkoi taas väpättää siellä kun isot pojat alkoi vähän tönimään. Olen pahoillani, tsemppiä huomenna alkavaan muhoslaisten kanssa vänkäämiseen.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Mä haluun nähä ku tää menee johku kolmanteen jatkoerään ja kanki lämää omaan maalin ku ei vittu jaksa enää.
Sen minäkin haluan nähdä kun Kanki ei ole edes mukana tänään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kylläpäs on rillerin ainekset kasassa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ootko siellä 5000 parhaan joukossa? En maksa velkoja, jos kysyt.

500 parhaan, kuten kaltaiseni huippuälykkään jääkiekkotietäjän kuuluukin olla.

Maksa velkas.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mikä on liigahistorian pisin pronssi-ottelu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös